Γενικά η αυτοκινητοβιομηχανία έχει προοδεύσει πολύ σε θέματα που αφορούν τον σχεδιασμό και την κατασκευή, εξάλλου ποιος δεν θυμάται τέτοιες περιπτώσεις.
Παραθέτουμε τις πιο κραυγαλέες ξεκινώντας από το Ford GT του 2004, οι ιδιοκτήτες αποφεύγουν να παρκάρουν το θηρίο των 550 ίππων ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα καθώς αν δεν ανοίξουν οι πόρτες μέχρι τέλους δεν μπορούν να βγουν οι επιβάτες λόγο του κομματιού της οροφής που ανοίγει μαζί με τις πόρτες. Peugeot 1007, οι πόρτες έχουν αισθητήρες στην «λακκούβα» όπου βρίσκεται το πόμολο οι οποίοι επιτρέπουν να ανοίξει ο οδηγός την πόρτα απλά αγγίζοντας τους. Το πρόβλημα είναι πως δραστηριοποιούνται και με άλλους τρόπους όπως για παράδειγμα τις βούρτσες στο πλυντήριο αυτοκινήτων. TVR Tuscan, το γνωρίζουμε κυρίως από την ταινία Swordfish, όχι όμως ως προβληματικό με την μπαταρία, την οποία τοποθέτησαν οι σχεδιαστές στον εμπρός δεξιά θόλο του τροχού χωρίς προστασία από την βροχή. Έχουν υπάρξει περιπτώσεις βραχυκυκλώματος και επειδή οι πόρτες ανοίγουν μόνο με το τηλεχειριστήριο καθώς δεν υπάρχουν πόμολα ή κλειδαριές στις πόρτες, έχουν μείνει εκτός οι ιδιοκτήτες.
{gallery}kosmos/problems{/gallery}
Citroen Pluriel, όμορφο και ρετρό με το Pluriel θα μπορούσες να ταξιδέψεις ανέμελα στην εξοχή αν δεν χρειαζόταν το λιγότερο 15 λεπτά, εφόσον είσαι εκπαιδευμένος, για να κλείσεις την οροφή, το ίδιο πρόβλημα όμως είχε και η 220.000€ ακριβή Lamborghini Murcielago Roadster, όπου έπρεπε επίσης να εκπαιδευτείς στο κλείσιμο της οροφής πριν βγεις για μια ανοιξιάτικη βόλτα. BMW i3, μοντέρνο, με τεχνολογικές λύσεις αιχμής αλλά με το μειονέκτημα να ανοίγουν οι πίσω πόρτες μόνο εφόσον είναι ανοικτές και οι εμπρός. VW Beetle, όταν παρουσιάστηκε έκανε αίσθηση, όταν άρχισε να κυκλοφορεί ήταν από τα αυτοκίνητα τα οποία δεν περνούσαν απαρατήρητα, μέχρι την στιγμή που χρειάστηκαν οι ιδιοκτήτες να αλλάξουν λαμπτήρα, καθώς αυτό δεν γίνετε αν δεν αποσυναρμολογηθεί ολόκληρο το φωτιστικό.