Τα ελαστικά, πλέον, μπορούν να παράγουν ηλεκτρική ενέργεια και να φορτίζουν τις μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δίνοντας λύση στο πρόβλημα της φόρτισής τους, αλλά και της αυτονομίας που σήμερα κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα.
Στην πράξη, το αποτέλεσμα ικανοποίησε τις δύο πλευρές που μετέχουν στην έρευνα. Μάλιστα, ανέφεραν ότι η τελειοποίηση της έρευνας θα δώσει νέα προοπτική στη διαδικασία φόρτισης των αυτοκινήτων, αλλά και της αυτονομίας τους, αφού σήμερα αυτή δεν ξεπερνάει τα 250 πραγματικά χιλιόμετρα. Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας θα αποτελέσουν και βασικό στοιχείο εκμετάλλευσης από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που τα τελευταία χρόνια αναζητούν τρόπους να εξελίξουν την ηλεκτροκίνηση.
Το σίγουρο είναι ότι τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας θα οδηγήσουν σε νέες πρακτικές, με την αντίστοιχη ανάπτυξη των ελαστικών και των ειδικών συσκευών που υπάρχουν μέσα σε αυτά. Υπάρχει η σκέψη να χρησιμοποιηθούν ειδικοί αισθητήρες που θα παρακολουθούν την πίεση των ελαστικών και θα την κρατούν σταθερή ώστε να υπάρχουν οι ιδανικές συνθήκες για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
Το ερευνητικό πρόγραμμα επιλέχθηκε από την Ιαπωνική Υπηρεσία Επιστήμης και Τεχνολογίας (Εθνική Υπηρεσία Έρευνας και Ανάπτυξης), ώστε μέσα στα επόμενα χρόνια να τελειοποιηθεί και να εφαρμοστεί στην μαζική παραγωγή των «ειδικών» ελαστικών.