Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2024 – Regularity

Κοινοποίησε το άρθρο

Οι Βάσος Θεοδοσίου-Κωνσταντίνος Πιπέρος, με Lancia Beta Coupe του 1974 επικράτησαν στο Regularity Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις του 2024.

 

Volvo Ex30

 

Ένα ιδιαίτερο χρώμα στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις του 2024, έδωσαν τα αυτοκίνητα που συμμετείχαν στην κατηγορία Regularity. Ουσιαστικά είχαν το δικό τους, ξεχωριστό αγώνα, ο οποίος περιλάμβανε 22 ειδικές δοκιμασίες ακριβείας. Αλλά και 185 συνολικά μετρήσεις.

Ο αγώνας ακριβείας, που ξεκίνησε από την Ακρόπολη, αποτέλεσε τον πέμπτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity, προσελκύοντας και 15 συμμετοχές από το εξωτερικό.

Στην Ιτέα, όπου πραγματοποιήθηκε ο τερματισμός, πρώτοι βρέθηκαν οι Βάσος Θεοδοσίου-Κωνσταντίνος Πιπέρος, οδηγώντας ένα Lancia Beta Coupe του 1974. Με 133,1 βαθμούς ποινής στο σύνολο πανηγύρισαν την πρώτη τους νίκη σε Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, κατακτώντας τη νίκη και στην Κατηγορία H.

Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Harald Hekerle–Brigitte Schneider που ήρθαν για άλλη μια χρονιά στη χώρα μας, αυτή τη φορά με μία BMW E10 2002 Touring του 1973.

Τρίτοι τερμάτισαν οι Georgi Andonov–Yordanka Andonova, με ένα Volvo 244 GLE του 1979. Το δίδυμο από τη Βουλγαρία, ολοκλήρωσε τον αγώνα στην πρώτη θέση της Κατηγορίας Ι.

Στην τέταρτη θέση βρέθηκαν οι Ιωάννης Κατσαούνης-Ματθαίος Μανσόλας με Volkswagen Golf I του 1979.

Οι πρωταθλητές Regularity της Τουρκίας, Selim Bacioglu–Handan Bacioglu με Mercedes Benz 230/4 του 1975 τερμάτισαν πέμπτοι γενικής. Μια θέση πιο πίσω βρέθηκε ο νικητής του αγώνα το 2021, Christian Crucifix, με συνοδηγό αυτή τη φορά την Jennifer Hugo. Νικήτρια του Ιστορικού Ράλι Μόντε Κάρλο φέτος. Συμμετείχαν με ένα Peugeot 205 του, κερδίζοντας παράλληλα την Κατηγορία J1.

Έβδομοι γενικής και πρώτοι στην Κατηγορία G τερμάτισαν οι Χρήστος Τσιόγκας-Σωτήρης Κολλιόπουλος με Ford Escort RS2000 MKI του 1968.

Οι Αριστοτέλης Νινιός-Στέλιος Βουδούρης με BMW E28 528i του 1984 τερμάτισαν όγδοοι γενικής και δεύτεροι στην Κατηγορία J1.

Ακολούθησαν οι Άρης Γεωργουσόπουλος-Νικόλαος Κοντοπός με Volkswagen Golf II του 1986, κερδίζοντας παράλληλα και την Κατηγορία J2. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Γεωργακόπουλος-Τάσος Δούρος με Morris Mini του 1968.

Στην Κατηγορία J3, πρώτευσαν οι Γιώργος Βαξεβανάκης-Αργύρης Μιχαλόπουλος με Toyota Celica του 1991. Στην κατηγορία Ε, πρώτοι ήταν οι Χρήστος Βλάχος-Δημήτρης Λυκογιάννης με Alfa Romeo Giulietta 750 του 1960.

Στην Κατηγορία Youngtimer οι Ιάκωβος Μελανίτης-Ανδρέας Πιταράκης με Ford Escort RS2000 του 1994, τερμάτισαν εμπρός από τους Γιώργο Κανελλόπουλο-Νικόλαο Κριτσίκη, οι οποίοι είχαν στα χέρια τους το νεότερο αυτοκίνητο του αγώνα. Μια Toyota Celica TS του 2000. Το μεγαλύτερο, σε ηλικία, αυτοκίνητο που έφτασε στον τερματισμό ήταν το MG TD του 1950, των Μπουγιούρη – Κανελλοπούλου.

Δείτε εδώ τα αποτελέσματα του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις Regularity.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

MGS5 EV: Νέο SUV με έμφαση στην ευρυχωρία – Τιμές

0
Το MGS5 EV είναι ένα νέο ηλεκτρικό C-SUV το προσφέρει εξαιρετικούς χώρους, πλούσιο εξοπλισμό, ισχυρούς κινητήρες και δελεαστικές τιμές.     Η MG συνεχίζει την εντυπωσιακή της...

Νέο CITROEN C3 Aircross: Ευρωπαϊκό SUV με στυλ, άνεση και τεχνολογία – από 18.900€

0
Ανακάλυψε το νέο CITROEN C3 Aircross! Το ευρωπαϊκό SUV που βάζει την άνεση, την ασφάλεια, τον χώρο και το στυλ πάνω απ’ όλα, με...

ALFA ROMEO 33 Stradale: Δείτε πως δημιουργήθηκε το «όνειρο πάθους» (video)

0
Απολαύστε το μοναδικό τρόπο και το πάθος με τα οποία η ALFA ROMEO κατασκευάζει την 33 Stradale, η οποία σηματοδοτεί την επιστροφή της ιταλικής...

Χριστουγεννιάτικα τραγούδια, ιδανικά για οδήγηση

0
Δείτε ποιες γνωστές Χριστουγεννιάτικες μελωδίες μπορούν να προκαλέσουν περισσότερο άγχος παρά ευθυμία στις εορταστικές μας διαδρομές   Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι τα Χριστουγεννιάτικα τραγούδια μπορούν να...

Χριστουγεννιάτικα «δώρα» αξίας εκατομμυρίων (video)

0
Δείτε Χριστουγεννιάτικα videos με σπάνια, συλλεκτικά αυτοκίνητα τα οποία χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες των εορταστικών ημερών.     Η Girardo & Co είναι μια εταιρεία, με εγκαταστάσεις...

Χριστουγεννιάτικη παρέλαση των τρακτέρ (video)

0
Την ώρα που στην Ελλάδα τα τρακτέρ κάνουν Χριστούγεννα στους δρόμους, σε άλλες χώρες παρελαύνουν στολισμένα, τονίζοντας το εορταστικό κλίμα των ημερών.   Tα πολυάριθμα τρακτέρ...

Κινούμαι Ηλεκτρικά: Μέχρι πότε θα ισχύει το πρόγραμμα επιδότησης

0
Παράταση μέχρι το τέλος Μαρτίου του 2026 πήρε ο τρίτος κύκλος του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», το οποίο γίνεται προσπάθεια να συνεχιστεί και αργότερα.     Επεκτείνεται για...

GEELY EX5: Το νέο ηλεκτρικό SUV με αυτονομία έως 430 χλμ. και τιμή από...

0
To GEELY EX5 είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα ηλεκτρικά SUV που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά, προσφέροντας πολλά περισσότερα από όσα φαντάζεσαι, με τιμή...