Ράλι Ακρόπολις 2024: 1η ημέρα (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Ο Ott Tanak ολοκλήρωσε το πρώτο σκέλος του Ράλι Ακρόπολις στην πρώτη θέση, σε μια ημέρα που μόνο στη HYUNDAI χαμογελούσαν.

 

Volvo Ex30

Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις επιβεβαίωσε τη φήμη του με το «καλημέρα». Τα πληρώματα βέβαια είχαν πάρει από τις αναγνωρίσεις, αλλά και το shakedown, μια πρώτη εικόνα για τους κακοκτράχαλους δρόμους.

Έτσι, οι περισσότεροι αγωνιζόμενοι αντιμετώπισαν προβλήματα, άλλοι μεγαλύτερα και κάποιοι μικρότερα, ενώ οι συνθήκες οδήγησαν και σε λάθη. Πολλά από τα οποία ήταν καταστροφικά.

Έχοντας αφήσει πλέον πίσω τους το πανηγυρικό κλίμα της τελετής έναρξης, τα πληρώματα το πρωί της Παρασκευής ξεκίνησαν για τις τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές.

Μετά το πρώτο πέρασμα από την Άνω Παύλιανη, τη Δάφνη και τη θρυλική διαδρομή Ταρζάν, ο Sebastien Ogier με το TOYOTA GR Yaris, βρισκόταν στην πρώτη θέση. Ακολουθούσε, με 5,9 δευτερόλεπτα διαφορά ο εξαιρετικός Fourmaux με FORD Puma, ενώ τρίτος ήταν ο Tanak με HYUNDAI i20.

O Katsuta, που έκανε τον ταχύτερο χρόνο στη Δάφνη, ήταν ο πρώτος με αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally1 που εγκατέλειψε, αφού είχε μια έξοδο με αποτέλεσμα το Yaris να χάσει έναν τροχό.

Το δεύτερο πέρασμα από τις τρεις ειδικές διαδρομές, είχε περισσότερα απρόοπτα. Αρχικά ο Fourmaux είχε μια σφοδρή προσγείωση προκαλώντας ανεπανόρθωτη ζημιά στο σύστημα διεύθυνσης του Puma.

Στη συνέχεια, στη Δάφνη ο Ogier άρχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα με το Yaris. Και το πρόβλημα στο turbo να του κοστίζει περισσότερα από δύο λεπτά στην τελευταία ειδική.

Έτσι, πρώτος ολοκλήρωσε το σκέλος ο αλώβητος Tanak με i20 N. Και άλλα δύο HYUNDAI να ακολουθούν. Με τον Sordo, αν και με προβλήματα στο υβριδικό σύστημα, να έχει 21,8” διαφορά από τον Εσθονό και, 23,8” πίσω του τον Neuville.

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, ξεκινώντας πρώτος στις ειδικές διαδρομές, αρχικά έχασε χρόνο «καθαρίζοντας» το δρόμο για τους υπόλοιπους, ενώ δεν έλειψαν και κάποια προβλήματα με τον κινητήρα.

Ο Ogier βρέθηκε στην τέταρτη θέση, ενώ στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης ακολούθησε ο Virves με SKODA Fabia RS της κατηγορίας Rally 2.

Έκτος βρέθηκε ο Pajari με TOYOTA Yaris Rally 2, μπροστά από τον Munster. O οποίος οδηγούσε χωρίς χειρόφρενο το FORD Puma Rally1, ενώ αναγκάστηκε να αλλάξει και ελαστικό μέσα στην τελευταία ειδική.

Τα προβλήματα του Yaris σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, ανάγκασαν τον Evans να πέσει στην 20η θέση. Αξιοσημείωτη ήταν η επίδοση του Rossel, ο οποίος με το CITROEN C3 Rally 2 ήταν έκτος στη γενική κατάταξη μετά τη Δάφνη 2. Αλλά έπεσε στην ενδέκατη θέση όταν αναγκάστηκε να αλλάξει λάστιχο στην τελευταία ειδική.

Πρώτοι Έλληνες, στη 16η θέση της γενικής έφτασαν στη Λαμία οι Ρουστέμης – Μπακλώρης με SKODA Fabia RS Rally 2. Οι Σερδερίδης- Miclotte με FORD Puma Rally 1 βρίσκονται στην 23η θέση και στη 32η οι Καρανικόλας – Κακαβάς με FORD Fiesta Rally 3.

Στους δώδεκα που δεν κατάφεραν να φτάσουν στη Λαμία, ήταν ο Αθανασούλας που είχε μια καταστροφική για το SKODA Fabia σύγκρουση με δέντρο στην πρώτη ειδική διαδρομή, αλλά και οι Loubet, Αμούτζας, Δελαπόρτας και Βελάνης.

Δείτε εδώ τη γενική κατάταξη μετά την ολοκλήρωση του πρώτου σκέλους του Ράλι Ακρόπολις.

Το σκέλος του Σαββάτου υπόσχεται περισσότερες προκλήσεις, με έξι ειδικές διαδρομές να καλύπτουν 116,23 χιλιόμετρα νότια της Λαμίας. Η ημέρα ξεκινά με το Ρεγκίνι στις 08.16 για ακολουθήσουν, η Θήβα και οι Άγιοι Θεόδωροι δύο φορές, με το Λουτράκι να μεσολαβεί.

Η ημέρα θα ολοκληρωθεί το βράδυ με την υπερειδική διαδρομή στο Σ.Ε.Α. Σείριος στη Μαλακάσα.

 

 

Για έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση ακολουθήστε το GoNews.gr στο Facebook και στο X…twitter.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Φόρμουλα 1: Αυτός είναι ο νέος Παγκόσμιος Πρωταθλητής

0
Ο Lando Norris με την McLAREN κατέκτησε τον τίτλο των οδηγών για το 2025 στον τελευταίο αγώνα της Φόρμουλα-1, στο Άμπου Ντάμπι.     Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα...

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2025: Φινάλε στην Τρίπολη

0
Με εντυπωσιακές αναμετρήσεις σε όλες τις κατηγορίες ολοκληρώθηκε στην Τρίπολη το AUTOVISION Hellenic Auto GP για το 2025.   Στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης έπεσε η...

OPEL Xmas Deals: Εορταστικές προσφορές με όφελος πάνω από 7.000 ευρώ

0
Οι εορταστικές προσφορές της OPEL, με το πρόγραμμα OPEL Xmas Deals, εξασφαλίζουν όφελος που μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 7.400 ευρώ.     Η OPEL έχει...

Φόρμουλα Ε: «Εκκίνηση» με απρόοπτα στη μάχη των ηλεκτρικών μονοθεσίων (video)

0
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ε ξεκίνησε από τη Βραζιλία, με τις PORSCHE, NISSAN και την πρωτοεμφανιζόμενη CITROEN, να δείχνουν πιο…φορτισμένες.     Μια ημέρα πριν την...

Mission imposible: Διάσχιση ποταμού με ηλεκτρικό SUV (video)

0
Δείτε ένα ινδικό ηλεκτρικό SUV 396 ίππων, το ΤΑΤΑ Ηarrier.ev, να προσπαθεί να διασχίσει ένα ποτάμι, χωρίς δυσάρεστες συνέπειες.     Η ΤΑΤΑ είναι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία...

TOYOTA GR GT & GR GT3: Τα νέα «ιερά τέρατα» της Gazoo Racing

0
Τα TOYOTA GR GT & GR GT3 είναι δύο νέα πανίσχυρα supercars 650+ ίππων, τα οποία υπόσχονται αγωνιστικές επιδόσεις, εντός και εκτός πίστας.     Η TOYOTA...

WRC: Οι οδηγοί της HYUNDAI για το πρωτάθλημα του 2026

0
Με πέντε έμπειρα πληρώματα θα διεκδικήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2026 η HYUNDAI Motorsport.     Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2025, το κατέκτησε ο Sebastien...

FORD Ranger PEHV: «Πλατινένια» αναβάθμιση

0
Εξοπλισμό που θα…ζήλευαν πολλά επιβατικά μοντέλα διαθέτει το εξηλεκτρισμένο FORD Ranger στη νέα έκδοση Platinum.     Το FORD Ranger, ο πρωταγωνιστής της κατηγορίας του αναβαθμίζεται όσον...