Ράλι Πύργου 2024

Κοινοποίησε το άρθρο

Οι Παπαδημητρίου – Κουζιώνης επικράτησαν στις «λασπομαχίες» του Ράλι Πύργου με το οποίο ολοκληρώθηκε το Κύπελλο Ράλι Χώματος για το 2024.

 

Volvo Ex30

 

Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες έδωσαν το δικό τους χρώμα στο Ράλι Πύργου. Με τη βροχή που έπεφτε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα να δυσκολεύει την προσπάθεια των 47 πληρωμάτων. Αλλά και το έργο των κριτών.

Οι λασπωμένες ειδικές διαδρομές όμως δεν προβλημάτισαν τον έμπειρο Γιάννη Παπαδημητρίου. Ο άλλοτε πρωταθλητής Ελλάδας, με τον Χρήστο Κουζιώνη στο δεξί μπάκετ του Skoda Fabia R5, ήταν ταχύτατοι σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Έτσι έφτασαν χωρίς προβλήματα σε μια άνετη νίκη.

Δεύτεροι, εντυπωσιάζοντας τους θεατές, τερμάτισαν οι Αντώνης Δημόπουλος-Ευθύμιος Σκαλτσάς με ένα πισωκίνητο Toyota Starlet KP60. Παράλληλα, επικράτησαν και στην κατηγορία F2 E.

Στη τρίτη θέση βρέθηκαν οι Ιωάννης Μπαντούνας-Ηλίας Παναγιωτούνης, οδηγώντας για πρώτη φορά ένα Ford Fiesta Rally3.

Ακολούθησαν οι τοπικοί Αργύρης Τσούλος-Πάνος Σπυρογιάννης με Mitsubishi Lancer Evo IX. Μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου με Mitsubishi Lancer Evo IX οι οποίοι ανακηρύχθηκαν Κυπελλούχοι Χώματος για το 2024.

Στην έκτη θέση γενικής και στην πρώτη της F2 τερμάτισαν οι Ιωάννης Αναγνωστάκος-Νίκος Μουζάκης, με Ford Fiesta Rally4. Έβδομοι γενικής τερμάτισαν οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου, με Renault Clio. To πλήρωμα ήταν στη δεύτερη θέση στα μισά του αγώνα, αλλά η αλλαγή ελαστικού στο δεύτερο πέρασμα από τον Λάλα, τους στοίχισε αρκετές θέσεις.

Στην όγδοη θέση βρέθηκαν οι Πάνος Ισμαήλος-Κωνσταντίνος Σούκουλης με Mitsubishi Lancer Evo IX, τερματίζοντας εμπρός από τους τοπικούς Δημήτρη Σταυρόπουλο-Δημήτρη Πανούτσο με ίδιο αυτοκίνητο. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν τα αδέρφια Ηλίας και Δημήτρης Τσετσώνης με Subaru Impreza N12.

Στη δεύτερη θέση της F2 ολοκλήρωσαν το Ράλι Πύργου οι τοπικοί Στέλιος Λαϊνόπουλος-Βαγγέλης Χαλδαίος, οδηγώντας πρώτη φορά ένα Peugeot 208 Rally4. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου στην F2 ανέβηκαν οι Κυπελλούχοι Χώματος της κατηγορίας, Δημήτρης Παλαιοκώστας-Ανδρέας Βίγκος με Peugeot 208 Rally4.

Οδηγώντας με το πλάι το Toyota Starlet KP61, οι Κωνσταντίνος Δημακόπουλος-Παναγιώτης Κακαλής βρέθηκαν στη δεύτερη θέση της F2 E. Αφήνοντας τρίτους τους Παναγιώτη Μπρη-Γιώργο Μικελόπουλο, οι οποίοι αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα με το Ford Escort MKII.

Οι Πυργιώτες Τάκης Μιχαλόπουλος-Παντελής Τζαβάρας με Toyota Yaris πήραν τη νίκη στη C6. Ακολούθησαν στη C6, τα Toyota Yaris των Ηλία Αγγελή-Βασίλη Κούγια και Διονύση Κατέβα-Σπύρου Αποστολόπουλου. Στην κατηγορία C3, πρώτοι ήταν οι Αναστάσιος Παπαδόπουλος-Ανδρέας Βασιλόπουλος με MG ZR 160.

Δείτε εδώ την τελική κατάταξη του Ράλι Πύργου 2024.

Το Ράλι Πύργου ήταν και ο πέμπτος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι Ιστορικών αυτοκινήτων. Τη νίκη, στην τελευταία διαδρομή, εξασφάλισαν οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Αθανάσιος Σαμαράς με Lancia Delta Integrale.

Οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας ήταν στην κορυφή της κατηγορίας, με διαφορά μεγαλύτερη του ενός λεπτού από τους αντιπάλους τους. Ένα πρόβλημα όμως στο λουρί του δυναμό της Lancia Delta Integrale τους έστειλε εκτός αγώνα.

Δεύτεροι στα Ιστορικά τερμάτισαν οι Δημήτρης Αμαξόπουλος-Ελένη Βλαχαντώνη με Toyota Corolla KE30. Στην επανεμφάνισή του μετά από 5 χρόνια απουσίας, ο Χρήστος Πλατής ολοκλήρωσε στην τρίτη θέση στα Ιστορικά, έχοντας στο δεξί μπάκετ ενός Toyota Starlet, για πρώτη φορά τον Κάρολο Λάμπρου. Τους ακολούθησαν οι Παναγιώτης Γκλιάτης-Ιπποκράτης Παλαπάνογλου με Toyota Corolla και οι Ιωάννης Καλαϊτζιάν-Ιωάννης Πάλμος με Fiat Ritmo.

Την καρό σημαία του τερματισμού σε αυτόν τον δύσκολο αγώνα, αντίκρισαν επίσης οι Ανάργυρος Λυμπέρης-Θέμης Γεωργίου (Subaru Impreza N12), Ιωάννης Γιαννακόπουλος-Ιωάννης Φωτεινογιαννόπουλος (Ford Fiesta R2), Μαριαλένα Παυλή-Βιργινία Παπαδάκη (Hyundai Accent), Στέλιος Κόκκινος-Παναγιώτης Κόκκινος (Toyota Yaris), Γιώργος Ψύλλος-Κώστας Κόντος (Nissan Micra K11), Παναγιώτης Λαθούρης-Χρήστος Κουφός (Toyota Starlet), Ηλίας Καραγκούνης-Σταύρος Ξένος (Opel Kadett E), Πάτροκλος Κανσός-Κωνσταντίνος Βερυκάκης (BMW 320i E21), Λυμπέρης Παπάζογλου-Μαρία Νικολοπούλου (Skoda Favorit), Πέτρος Βασιλόπουλος-Παύλος Βοτζάκης (Ford Escort MKI) και Κωνσταντίνος Κοφινάς-Ανδρέας Κοφινάς (Toyota Corolla AE86).

Δείτε εδώ την τελική κατάταξη των Ιστορικών στο Ράλι Πύργου 2024.

Το δύσκολο, λόγω των αντίξοων καιρικών συνθηκών, έργο της διοργάνωσης είχε η ΑΟΛΑΠ. Με συνδιοργανωτές τους Δήμους Πύργου και Αρχαίας Ολυμπίας και θεσμικό υποστηρικτή τον ΔΕΠ ΑΕ ΟΤΑ Πύργου.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ταξίδι στην Ισλανδία με MINI Countryman SE ALL4. Περιπέτεια στα Φιόρδ

0
Από καταιγίδες σε παγετώνες. Δείτε πώς το MINI Countryman SE ALL4 αντιμετωπίζει την πιο επικίνδυνη διαδρομή της Ισλανδίας διανύοντας 2.300 χλμ. σε αφιλόξενα εδάφη.   Η...

Αυστηροί έλεγχοι της Τροχαίας: Σύλληψη οδηγού που κινούνταν με 230 χλμ./ώρα υπό την επήρεια...

0
Οδηγός πιάστηκε στη ΝΕΟ Αθηνών-Λαμίας με 230 χλμ./ώρα και θετικό αλκοτέστ. Οι εντατικοί έλεγχοι της Τροχαίας συνεχίζονται.     Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι έλεγχοι της Τροχαίας....

PORSCHE Cayenne Electric: Η νέα εποχή του εμβληματικού SUV – Τιμές

0
Με ισχύ έως 1.156 ίππους, φόρτιση σε 16 λεπτά και αυτονομία 642 χλμ. η PORSCHE Cayenne Electric θέτει νέα στάνταρ στα ηλεκτρικά SUV. Μάθετε...

Δοκιμή LEAPMOTOR T03: Το πιο οικονομικό ηλεκτρικό της αγοράς που αλλάζει το παιχνίδι στην...

0
Οδηγούμε το LEAPMOTOR Leapmotor T03, το πιο προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα. Με αυτονομία έως 265 χλμ. πλούσιο εξοπλισμό και δελεαστική τιμή αποτελεί ιδανική...
Το Mazda 6e στην Ελλάδα

MAZDA 6e: Η ηλεκτρική επανάσταση με ιαπωνική ψυχή και premium χαρακτήρα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο MAZDA 6e εγκαινιάζει την ηλεκτρική εποχή της ιαπωνικής μάρκας με κορυφαίο σχεδιασμό, πολυτελέστατη καμπίνα και χαρακτήρα Jinba Ittai που διατηρεί τη τη...

Φόρμουλα 1: Το…βάρος μετράει (video)

0
Δείτε ένα video το οποίο εξηγεί τη σημαντικό ρόλο που παίζει το βάρος των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1 και απαντά σε πολλά ερωτήματα.     Στη Φόρμουλα...

Όλα τα FORD, τώρα με επιτόκιο 0,9%

0
Νέα εποχή στην χρηματοδότηση φέρνει η FORD Finance με χαμηλό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο μόλις 0,9% σε συνδυασμό με την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect...

BYD Atto 2 DM-i: Το νέο plug-in hybrid SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100χλμ. και 1.000χλμ....

0
Το BYD Atto 2 DM-i είναι το νέο plug-in hybrid compact SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100 χλμ. αυτονομία 1.000 χλμ. και προηγμένη τεχνολογία Super Hybrid...