41η Ανάβαση Πορταριάς: Με τον φακό…

Κοινοποίησε το άρθρο

Παρά τις αρκετές καθυστερήσεις και τον άστατο καιρό που επικρατούσε στην περιοχή της Πορταριάς, η 41η Ανάβαση Πορταριάς άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις τόσο στους συμμετέχοντες του αγώνα όσο και στους χιλιάδες θεατές που βρέθηκαν κατά μήκος της διαδρομής του αγώνα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

TOYOTA GR86 Rally Legacy: Η αναβίωση του Celica GT-Four (video)

Το σύγχρονο Celica GT-Four της TOYOTA, είναι ουσιαστικά ένα GR86 με μηχανικά μέρη από το GR Corolla και ...πινελιές από το παρελθόν.     Η ΤΟΥΟΤΑ πρωταγωνιστεί...

Τέλη Κυκλοφορίας 2025: Που θα βρείτε τα ειδοποιητήρια

Αναρτήθηκαν, στις ψηφιακές εφαρμογές της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, τα ειδοποιητήρια πληρωμής Τελών Κυκλοφορίας για το έτος 2025.     Χωρίς αλλαγές σε σχέση με τα Τέλη...

FORD Focus με δελεαστική τιμή και 8 χρόνια εγγύηση

Το FORD Focus, είναι διαθέσιμο με προνομιακά χρηματοδοτικά προγράμματα, κορυφαία εγγύηση και τιμές που ξεκινούν κάτω από 25.000 ευρώ.     Το FORD Focus, ένα από τα...

Οι 119 αγωνιζόμενοι πρόσφεραν πλούσιο θέαμα σε όσους βρέθηκαν στην διαδρομή των 4,8 χιλιομέτρων. Παρά το γεγονός πως υπήρχαν καθυστερήσεις, ελέω μηχανικών προβλημάτων η κάποιων εξόδων αγωνιστικών αυτοκινήτων, οι οδηγοί δεν σταμάτησαν να απολαμβάνουν την συμμετοχή τους στην 41η Ανάβαση Πορταριάς. Το ίδιο έκαναν και οι θεατές, οι οποίοι απόλαυσαν τις μοναδικές ομορφιές της περιοχής σε συνδυασμό με τις επιδόσεις που σημείωσαν όλοι οι αγωνιζόμενοι ανεξαιρέτως.

Το καθαρά αγωνιστικό πρόγραμμα της 41ης Ανάβασης Πορταριάς, άνοιξε η Ομάδα Ν, με τον Παναγιώτη Κύρκο Mitsubishi Lancer EVO IX, να κατακτά την νίκη. Ο Παναγιώτης οδήγησε γρήγορα και εντυπωσιακά, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα δύο σκέλη του αγώνα αφήνοντας άφωνους τους χιλιάδες θεατές που γέμισαν την διαδρομή της ανάβασης. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Μηνάς Μπενής Mitsubishi Lancer EVO IX, ο οποίος πίεσε καθόλη την διάρκεια του αγώνα αλλά δεν μπόρεσε να ακολουθήσει τον ρυθμό του νικητή της ομάδας Ν. Την τριάδα συμπλήρωσε ο Κωνσταντίνος Καραθανάσης Honda Civic Type R, ο οποίος εντυπωσίασε με τους ανταγωνιστικούς του χρόνους, κατακτώντας ταυτόχρονα την νίκη στην Ν3. Για την κλάση της Ν2, είχαμε οικογενειακή μάχη. Τα αδέρφια Βίκτωρας και Πανάγγελος Ρέκκας πάλεψαν για την νίκη, με τελικό νικητή τον Βίκτωρα Citroen Saxo VTS, ο οποίος βρέθηκε ελάχιστα μπροστά από τον Πανάγγελο Peugeot 106 S16.

Την σκυτάλη πήρε η Ομάδα Α, η οποία χάρισε πλούσιο θέαμα σε όλους όσους βρέθηκαν στην διαδρομή των 4,8 χιλιομέτρων. Νικητής αναδείχθηκε ο Αντώνης Σταφυλοπάτης Skoda Fabia R5, ο οποίος με το νέο του αγωνιστικό αυτοκίνητο, κατάφερε να σημειώσει και στα δύο σκέλη του αγώνα τον ταχύτερο χρόνο και να επικρατήσει στην Ομαδα Α. Για την δεύτερη θέση, μάχη είχαμε μέχρι την τελευταία στροφή της 41ης Ανάβασης Πορταριάς. Οι Παναγιώτης Λιωρης Ford Escort RS Cosworth και Μιχάλης Ευθυμίου Ford Escort RS Cosworth, πάλεψαν έως το τέλος με τελικό νικητή τον Παναγιώτη Λιώρη. Ο Μιχάλης Ευθυμίου αρκέστηκε τελικά στην τρίτη θέση. Για την κλάση Α7, ο Αριστοτέλης Μπαρκονίκος Citroen Saxo VTS, αναδείχθηκε νικητής. Με τον Βασίλη Μπάτζανο Citroen Saxo VTS, να επικρατεί στην Α6. Ο Άγγελος Μπατσίλας Suzuki Swift 1300, αναδείχθηκε νικητής στην Α5.

Στην Ομάδα Ε, είχαμε ανατροπές στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, δίνοντας ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο τελικό αποτέλεσμα της συγκεκριμένης ομάδας. Ο Αποστόλης Κούσης Honda Civic Type R, έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο σκέλος του αγώνα, δεν κατάφερε να χαμογελάσει στο τέλος, καθώς ένα μηχανικό πρόβλημα στο δεύτερο σκέλος του αγώνα τον έβγαλε εκτός διεκδίκησης της νίκης. Τελικά την μάχη για την επικράτηση στην Ομάδα Ε, έδωσαν οι Παρασκευάς Ραπατζίκος Lancia Delta Integrale, Κωνσταντίνος Γιαννούτσος Alfa Romeo 75 Turbo, και Βασίλης Ντέρμας Opel Ascona I 2000. Μετά από μονομαχία στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, ο Παρασκευάς Ραπατζίκος κατέκτησε την νίκη στην Ομάδα Ε. Ο Κωνσταντίνος Γιαννούτσος, τερμάτισε στην δεύτερη θέση, ενώ ο Βασίλης Ντέρμας, κατέκτησε το τρίτο σκαλί του βάθρου, ενώ ταυτόχρονα αναδείχθηκε νικητής στην κλάση Ε11. Για την κλάση Ε10, ο Αλέξανδρος Τσιόγκας Citroen AX Sport 1.6, επικράτησε του ανταγωνισμού.

Στην Formula Saloon, νικητής στην 41η Ανάβαση Πορταριάς ήταν ο Μάριος Ηλιόπουλος Ford Focus RS, ο οποίος δεν συνάντησε καμία δυσκολία καθώς ο μεγάλος του αντίπαλος Πασχάλης Χατζημάρκος Mitsubishi EVO IX, είχε έξοδο στο πρώτο σκέλος του αγώνα, με αποτέλεσμα να προκαλέσει υλικές ζυμιές στο αγωνιστικό του αυτοκίνητο.

Την δεύτερη θέση κατέλαβε ο Βαγγέλης Γεραλής Mitsubishi EVO VIII, ο οποίος έκανε πολύ καλή εμφάνιση και τις δύο ημέρες του αγώνα. Το τρίτο σκαλί του βάθρου συμπλήρωσε ο Νίκος Γκίκας Volkswagen Golf  1.8 20V Turbo, ο οποίος κατέκτησε και την νίκη στην FST2. Για την FSA, ο Δημήτρης Μπερτζέμης BMW 3 E36, αναδείχθηκε νικητής, ενώ στην FSA2L, ο “ΚΑΝΕΛΟΣ” Peugeot 106 S16, δεν άφησε κανένα περιθώριο στους αντιπάλους του και κατέκτησε την νίκη.

Το αγωνιστικό πρόγραμμα της 41ης Ανάβασης Πορταριάς ολοκληρώθηκε με τα Ιστορικά αυτοκίνητα τα οποία μας χάρισαν μεγάλες μάχες και στα δύο σκέλη του αγώνα. Νικητής αναδείχθηκε ο Ιωάννης Κάτσικας Ford Escort MK2 RS2000, ο οποίος επικράτησε στον κυρίως αγώνα. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Γιώργος Μαγγίδας Ford Escort RS2000, με τον Δημήτρη Σκεπασιανό Ford Escort MK2 RS2000, να ολοκληρώνει το βάθρο στα Ιστορικά.

Φωτογραφίες: Photo R Press