F1: Ασφαλτοστρωμένη απορροή ή κερμπ;

Κοινοποίησε το άρθρο

Σημαντικά ερωτήματα απασχολούν την F1, ένα από αυτά είναι αν τα αυτοκινητοδρόμια θα έπρεπε να περιορίζουν τα μονοθέσια στις καμπές με τα σκληροτράχηλα κερμπ ή να έχουν απλά ασφαλτοστρωμένες απορροές.

Οι διαφορές είναι μικρές αλλά σημαντικές. Τα κερμπ παρέχουν ασφάλεια καθώς επιβραδύνουν σημαντικά το μονοθέσιο που ξεφεύγει από την ιδανική γραμμή, μπορούν όμως να προκαλέσουν ζημιά και κατ’ επέκταση ακόμα και εγκατάλειψη από την άλλη οι ασφαλτοστρωμένες απορροές συγχωρούν τα μικρά λάθη και επιτρέπουν στον οδηγό να οδηγήσει πιο γρήγορα δίνοντας περισσότερο θέαμα. Ως εδώ καλά, όμως υπάρχει το θέμα του χρόνου. Για παράδειγμα στο Silverstone 6 οδηγοί εκμεταλλεύτηκαν τις ασφαλτοστρωμένες απορροές κερδίζοντας χρόνο στα δοκιμαστικά, αντίστοιχα στο Αυστριακό GP η οργάνωση τοποθέτησε κερμπ  με αποτέλεσμα να έχουν οι ομάδες πολλές ζημιές στα ακραξόνια.  Τελικά τα πάντα καταλήγουν στο ένα και μοναδικό ερώτημα, μήπως τελικά οι κανονισμοί στην F1 «σκοτώνουν» το θέαμα;

kerp2