Χέλμουτ Μάρκο: “Οι χορηγοί θα καλύψουν την Μερσέντες για τον μισθό του Χάμιλτον”

Ο “συμβουλάτορας” της Ρεντ Μπουλ, Χέλμουτ Μάρκο ανέφερε ότι αν η Μερσέντες δεν θελήσει να πληρώσει τον μισθό του Χάμιλτον, τότε σίγουρα κάποιος χορηγός θα βρεθεί να την καλύψει, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι όλοι μειώνουν τους μισθούς και τα badget τους λόγω της πανδημίας.

Οι ομάδες της F1 σιγά σιγά κάνουν τους υπολογισμούς του και προσπαθούν να υπολογίσουν την χασούρα που είχαν από την πανδημία.
Αλλά η Μερσέντες θα πρέπει να δεσμευτεί ότι θα καταθέσει ακόμη και με μετρητά στον Χάμιλτον τον νέο του μισθό, αν η Γερμανική ομάδα θέλει να ανανεώσει τον εξάκις παγκόσμιο πρωταθλητή της F1.

Lewis Hamilton: Red Bull 'in a league of their own' in Mexico

Αυτή τη στιγμή ο Χάμιλτον είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος οδηγός του grid, με τις απολαβές του να φτάνουν τα 40 εκατομμύρια στερλίνες. Ωστόσο, ο Χέλμουτ Μάρκο θεωρεί ότι η Μερσέντες δεν θα αντιμετωπίσει ιδιαίτερο πρόβλημα στο θέμα του μισθού του Χάμιλτον, αφού μπορούν οι χορηγοί της να την βοηθήσουν στην εξόφληση.



Ο 77χρονος Αυστριακός “συμβουλάτορας” της Ρεντ Μπουλ και πρώην οδηγός αγώνων δήλωσε στο grandpx.news ότι: ” Κάποιος άλλος θα το πληρώσει (το μισθό του Χάμιλτον). Η Πετρόνας πρέπει μόνο να μεταφέρει λίγα χρήματα στην ομάδα και να τα στείλει απευθείας στον Χάμιλτον”.

Σχετικά με το μελλοντικό salary cap που θα μπει στην F1, ο Χέλμουτ Μάρκο δήλωσε ότι: “Το όριο στους μισθούς των οδηγών είναι κάτι απαραίτητο, αλλά πρέπει να κάνουμε κάτι σχετικά με αυτό στο άθλημα όσο πιο γρήγορα γίνεται”.

Albon at Marko in Pole Station? "So far, all races have been good ...

Διαβάστε επίσης: Χόρνερ: “Έχουμε να προετοιμαστούμε τόσο καλά από το 2013”

Οκόν: “Περίμενα ενάμιση χρόνο για να επιστρέψω στο grid της F1” 

Μάγκνουσεν: “Η F1 δεν είναι τένις ή γκολφ, δεν έχουμε ξεχάσει να οδηγούμε”

 

Για τον Άλεξ Άλμπον: “Πρέπει να κερδίσει την θέση του. Στους αγώνες στο Spielberg, θα βρεθούμε εκεί και για την Formula 2 και για την Formula 3.  Αυτό είναι πιο σημαντικό για εμάς παρότι για τις άλλες (ομάδες), καθώς στηριζόμαστε στους νέους (οδηγούς).

Πρέπει να δούμε πως θα πάνε. Έχουμε δυο οδηγούς στην Formula 2 και τρεις πιλότους στην  Formula 3. Η δική μας επιλογή για το 2021 θα έχει ως κριτήρια όποιος είναι γρήγορος και όποιος αξίζει περισσότερο να κάνει το βήμα παραπάνω”.

Ο Άλεξ Άλμπον έχει συμβόλαιο με την ομάδα μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς, ενώ ο Μαξ Βερστάπεν υπέγραψε τον Ιανουάριο του 2020 νέο συμβόλαιο και θα βρίσκεται στην Ρεντ Μπουλ μέχρι το 2023.

Επιμέλεια: Άρης Κατσίδης