Ανάκληση Toyota Yaris στη χώρα μας. Ποιούς αφορά

Κοινοποίησε το άρθρο
Πρόγραμμα προληπτικών ελέγχων σε μοντέλα Yaris 10 Series εκτελεί η εταιρεία TOYOTA Ελλάς A.B.E.E, σύμφωνα με τη Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας.
Οι προληπτικοί έλεγχοι αφορούν σε 371 οχήματα, παραγωγής από 10/02/2003 έως 13/10/2005.
Τα εμπλεκόμενα οχήματα είναι εξοπλισμένα με αερόσακο συνοδηγού και έχουν συμπεριληφθεί στο παρελθόν στην καμπάνια του πυροκροτητή του αερόσακου συνοδηγού ΤΑΚΑΤΑ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Αποκαλύφθηκε το SKODA Elroq: Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα – Τιμές

Ένα SKODA Elroq, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην Ελλάδα, πέντε μήνες πριν το επίσημο λανσάρισμά του.     Η SKODA, ακολουθώντας τον ηλεκτρικό μονόδρομο που ωθείται...

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου

Στην τελική φάση για τη διεκδίκηση του τίτλου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα πέρασαν 11 νέα μοντέλα.     Η αντίστροφη μέτρηση για την ανάδειξη...

LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας

Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας, τον τελευταίο αγώνα του WRC, όπου θα κριθεί και ο πρωταθλητής.   Στην Ιαπωνία, στο «σπίτι» της TOYOTA, πέφτει η...

Σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση του κατασκευαστή, στα αυτοκίνητα που έχει ήδη εκτελεστεί η καμπάνια ανάκλησης, υπάρχει το ενδεχόμενο στα πλαίσια της αντικατάστασης του πυροκροτητή του αερόσακου συνοδηγού με βελτιωμένο ανταλλακτικό, να έχει τοποθετηθεί ανταλλακτικό διαφορετικών προδιαγραφών από τις προβλεπόμενες.

Στην περίπτωση ατυχήματος, όπου θα απαιτηθεί ενεργοποίηση του συστήματος των αερόσακων, ο αερόσακος του συνοδηγού, ενδέχεται να μην εκτονωθεί, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, αυξάνοντας τις πιθανότητες τραυματισμού σε περίπτωση ατυχήματος.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Οι  ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν προσωπικά, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Toyota σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει έλεγχος ή/και πιθανή αντικατάσταση του αερόσακου συνοδηγού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για  περισσότερες  πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς – Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210 2808222 (ώρες λειτουργίας από 09.00 έως 17:00).