Δοκιμή Honda e : Το ψηφιακό και ηλεκτρικό παιδί της πόλης

Honda e

Από EV Concept ακόμα, κατάφερε και έγινε θρύλος, ο θρύλος έγινε ηλεκτρικό πρωτότυπο και το πρωτότυπο έγινε το πιο ζωηρό, πιο επιθυμητό αυτοκίνητο πόλης ακόμη πριν κυκλοφορήσει.

Είναι το Honda e, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Honda μαζικής παραγωγής (ναι σωστά διάβασες, γιατί η Honda ασχολήθηκε με το EV Plus το 1997, αλλά μόνο 350 από αυτά κατασκευάστηκαν ποτέ) και θέλουμε ένα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Roadtrips με τον σκύλο σας; Σε ποιό μέρος του αυτοκινήτου νιώθει πιο άνετα ;

0
Για τους σκύλους και τους γονείς τους, τα ταξίδια με αυτοκίνητο μπορεί να είναι είτε μια ευχάριστη εμπειρία είτε μια εμπειρία που δεν θα...

Τα σχέδια της VW για την παραγωγή μπαταριών

0
Η αυτοκινητοβιομηχανία θα αναζητήσει εξωτερικούς συνεργάτες για τη χρηματοδότηση της επένδυσης. Του Νίκου Μιχαλόπουλου  Τα νέα εργοστάσια κυψελών μπαταριών του Ομίλου Volkswagen και η εξασφάλιση ζωτικών...
SKODA ENYAQ iV

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Απομακρύνεται η εξίσωση τιμών με τα θερμικά αυτοκίνητα

0
Είναι πλέον γνωστό ότι η ηλεκτρική κινητικότητα δοκιμάζεται σοβαρά από ορισμένους σημαντικούς παράγοντες, όπως η απουσία επαρκών δικτύων φόρτισης, τις ανησυχίες για την αυτονομία...

Το Honda e έρχεται δημιουργώντας ένα κύμα νέων μικρών, ηλεκτρικών αυτοκινήτων, διευρύνοντας επιτέλους την επιλογή πέρα ​​από τα μεγαλύτερα αλλά πιο premium και ακριβά μοντέλα.

Η Honda προφανώς δεν πρόκειται να “κλέψει” πωλήσεις από την Tesla με αυτό, οι διαστάσεις του άλλωστε είναι στα πλαίσια ενός Honda Jazz αλλά είναι ο ορισμός των αστικών μετακινήσεων.

Honda e

Η αυτονομία των 220 χλμ. κατά WLTP μαρτυρά ότι δεν θα θέλετε να απομακρυνθείτε πολύ από την πόλη, ενώ υπάρχει επιλογή εκδόσεων 136 και 154 ίππων, και οι δύο με εκρηκτικές επιδόσεις, ειδικά μέχρι τα 50 χιλιόμετρα την ώρα, και ένα πλαίσιο που έχει δεχθεί αρκετή από την αγάπη της Honda στον χειρισμό. Η οδηγική εμπειρία δεν είναι έξω από την φιλοσοφία της εταιρίας, προσφέρει συγκινήσεις αρκεί η  μπαταρία να σας το επιτρέψει.

Το οδηγήσαμε μέσα στα στενά σοκάκια της παλιάς πόλης της Θεσσαλονίκης, και το μόνο που εισπράξαμε ήταν χαμόγελα, και κινητά να μας καταγράφουν.

Honda e

Φθηνό το Honda e δεν είναι. Ενώ η Honda έχει ελέγξει τις διαστάσεις και την μπαταρία (35,5 kWh), η τιμή ξεκινά από τις 35.740 ευρώ χωρίς την κρατική επιδότηση για το βασικό αυτοκίνητο, και ανεβαίνει στις 38.740 ευρώ χωρίς την κρατική επιδότηση για το μοντέλο Advance υψηλότερης ισχύος και υψηλότερων προδιαγραφών.
Έτσι, για να δικαιολογήσει τις τιμές, η Honda δεν έχει συγκρατηθεί με την τεχνολογία που προσφέρει σε αυτό το λιλιπούτειο δημιούργημα.

Σημειώστε. Ως στάνταρ, έχετε κάμερες για πλευρικούς καθρέφτες και τον οπισθιο καθρέπτη, δυνατότητα ταχείας φόρτισης 100 kw DC σε 30 λεπτά, πολλά πρωτοποριακά συστήματα αποφυγής σύγκρουσης (συμπεριλαμβανομένου του αυτόματου φρεναρίσματος, του προσαρμοσμένου cruise control, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, προβολείς αυτόματης μεγάλης σκάλας) και αρκετά… τετραγωνικά οθόνης.

Honda e

Και όλα αυτά τυλιγμένα σε μια διακριτικά ρετρό σιλουέτα με μία εκκεντρική παλέτα χρωμάτων και υλικών σχεδιασμένη να ταιριάζει με το φουτουριστικό εξωτερικό.

Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Honda είναι απίστευτα χαριτωμένο, όμορφα κατασκευασμένο και γεμάτο τεχνολογία… αλλά αυτό έχει κόστος!

Honda e

Η Honda δεν πτοείται από την αυτονομία των 220 χιλιομέτρων – αποκαλώντας τη συνειδητή απόφαση. Η αλήθεια είναι ότι όλοι θέλουμε μεγαλύτερη αυτονομία από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά ας είμαστε ρεαλιστές, τη χρειαζόμαστε; Θα προτιμούσαμε να πληρώσουμε τα ίδια χρήματα για ένα αυτοκίνητο που είναι λιγότερο συναρπαστικό, λιγότερο καλά εξοπλισμένο, αλλά με άλλα 100 χιλιόμετρα μεγαλύτερης αυτονομίας; Όχι, μάλλον δεν θα θέλαμε.

Είναι ένα αυτοκίνητο πόλης, πρέπει να σχεδιάσεις να το χρησιμοποιείς ως τέτοιο, και αν χρειαστεί να φτάσεις κάπου 500 χιλιόμετρα μακριά, τότε πρέπει είτε να νοικιάσεις κάτι κατάλληλο, είτε να αντιμετωπίσεις αυτό το ταξίδι διαφορετικά και να σχεδιάσεις δύο στάσεις ταχείας φόρτισης.

Honda e

Το γεγονός ότι έχει κίνηση στους πίσω τροχούς (το κλειδί για τη κατανομή βάρους 50:50 και τη δυναμική οδήγηση) θα ευχαριστήσει και τον πλέον ανήσυχο. Και αυτό με το traction control ενεργοποιημένο.

Για ένα τόσο συμπαγές πακέτο είναι ένα βαρύ αυτοκίνητο –πάνω από 1.500 κιλά– αλλά δεν θα το καταλάβετε ποτέ. Όλη αυτή η ροπή παρέχει στιγμιαία ορμή και το χαμηλό κέντρο βάρους σημαίνει ότι δεν αγχώνεται στις στροφές, απλώς στρίβει με ευκολία και αυτοπεποίθηση. Υπάρχει μια αίσθηση ευκινησίας και ενθουσιασμού που, ας είμαστε ειλικρινείς, περιμέναμε, αλλά και μια φινέτσα και ωριμότητα που μας ξάφνιασε θετικά.

Honda e

Η πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση καταπίνει τις ανωμαλίες στο δρόμο σαν κάτι πολύ μεγαλύτερο και η ησυχία στην καμπίνα, ακόμα και όταν ανεβαίνετε και ξεπερνάτε τα 120 χιλιόμετρα / ώρα είναι αξιοσημείωτη.

Είναι ήσυχο, χαριτωμένο, καθαρό και ακαταμάχητο – το φιλικό πρόσωπο της σύγχρονης αυτοκίνησης.

Honda e

Αν και το Honda E είναι κατασκευασμένο κυρίως για την πόλη, παραμένει σχετικά ήσυχο σε ταχύτερους δρόμους. Δεν υπάρχει πολύς θόρυβος από το δρόμο ή τον άνεμο, και η λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα είναι πιο ήπια από ό,τι σε ορισμένους αντιπάλους.

Το πάτημα ενός κουμπιού επιτρέπει την οδήγηση με ένα πεντάλ, οπότε αν σηκώνετε το πόδι από το πεντάλ γκαζιού το σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου, επιβραδύνει γρήγορα το αυτοκίνητο χωρίς να χρειάζεται να πατήσετε καθόλου το πεντάλ φρένου, βοηθώντας στην επαναφόρτιση της μπαταρίας κατά τη διάρκεια της ενέργειας αυτής.

Το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσετε μέσα στο Honda e είναι ότι έχει περισσότερες οθόνες από το υπνοδωμάτιο ενός χάκερ

Honda e

Μια οθόνη 8,8 ιντσών χρησιμεύει ως ταμπλό οργάνων πίσω από το τιμόνι, εμφανίζει την ταχύτητά σας και το υπόλοιπο της αυτονομίας της μπαταρίας, και αυτό ενώνεται με δύο οθόνες αφής infotainment 12,3 ιντσών που εκτείνονται σε όλο το πλάτος του ταμπλό.

Αυτή η συστοιχία πλαισιώνεται και στις δύο πλευρές από οθόνες 6,0 ιντσών που εμφανίζουν ζωντανή ροή από τους φουτουριστικούς “καθρέπτες” με κάμερες. Αυτοί χρειάζονται λίγο εξοικείωση, αλλά μπορείτε να προσαρμόσετε τις κάμερες ανάλογα με τη θέση οδήγησης και οι οθόνες είναι γεμάτες με χρήσιμες πληροφορίες. Και σε περίπτωση που πιστεύετε ότι δεν υπάρχουν ήδη αρκετές οθόνες, ο “καθρέπτης” οπισθοπορείας στο μοντέλο Advance μπορεί επίσης να εμφανίσει ζωντανή εικόνα κάμερας ακριβώς πίσω από το αυτοκίνητο.

Η ποιότητα του εσωτερικού είναι επίσης ως επί το πλείστον εντυπωσιακή, με υφάσματα υψηλής ποιότητας και μια πραγματική αίσθηση στιβαρότητας. Η όψη με εφέ ξύλου στο ταμπλό είναι περίπου αληθινή, και συνολικά το Honda E χαρακτηρίζεται ως premium εσωτερικά.

Honda e

Υπάρχουν επίσης μερικές ιδιόρρυθμες λειτουργίες που θα βοηθήσουν να σας απασχολήσουν, αν περιμένετε να φορτιστεί η μπαταρία. Μπορείτε, για παράδειγμα, να μετατρέψετε τις δύο οθόνες αφής σε ένα τεράστιο ενυδρείο και να παρακολουθείτε εικονικά ψάρια που κολυμπούν. Ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη θύρα HDMI για να συνδέσετε μια κονσόλα βιντεοπαιχνιδιών. Υπάρχουν επίσης πολλές θύρες USB.

Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, με εξαιρετική προσαρμογή στο κάθισμα του οδηγού και στο τιμόνι. Εάν είστε ψηλός, μπορεί να μην είστε απόλυτα ικανοποιημένος, αλλά η ολική ορατότητα είναι καλύτερη από ό,τι στους περισσότερους αντιπάλους του συγκεκριμένου μοντέλου.

Συμπέρασμα

Στην εποχή που τα αυτοκίνητα τείνουν να μοιάζουν μεταξύ τους και να προσφέρουν μία ανιαρή αίσθηση οδήγησης,  η Honda μας προσφέρει ένα ξεχωριστό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, που κάνει τις ώρες μαζί του ευχάριστες, με ξεχωριστό design, ευχάριστο στη χρήση και τεχνολογία από το μέλλον.

Δυσκολεύεσαι να βρεις κάτι αρνητικό στο Honda e, παρά μόνο την τιμή κτήσης, κάτι που ισχύει πάνω κάτω για όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις μέρες μας. To Honda e έφερε το μέλλον… σήμερα !