Δοκιμή: Nissan Micra 1,0 71 PS

38

Έχοντας οδηγήσει τόσο την βενζινοκίνητη, όσο και την πετρελαιοκίνητη version του νέου κι εντυπωσιακού Micra, ήρθε η ώρα να βάλουμε στο χέρι και τη βασική έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης του 1,0 λίτρου, με απόδοση 71 ίππων!

Το Nissan Micra το οποίο προσφάτως μας ήρθε καλύτερο από ποτέ, προσφέρεται στο αγοραστικό του κοινό με ικανοποιητικές επιλογές κινητήρων, τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου. Όμως ανέκαθεν στην εμπορική πορεία του Nissan Micra, η βασική βενζινοκίνητη έκδοση, κέντριζε το εμπορικό ενδιαφέρον, μιας και ήταν η πλέον προσιτή. Μάλιστα στη νέα του γενιά ξεκινάει από τα 12.690 ευρώ. Σε ότι αφορά το φαίνεσθαι, τίποτε δεν μαρτυρά το γεγονός ότι φοράει τον μικρό σε απόδοση κινητήρα. Δυναμισμός και καλαισθησία σε ένα πακέτο, το οποίο συναρπάζει και τον πλέον αδιάφορο.

Επαρκής κινητήρας!

Κάτω από το καπό του Micra, υπάρχει ένας 1.000αρης κινητήρας βενζίνης, 3 κυλίνδρων η απόδοση του οποίου αγγίζει τους 71 ίππους, νούμερο που απλά επαρκεί για καθημερινή χρήση. Βέβαια δεν θα πρέπει να ξεχνάμε το γεγονός, πως το κύριο μέλημα των ανθρώπων της ιαπωνικής φίρμας, ήταν η οικονομία στη κίνηση, αλλά και στην τιμή απόκτησης. Η λειτουργία του κινητήρα παρουσιάζει μια τραχύτητα σε όλο το φάσμα περιστροφής του, ενώ για να επιταχύνετε με άνεση, καλό θα ήταν να είστε μια ταχύτητα κάτω για να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο την προσφερόμενη ροπή των 95 Nm του κινητήρα. Κι αυτό ένεκα της αραιής κλιμάκωσης του 5ταχυτου κιβωτίου, η οποία βέβαια συνδράμει στην επίτευξη της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου, με την Nissan να αναφέρει πως απαιτούνται 4,6 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χλμ. Η διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα, ολοκληρώνεται σε 16,4 δλ., με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται σε 158 χλμ/ώρα.

 

Ευχάριστο και ποιοτικό εσωτερικό

Η καμπίνα του βασικού Micra δεν έχει καμία απολύτως διαφοροποίηση από τις λοιπές εκδόσεις του ιαπωνικού μικρού. Ποιοτικό εσωτερικό, με εξαιρετικό φινίρισμα, αλλά και ευχάριστο διάκοσμο. Μάλιστα η διχρωμία του εσωτερικού ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού, εντείνει το νεανικό του χαρακτήρα, ο οποίος ενισχύεται κι από τις αρκετές δόσεις τεχνολογίας που διαθέτει πλέον το νέο Micra. Σε ότι αφορά τους χώρους επιβατών, αυτοί ικανοποιούν, με 4 επιβάτες να μεταφέρονται άνετα, όπως και οι αποσκευές τους στο διαθέσιμο χώρο των 300 λίτρων.

 

Ευχάριστο στο δρόμο

Είναι γεγονός πως η νέα γενιά Micra είναι εξαιρετική σε κάθε είδους διαδρομή, ενώ ξεχωρίζει και για την στιβαρότητα που προσφέρει, χαρακτηριστικό που συναντάμε και στη βασική έκδοση. Η ρύθμιση της ανάρτησης διακρίνεται για την άνεση της, ενώ σε πολύ καλά επίπεδα βρίσκεται και η ποιότητα κύλισης. Οι καμπές δεν αποτελούν πρόβλημα για το 1.000αρι Micra, με τον οδηγό να εισπράττει την απαιτούμενη εμπιστοσύνη από πλαίσιο κι ανάρτηση. Όμως μην περιμένετε οι 71 ίπποι να βάλουν φωτιά στην άσφαλτο, αλλά τουλάχιστον είναι ικανοί να σας μετακινήσουν ελαφρώς σβέλτα στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο. Στο αστικό περιβάλλον το Micra δείχνει ότι βρίσκεται στο στοιχείο του. Η περιφερειακή ορατότητα είναι καλή, γεγονός που βοηθάει στους ελιγμούς στάθμευσης.

Full του Micra

Η περίπτωση του Micra είναι πράγματι ιδιαίτερη στη κατηγορία των μικρών. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο ορόσημο για την μάρκα, το οποίο στη νέα του γενιά είναι πιο ολοκληρωμένο από ποτέ, με δυναμική εμφάνιση και πλήθος τεχνολογιών. Τώρα στη βασική του έκδοση βάζει μπροστά τη χαμηλή τιμή κτήσης, θυσιάζοντας ολίγον τις επιδόσεις, όπως ακριβώς κι ο προκάτοχός του. Συνδυασμός, στον οποίο βασίζουν πολλά οι άνθρωποι της Nissan ώστε να πετύχει στην εμπορική του καριέρα!

 

(+) Εμφάνιση, ποιότητα εσωτερικού, οδική συμπεριφορά
(-)  Τραχύτητα κινητήρα, επιδόσεις

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ