Δοκιμή: Renault Clio 0,9 TCe – Δυναμική εμφάνιση, σπιρτόζικο μοτέρ!

Το Renault Clio, καταφέρνει να κερδίζει τις εντυπώσεις, τόσο με το όμορφο παρουσιαστικό του, όσο και με τον ξεχωριστό 3κυλινδρο κινητήρα των 900 κ.εκ. και 90 ίππων.

Το σχεδιαστικό τμήμα της Renault φρόντισε να ανανεώσει την εξωτερική εμφάνιση του μικρού μοντέλου της και παράλληλα να το εξοπλίσει με ένα τεχνολογικά προηγμένο και σβέλτο μοτέρ, με 90 ίππους. Κι όλα αυτά ώστε το Renault Clio 0,9 ΤCe να είναι μια ελκυστική επιλογή στην μικρή κατηγορία, ικανοποιώντας τόσο σε επιδόσεις, όσο σε ποιότητα και εξοπλισμό.

Eyecatching παρουσιαστικό

Το μικρό Clio, έχει δεχτεί ένα μικρό facelift, διατηρώντας παράλληλα το δυναμικό σχεδιασμό του, παραμένοντας ένα όμορφο και ξεχωριστό μικρό μοντέλο. Οι αλλαγές εντοπίζονται στο εμπρός μέρος όπου ενσωματώνονται LED φωτιστικά σώματα, ενώ μεγαλύτερων διαστάσεων είναι και η γρίλια στον νέο προφυλακτήρα. Πίσω, ξεχωρίζουν τα όμορφα φωτιστικά σώματα, τα οποία είναι τεχνολογίας LED. Κερασάκι στη τούρτα, τα «κρυμμένα» χερούλια των πίσω θυρών τα οποία «ξεγελούν» το μάτι, δίνοντας την αίσθηση πως το αμάξωμα είναι «κουπέ».

 

Μοντέρνα κι άνετη η καμπίνα

Η καμπίνα του Renault Clio, είναι μια από τις πλέον μοντέρνες που υπάρχουν στην αγορά. Έχει κατασκευαστεί από μαλακά και ποιοτικά υλικά, με τη συναρμογή τους να είναι πολύ καλή, όπως και το φινίρισμα το οποίο είναι πολύ καλό, όπου και οι πλέον περίεργοι δεν θα βρουν ψεγάδια.

Από την πρώτη επαφή θα εστιάσετε στην οθόνη αφής των 7 ιντσών του ανασχεδιασμένου συστήματος infotainment (R-Link ή Media Nav Evolution ανάλογα με την έκδοση), αλλά και στις δίχρωμες επενδύσεις σε καθίσματα και πόρτες, συνδυασμός που ενισχύει τον νεανικό και ευχάριστο χαρακτήρα του Clio. Οι επιβάτες θα βολευτούν άνετα, με ικανοποιητικό χώρο για το κεφάλι τους, με το χώρο αποσκευών να αγγίζει τα 300 λίτρα, νούμερο που είναι από τα μεγαλύτερα στη κατηγορία τους.

Πρόθυμο το μοτέρ!

Το νεανικό Renault Clio παίρνει κίνηση από τον 3κυλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης, χωρητικότητας 898 κ.εκ. και απόδοσης 90 ίππων και 140 Nm ροπής. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο, συνεργάζεται με ένα 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων που διαθέτει καλή κλιμάκωση και καλή αίσθηση στο κούμπωμα.

O παραπάνω συνδυασμός αποδεικνύεται ιδιαίτερα σβέλτος στο δρόμο, με την κατανάλωση να ανέρχεται σε λογικά επίπεδα. Σε ότι αφορά τη λειτουργία του είναι πολιτισμένη και ήσυχη, κάτι στο οποίο συνδράμει και το αναβαθμισμένο επίπεδο ηχομόνωσης.

Δεν λέει όχι πουθενά!

Στο άκουσμα των μόλις 900 κ.εκ. και των τριών κυλίνδρων, αρκετοί θα πιστέψουν ότι το Clio είναι μόνο για κίνηση στον αστικό ιστό. Κι όμως! Το Clio κινείται με εξαιρετική άνεση σε κάθε είδους διαδρομή,  ενώ δεν θα σας αρνηθεί και μεγάλα ταξίδια στο εθνικό δίκτυο. Από τα πρώτα μέτρα θα εντυπωσιαστείτε με το αρχοντικό του πάτημα και τα υψηλά επίπεδα άνεσης και εξαιρετικής ποιότητας κύλισης (τηρουμένων των αναλογιών της κατηγορίας) που προσφέρει η ανάρτηση. Ακόμα και σε συνθήκες ταξιδίου, το Clio μπορεί να διατηρεί υψηλά νούμερα στο κοντέρ, χωρίς κόπο, ενώ αν το λέει η καρδιά του οδηγού θα σας επιτρέψει να παίξετε μαζί του σε επαρχιακή χάραξη. Εκεί ο οδηγός θα εκμεταλλευτεί το γαλλικό στήσιμο, κινούμενος γρήγορα, αλλά και με ασφάλεια παράλληλα. Η υποστροφή θα έρθει μετά από έντονη πίεση, αλλά όπως τα περισσότερα γαλλικά μοντέλα, μόλις ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το γκάζι, η ουρά θα δηλώσει παρούσα, ίσα, ίσα για να τοποθετήσει το Clio στη στροφή. Για τον φόβο των Ιουδαίων, τα φρένα είναι δυνατά (παρά την ύπαρξη ταμπούρων στον πίσω άξονα) και ικανοποιούν τόσο σε αίσθηση όσο και σε απόδοση.

 

Από τα πλέον ικανά μικρά της αγοράς!

Το Renault Clio είναι ένα ολοκληρωμένο μικρό μοντέλο, το οποίο κερδίζει τον υποψήφιο αγοραστή με την εμφάνιση, την ποιότητα, τις επιδόσεις, αλλά και το fun to drive που μπορεί να προσφέρει. Πληρέστατο και εξοπλιστικά, ενώ σε συνδυασμό με την πολύ καλή τιμή κτήσης, είναι μια αρκετά αξιόλογη πρόταση αγοράς!

 

(+) Εμφάνιση, άνεση, ποιότητα κύλισης, οδική συμπεριφορά

(-) Μικρό εύρος λειτουργίας κινητήρα

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ