Δοκιμή – Νέο Nissan Qashqai : Ολική αναβάθμιση και επανατοποθέτηση

Nissan Qashqai

Το πιο πρόσφατο Nissan Qashqai είναι ένας ισχυρός διεκδικητής στην κατηγορία των οικογενειακών SUV. Μπορεί να είναι το μοντέλο που ουσιαστικά “γέννησε” την κατηγορία, αλλά πλέον πρέπει να επιβεβαιώσει τον τίτλο απέναντι σε δυνατούς αντιπάλους. 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

πατάκια αυτοκινήτου

Πατάκια αυτοκινήτου: Πρακτικά Tips φροντίδας και περιποίησης

Τα πατάκια αυτοκινήτου είναι από τα βασικά αξεσουάρ που πρέπει να διαθέτει το αυτοκίνητο σου, αφού εκτός από την άνεση που προσφέρουν σε σένα...
Hyundai IONIQ 5

Το Hyundai IONIQ 5 ανακηρύχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2022» από το Company Car Today

Το Hyundai IONIQ 5 κατέκτησε την κορυφή της λίστας των 100 οχημάτων του εξειδικευμένου Βρετανικού περιοδικού εταιρικών στόλων Company Car Today Το Hyundai IONIQ 5...
ENYAQ COUPÉ iV

SKODA ENYAQ COUPÉ iV – ένα νέο μέλος στην γκάμα ENYAQ iV

Το ENYAQ COUPÉ iV αποτελεί τη νέα προσθήκη στην οικογένεια ηλεκτρικών μοντέλων ENYAQ iV της SKODA με δύο μεγέθη μπαταριών, τέσσερα επίπεδα ισχύος από...

Δεν θα κουραστούμε να λέμε ότι το Nissan Qashqai  ήταν το αυτοκίνητο που ξεκίνησε την τάση για τα κύρια οικογενειακά SUV.

Στην πραγματικότητα – όσο δύσκολο είναι να το πιστέψει κανείς τώρα – θεωρήθηκε κάτι σαν στοίχημα όταν πρωτοπαρουσιάστηκε. Ευτυχώς για τη Nissan , ο συνδυασμός μιας υπερυψωμένης θέσης οδήγησης, της κομψής, στιβαρής εμφάνισης και του απλού κόστους λειτουργίας έκαναν το Qashqai τεράστια επιτυχία.

Nissan Qashqai

Επιπλέον, η δημοτικότητά του αυξήθηκε με την άφιξη του μοντέλου δεύτερης γενιάς και μέχρι το τέλος της ζωής αυτού του αυτοκινήτου, πέντε εκατομμύρια Qashqai είχαν βρει σπίτια σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, αυτή η τελευταία, τρίτης γενιάς έκδοση αντιμετωπίζει μάλλον πιο σκληρό ανταγωνισμό από ό,τι οι προκάτοχοί της όταν κυκλοφόρησαν.

Οι βασικοί ανταγωνιστές της οικογένειας SUV περιλαμβάνουν όλα τα C SUV της αγοράς όπως Peugeot 3008, το Seat Ateca, το Skoda Karoq, το Renault Kadjar, Opel Grandland, Citroen C-Cross ενώ στο άνω άκρο της γκάμας Qashqai με τις τιμές να… ξεφεύγουν για τον μέσο Έλληνα, βρίσκει τις BMW X1 και Volvo XC40 .

Nissan Qashqai

Από την άλλη πλευρά, η μόνη επιλογή κινητήρα για το Qashqai αυτή τη στιγμή είναι ο βενζινοκινητήρας 1.3 DIG-T Mild Hybrid της Nissan, αν και μπορείτε να τον έχετε με μια επιλογή αποδόσεων ισχύος: 140 ίππων ή 158 ίππων. Όποιο κι αν επιλέξετε, υπάρχει κάποια πολύ ελαφριά ηλεκτρική υποβοήθηση μέσω του ήπιου υβριδικού συστήματος για βελτίωση της απόδοσης. Εμείς είχαμε στα χέρια μας την έκδοση των 140 ίππων !

Nissan Qashqai

Μια πλήρως υβριδική έκδοση e-Power θα ενταχθεί στη γκάμα στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον. Θα εξακολουθεί να έχει κινητήρα βενζίνης, αλλά δεν αυτός δε θα κινεί τους τροχούς αλλά θα τροφοδοτεί μια γεννήτρια και η παραγόμενη ηλεκτρική ενέργεια θα αποστέλλεται σε έναν ηλεκτροκινητήρα που θα ωθεί το αυτοκίνητο. Αλλά για αυτό περισσότερα, από την Άνοιξη του 2022…

Στο δρόμο…

Η επιλογή του DIG-T 140 δεν φαίνεται σαν μια κακή. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι συμπεριφέρεται σχεδόν με τον ίδιο τρόπο όπως το DIG-T 158 και δύσκολα θα παρατηρήσετε τον οριακά πιο αργό χρόνο στο 0-100, επειδή έχει σχεδόν το ίδιο τράβηγμα στις χαμηλές στροφές. Είναι επίσης φθηνότερο, καθιστώντας το τον αγαπημένο μας κινητήρα – τουλάχιστον μέχρι να φτάσει το υβριδικό μοντέλο e-Power το 2022.
Nissan Qashqai

Η ρύθμιση της ανάρτησης κάνει εξαιρετική δουλειά στο να “πνίγει” τις κακοτεχνίες των Ελληνικών δρόμων. Αντιμετωπίζει τις ταλαιπωρημένες επιφάνειες αποτελεσματικά ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ σε υψηλότερες “διαβάζει” γρήγορα και ανταποκρίνεται άμεσα, δημιουργώντας την απαραίτητη αυτοπεποίθηση στον οδηγό.