Δοκιμή – Νέο Nissan Qashqai : Ολική αναβάθμιση και επανατοποθέτηση

Nissan Qashqai

Το πιο πρόσφατο Nissan Qashqai είναι ένας ισχυρός διεκδικητής στην κατηγορία των οικογενειακών SUV. Μπορεί να είναι το μοντέλο που ουσιαστικά “γέννησε” την κατηγορία, αλλά πλέον πρέπει να επιβεβαιώσει τον τίτλο απέναντι σε δυνατούς αντιπάλους. 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

LAMBORGHINI Huracan Sterrato για χωμάτινες περιπέτειες (video)

Η Huracán Sterrato είναι το πρώτο μοντέλο της LAMBORGHINI το οποίο υπόσχεται οδηγική απόλαυση ακόμη και μακριά από την άσφαλτο! Η LAMBORGHINI πάντα ήταν μια...

OPEL Astra Electric : Αυτονομία για 416 χιλιόμετρα

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Astra παρουσίασε η OPEL. Το νέο Astra Electric είναι ένα ακόμα βήμα της OPEL στην πορεία της για να γίνει μια...

Τα αυτοκίνητα που παρκάρουν μόνα τους, χωρίς οδηγό!

Έγκριση για εμπορική χρήση πήρε το αυτόνομο σύστημα στάθμευσης που εξέλιξε η MERCEDES-BENZ σε συνεργασία με τη Bosch. Η Ομοσπονδιακή Αρχή Μεταφορών της Γερμανίας ενέκρινε...

Δεν θα κουραστούμε να λέμε ότι το Nissan Qashqai  ήταν το αυτοκίνητο που ξεκίνησε την τάση για τα κύρια οικογενειακά SUV.

Στην πραγματικότητα – όσο δύσκολο είναι να το πιστέψει κανείς τώρα – θεωρήθηκε κάτι σαν στοίχημα όταν πρωτοπαρουσιάστηκε. Ευτυχώς για τη Nissan , ο συνδυασμός μιας υπερυψωμένης θέσης οδήγησης, της κομψής, στιβαρής εμφάνισης και του απλού κόστους λειτουργίας έκαναν το Qashqai τεράστια επιτυχία.

Nissan Qashqai

Επιπλέον, η δημοτικότητά του αυξήθηκε με την άφιξη του μοντέλου δεύτερης γενιάς και μέχρι το τέλος της ζωής αυτού του αυτοκινήτου, πέντε εκατομμύρια Qashqai είχαν βρει σπίτια σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, αυτή η τελευταία, τρίτης γενιάς έκδοση αντιμετωπίζει μάλλον πιο σκληρό ανταγωνισμό από ό,τι οι προκάτοχοί της όταν κυκλοφόρησαν.

Οι βασικοί ανταγωνιστές της οικογένειας SUV περιλαμβάνουν όλα τα C SUV της αγοράς όπως Peugeot 3008, το Seat Ateca, το Skoda Karoq, το Renault Kadjar, Opel Grandland, Citroen C-Cross ενώ στο άνω άκρο της γκάμας Qashqai με τις τιμές να… ξεφεύγουν για τον μέσο Έλληνα, βρίσκει τις BMW X1 και Volvo XC40 .

Nissan Qashqai

Από την άλλη πλευρά, η μόνη επιλογή κινητήρα για το Qashqai αυτή τη στιγμή είναι ο βενζινοκινητήρας 1.3 DIG-T Mild Hybrid της Nissan, αν και μπορείτε να τον έχετε με μια επιλογή αποδόσεων ισχύος: 140 ίππων ή 158 ίππων. Όποιο κι αν επιλέξετε, υπάρχει κάποια πολύ ελαφριά ηλεκτρική υποβοήθηση μέσω του ήπιου υβριδικού συστήματος για βελτίωση της απόδοσης. Εμείς είχαμε στα χέρια μας την έκδοση των 140 ίππων !

Nissan Qashqai

Μια πλήρως υβριδική έκδοση e-Power θα ενταχθεί στη γκάμα στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον. Θα εξακολουθεί να έχει κινητήρα βενζίνης, αλλά δεν αυτός δε θα κινεί τους τροχούς αλλά θα τροφοδοτεί μια γεννήτρια και η παραγόμενη ηλεκτρική ενέργεια θα αποστέλλεται σε έναν ηλεκτροκινητήρα που θα ωθεί το αυτοκίνητο. Αλλά για αυτό περισσότερα, από την Άνοιξη του 2022…

Στο δρόμο…

Η επιλογή του DIG-T 140 δεν φαίνεται σαν μια κακή. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι συμπεριφέρεται σχεδόν με τον ίδιο τρόπο όπως το DIG-T 158 και δύσκολα θα παρατηρήσετε τον οριακά πιο αργό χρόνο στο 0-100, επειδή έχει σχεδόν το ίδιο τράβηγμα στις χαμηλές στροφές. Είναι επίσης φθηνότερο, καθιστώντας το τον αγαπημένο μας κινητήρα – τουλάχιστον μέχρι να φτάσει το υβριδικό μοντέλο e-Power το 2022.
Nissan Qashqai

Η ρύθμιση της ανάρτησης κάνει εξαιρετική δουλειά στο να “πνίγει” τις κακοτεχνίες των Ελληνικών δρόμων. Αντιμετωπίζει τις ταλαιπωρημένες επιφάνειες αποτελεσματικά ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ σε υψηλότερες “διαβάζει” γρήγορα και ανταποκρίνεται άμεσα, δημιουργώντας την απαραίτητη αυτοπεποίθηση στον οδηγό.