Η νέα C-Class σε έκδοση plug-in hybrid διαθέσιμη και στη χώρα μας!

C-Class

Μετά την πρόσφατη κυκλοφορία της νέας γενιάς C-Class, ήρθε η ώρα και για τη διαθεσιμότητα της plug-in-hybrid έκδοσης C 300 e όπως και της στέισον-βάγκον έκδοσης C 300 e Estate.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

LAMBORGHINI Huracan Sterrato για χωμάτινες περιπέτειες (video)

Η Huracán Sterrato είναι το πρώτο μοντέλο της LAMBORGHINI το οποίο υπόσχεται οδηγική απόλαυση ακόμη και μακριά από την άσφαλτο! Η LAMBORGHINI πάντα ήταν μια...

OPEL Astra Electric : Αυτονομία για 416 χιλιόμετρα

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Astra παρουσίασε η OPEL. Το νέο Astra Electric είναι ένα ακόμα βήμα της OPEL στην πορεία της για να γίνει μια...

Τα αυτοκίνητα που παρκάρουν μόνα τους, χωρίς οδηγό!

Έγκριση για εμπορική χρήση πήρε το αυτόνομο σύστημα στάθμευσης που εξέλιξε η MERCEDES-BENZ σε συνεργασία με τη Bosch. Η Ομοσπονδιακή Αρχή Μεταφορών της Γερμανίας ενέκρινε...

Το λανσάρισμα της λιμουζίνας (σεντάν) στην Ελληνική αγορά πραγματοποιείται τις αμέσως επόμενες ημέρες, ενώ η έκδοση στέισον-βάγκον θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση στις εκθέσεις τον Δεκέμβριο. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν τα πετρελαιοκίνητα plug-in hybrid μοντέλα.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι η ηλεκτρική αυτονομία αυξήθηκε σε περισσότερα από 100 χιλιόμετρα (σύμφωνα με τον κύκλο μέτρησης WLTP) και με ηλεκτρική ισχύ 95 kW (129 hp), οι καθημερινές διαδρομές μπορούν ως επί το πλείστον να καλυφθούν σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία χωρίς τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης, δηλαδή της δίλιτρης έκδοσης του υπερσύγχρονου τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα Μ254.

C-Class

Χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, η κινητική ενέργεια αυξάνεται όταν το όχημα φρενάρει ή η διαδρομή είναι κατηφορική. Η απόδοση του συστήματος ανάκτησης τώρα υπερβαίνει τα 100  kW.

Η στρατηγική λειτουργίας έξυπνης διαδρομής, ενεργοποιεί την καταλληλότερη λειτουργία ηλεκτρικής οδήγησης κατά περίπτωση. Λαμβάνει υπόψη παράγοντες όπως τα δεδομένα πλοήγησης, η τοπογραφία, τα όρια ταχύτητας και τις συνθήκες κυκλοφορίας για ολόκληρη την προγραμματισμένη διαδρομή. Ο οδηγός που επιθυμεί να επηρεάσει το ποσοστό ανάκτησης ενέργειας μπορεί να το κάνει απευθείας σε τρία στάδια που ελέγχονται από διακόπτες πίσω από το τιμόνι. Αυτό είναι δυνατό σε όλους τους τρόπους οδήγησης εκτός από το SPORT. Στη λειτουργία οδήγησης D-, για παράδειγμα, ο οδηγός μπορεί να βιώσει την “αίσθηση του ενός πεντάλ”: Όταν ο οδηγός απομακρύνει το πόδι του από το πεντάλ γκαζιού, το όχημα επιβραδύνει καθαρά με ηλεκτρικά μέσα, σε τέτοιο βαθμό ώστε το υδραυλικό πεντάλ φρένου συχνά να μην είναι απαραίτητο. Η στρατηγική λειτουργίας επικοινωνεί με τους αισθητήρες των συστημάτων υποβοήθησης και έτσι υποστηρίζει αποτελεσματικά τον οδηγό σε πολλές καταστάσεις οδήγησης.

Επιπλέον, η τοποθέτηση της μπαταρίας στο όχημα αποφέρει πλεονεκτήματα σε καθημερινή βάση σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο: δεν υπάρχει πλέον «σκαλοπάτι» στο χώρο αποσκευών και δίνεται δυνατότητα διαμπερούς φόρτωσης. Η βελτίωση αυτή είναι ιδιαίτερα αισθητή στην έκδοση στέισον-βάγκον, όπου το μήκος του δαπέδου του χώρου αποσκευών αυξήθηκε κατά 63mm στα 1043mm. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, ο όγκος του χώρου αποσκευών αυξήθηκε κατά 45 λίτρα στα 360 λίτρα ενώ με τα πίσω καθίσματα διπλωμένα, η στέισον-βάγκον έκδοση προσφέρει 1375 λίτρα χώρου φόρτωσης (40 λίτρα επιπλέον του προηγούμενου μοντέλου).

Οι τιμές των νέων εκδόσεων στη χώρα μας:

  • C300e:                                                €58.250
  • C300e Estate: €59.650