Η ACEA επανεκλέγει τον CEO της BMW Oliver Zipse ως Πρόεδρο για δεύτερη θητεία

Κοινοποίησε το άρθρο
Oliver Zipse

Η ACEA, η ένωση των Ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών, επανεξέλεξε τον CEO της BMW, Oliver Zipse, ως Πρόεδρο για δεύτερη μονοετή θητεία.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Αποκαλύφθηκε το SKODA Elroq: Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα – Τιμές

Ένα SKODA Elroq, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην Ελλάδα, πέντε μήνες πριν το επίσημο λανσάρισμά του.     Η SKODA, ακολουθώντας τον ηλεκτρικό μονόδρομο που ωθείται...

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου

Στην τελική φάση για τη διεκδίκηση του τίτλου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα πέρασαν 11 νέα μοντέλα.     Η αντίστροφη μέτρηση για την ανάδειξη...

LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας

Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας, τον τελευταίο αγώνα του WRC, όπου θα κριθεί και ο πρωταθλητής.   Στην Ιαπωνία, στο «σπίτι» της TOYOTA, πέφτει η...

Του Νίκου Μιχαλόπουλου

Η ένωση των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών αντιμετωπίζει βασικά ρυθμιστικά ζητήματα, καθώς και τις πανδημικές επιπτώσεις αλλά και την έλλειψη ημιαγωγών.

Ο Zipse συνεχίζει τη θητεία του καθώς ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας αντιμετωπίζει μια σειρά από κρίσιμες ρυθμιστικές αποφάσεις για το 2022, συμπεριλαμβανομένης της αναθεώρησης των προτύπων εκπομπών που θα μπορούσε να οδηγήσει σε ολική απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, στην ανάπτυξη των επερχόμενων προτύπων ρύπανσης του Euro 7 και στην αναθεώρηση των κανονισμών υποδομής εναλλακτικών καυσίμων που θα καθορίζουν την ανάπτυξη σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

«Είμαστε πεπεισμένοι ότι η βιωσιμότητα και η παγκόσμια ανταγωνιστικότητα μπορούν να βαδίσουν χέρι-χέρι – ακόμη και να ενισχύσουν η μία την άλλη – εάν και οι δύο οδηγούνται από την τεχνολογική καινοτομία», δήλωσε ο Zipse.

«Ως εκ τούτου, ανυπομονούμε για το επόμενο έτος, όταν η ΕΕ θα καθορίσει θεμελιώδη νομοθεσία που θα διαμορφώσει το μέλλον του κλάδου μας», πρόσθεσε.

Ο Zipse επανεξελέγη την Πέμπτη από τις 16 εταιρείες μέλη της ACEA.

Εκτός από τους επόμενους κανονισμούς, η βιομηχανία αναζητά επίσης μια διέξοδο από την κρίση της έλλειψης ημιαγωγών που έχει καθηλώσει την παραγωγή για περισσότερο από ένα χρόνο.

Η έλλειψη chip κόστισε στις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες 3 εκατομμύρια μονάδες σε χαμένη παραγωγή σε σύγκριση με το 2019 πριν από την πανδημία, είπε η ACEA, και οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 30% τον Οκτώβριο σε σύγκριση με το 2020, τον τέταρτο συνεχόμενο μήνα πτώσης.

Μέσω της ACEA, ο Zipse ζήτησε λύσεις με βάση την Ευρώπη για την αντιμετώπιση της έλλειψης.

«Για χάρη της παγκόσμιας ανταγωνιστικότητας του κλάδου μας, η Ευρώπη πρέπει να ενισχύσει την τεχνολογική της κυριαρχία για να είναι σε θέση να παρέχει βασικά στοιχεία στις βασικές βιομηχανίες της περιοχής», τόνισε.