Volkswagen: Στο «περίμενε» και πάλι το εργοστάσιο στην Τουρκία

Κοινοποίησε το άρθρο

Την κατασκευή του εργοστασίου της στην Τουρκία ανέβαλε για άλλη μία φορά η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen.

Ο λόγος δεν είναι κανένας άλλος από την τουρκική εισβολή στη Συρία, γεγονός που έχει παγώσει την κίνηση των Γερμανών από το φθινόπωρο.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

BMW M2 CS: Νέο ρεκόρ γύρου στο Nurburgring (video)

Νέο εντυπωσιακό ρεκόρ πέτυχε στην «Πράσινη Κόλαση» του Nordschleife η BMW M2 CS.     Η…παρέλαση αυτοκινήτων από τη θρυλική πίστα Nordschleife του Nurburgring συνεχίζεται. Με στόχο...

F1 The Movie: Τα τραγούδια της ταινίας (video)

Με τους ήχους του ο κορυφαίου συνθέτη Hans Zimmer και τα τραγούδια διάσημων καλλιτεχνών συνοδεύεται η ταινία F1 The Movie με πρωταγωνιστή τον Brad...

VOLKSWAGEN Golf GTI Edition 50: Το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής της VW στο Nurburgring (video)

Το νέο επετειακό VW Golf GTI Edition 50, πριν ακόμα κυκλοφορήσει, έκανε νέο εντυπωσιακό ρεκόρ στην περίφημη πίστα του Nurburgring.     Με αφορμή τον εορτασμό των...

«Έχουμε ακόμη χρόνο και θα μπορούσαμε να αποφασίσουμε έως τα μέσα του έτους», δήλωσε στέλεχος της εταιρίας στην γερμανική υπηρεσία του πρακτορείου ειδήσεων Reuters, διευκρινίζοντας ότι το Εποπτικό Συμβούλιο το οποίο θα συνεδριάσει στο τέλος του μήνα και επρόκειτο αρχικά να αποφασίσει, δεν θα έχει το ζήτημα στην ημερήσια διάταξή του.

Τον περασμένο Νοέμβριο, ο επικεφαλής της Volkswagen Χέρμπερτ Ντις, σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα LinkedIn, είχε διαβεβαιώσει ότι η εταιρία του δεν εμπλέκεται σε πολιτικά ζητήματα, ταυτόχρονα ωστόσο είχε τονίσει ότι συμμερίζεται την εκτίμηση της γερμανικής κυβέρνησης και της ΕΕ για την τουρκική επίθεση στην Συρία. «Όσο σκοτώνονται άνθρωποι, δεν θα βάλουμε θεμέλια δίπλα στο πεδίο της μάχης», είχε γράψει χαρακτηριστικά ο κ. Ντις. Αργότερα, η εταιρία πάντως διευκρίνισε ότι δεν θα αναζητούσε άλλη χώρα για τη συγκεκριμένη επένδυση.

Σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο, το εργοστάσιο που θα κατασκευαζόταν ως το τέλος του έτους στην Σμύρνη θα απαιτούσε επένδυση ενός δισεκατομμυρίου ευρώ και θα απασχολούσε περί τους 4.000 εργαζόμενους. Προβλεπόταν να παράγει περίπου 300.000 αυτοκίνητα (τα σεντάν Skoda Superb και VW Passat) ετησίως, ξεκινώντας από το 2022.

Το Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων (dpa) μολαταύτα επισημαίνει ότι ο γερμανικός κολοσσός έχει ήδη ιδρύσει τουρκική θυγατρική, με αρχικό κεφάλαιο ύψους 164 εκατομμυρίων δολαρίων.