Πωλήσεις αυτοκινήτων: Τα υβριδικά πέρασαν τα αμιγώς βενζινοκίνητα

Κοινοποίησε το άρθρο

Volvo Ex30

Τα υβριδικά μοντέλα και τα SUV της κατηγορίας Β, αποτελούν επιλογές περισσότερων από των μισών Ελλήνων που αποκτούν καινούργιο επιβατικό αυτοκίνητο.

 

 

Η ανοδική τάση των υβριδικών αυτοκινήτων, που άρχισε το 2023, όπως έχετε διαβάσει στο gonews.gr, συνεχίζεται και το 2024. Η αύξηση των ταξινομήσεών τους έχει ως αποτέλεσμα, μετά το καλοκαίρι, να έχουν περάσει τα αμιγώς βενζινοκίνητα.

Τα οποία συνεχίζουν να χάνουν έδαφος. Το Σεπτέμβριο μάλιστα, αποτέλεσαν το 28,7% των ταξινομήσεων. Τον ίδιο μήνα, τα υβριδικά έφτασαν το 46,6%, ενώ στις συνολικές ταξινομήσεις, από την αρχή του χρόνου, έχουν πλέον το 41,2%.

Μικρή αύξηση παρουσίασαν το Σεπτέμβριο και τα ηλεκτρικά, τα οποία πλέον αποτελούν το 10,8% της συνολικής αγοράς για το 2024.

Αντίθετα, η ζήτηση για τα πετρελαιοκίνητα μειώνεται συνεχώς, αφού αποτελούν μόνο το 7,9% των συνολικών ταξινομήσεων από την αρχή του χρόνου.

Σεπτέμβριος 2024

Σεπτέμβριος 2023

Διαφορά

Ιανουάριος

Σεπτέμβριος 2024

Ιανουάριος

Σεπτέμβριος 2023

Διαφορά

Βενζίνη

28,7%

40,2%

-11,6

38,2%

43,2%

-5,0

Πετρέλαιο

3,3%

11,4%

-8,2

7,9%

13,7%

-5,8

Υβριδικά (HEV)

46,6%

29,0%

+17,6

41,2%

29,9%

+11,4

Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV)

16,5%

16,3%

+0,3

10,8%

10,5%

+0,3

Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου)

0,0%

0,2%

-0,2

0,0%

0,3%

-0,3

Υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου)

4,9%

2,8%

+2,1

1,8%

2,4%

-0,6

 

Η ελληνική αγορά αυτοκινήτων πάντως συνέχισε και το Σεπτέμβριο να είναι μειωμένη σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2023. Συνολικά πάντως, οι ταξινομήσεις των καινούργιων επιβατικών, μετά τους 9 μήνες του 2024, είναι αυξημένες κατά περίπου 3.500 αυτοκίνητα σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2023.
Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων έχουν ως εξής:

 

Σεπτέμβριος 2024

Σεπτέμβριος 2023

Μεταβολή 2024/2023

Καινούργια επιβατικά

9.665

11.401

-15,2%

Καινούργια φορτηγά

(ελαφρά και βαρέα)

601

748

-19,7%

Καινούργια λεωφορεία

98

17

+476,5%

Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2024

Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2023

Μεταβολή

2024/2023

Καινούργια επιβατικά

108.039

104.510

+3,4%

Καινούργια φορτηγά

(ελαφρά και βαρέα)

8.316

8.274

+0,5%

Καινούργια λεωφορεία

758

204

+271,6%

 

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, στα segments επιβατικών συνεχίζεται η αυτοκινήτων της κατηγορίας Β, τα οποία αποτελούν το 55,5% της αγοράς. Με το 31% από αυτά να είναι SUV. Γενικότερα, οι ταξινομήσεις των SUV όλων των κατηγοριών, από την αρχή του 2024 έχουν φτάσει το 58,6%. Και συνεχίζουν να αυξάνονται…

Segment

Σεπτέμβριος 2024

Σεπτέμβριος 2023

Διαφορά

Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2024

Ιανουάριος Σεπτέμβριος 2023

Διαφορά

A

6,3%

7,0%

-0,7

7,0%

7,8%

-0,7

A-SUV

2,3%

3,0%

-0,7

4,1%

2,3%

+1,8

(A TOTAL)

(8,6%)

(10,0%)

(-1,3)

(11,2%)

(10,1%)

(+1,1)

B

23,5%

27,0%

-3,5

24,6%

27,4%

-2,7

B-SUV

29,9%

23,2%

+6,7

30,9%

25,4%

+5,5

(B TOTAL)

(53,4%)

(50,2%)

(+3,2)

(55,5%)

(52,7%)

(+2,8)

C

4,8%

7,6%

-2,8

6,5%

8,3%

-1,8

C-SUV

23,1%

23,1%

+0,0

18,8%

20,8%

-2,1

(C TOTAL)

(27,9%)

(30,7%)

(-2,8)

(25,3%)

(29,2%)

(-3,9)

D

3,4%

1,9%

+1,5

1,8%

1,4%

+0,4

D-SUV

4,8%

5,6%

-0,8

4,1%

4,9%

-0,9

(D TOTAL)

(8,2%)

(7,5%)

(+0,7)

(5,8%)

(6,3%)

(-0,5)

E

0,1%

0,1%

-0,0

0,1%

0,1%

+0,0

E-SUV

0,7%

0,6%

+0,0

0,4%

0,4%

+0,1

(E TOTAL)

(0,7%)

(0,7%)

(-0,0)

(0,5%)

(0,4%)

(+0,1)

F-G

0,2%

0,1%

+0,1

0,1%

0,1%

-0,0

F-G-SUV

0,4%

0,3%

+0,1

0,3%

0,3%

-0,0

(F-G TOTAL)

(0,6%)

(0,4%)

(+0,2)

(0,4%)

(0,4%)

(-0,0)

SPORTS

0,1%

0,3%

-0,2

0,1%

0,3%

-0,1

MPV

0,0%

0,0%

+0,0

0,0%

0,0%

-0,0

MPV-M/COMBI

0,5%

0,3%

+0,2

1,1%

0,6%

+0,5

(SUV TOTAL)

(61,2%)

(55,7%)

(+5,5)

(58,6%)

(54,1%)

(+4,5)

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το Mazda 6e στην Ελλάδα

MAZDA 6e: Η ηλεκτρική επανάσταση με ιαπωνική ψυχή και premium χαρακτήρα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο MAZDA 6e εγκαινιάζει την ηλεκτρική εποχή της ιαπωνικής μάρκας με κορυφαίο σχεδιασμό, πολυτελέστατη καμπίνα και χαρακτήρα Jinba Ittai που διατηρεί τη τη...

Φόρμουλα 1: Το…βάρος μετράει (video)

0
Δείτε ένα video το οποίο εξηγεί τη σημαντικό ρόλο που παίζει το βάρος των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1 και απαντά σε πολλά ερωτήματα.     Στη Φόρμουλα...

Όλα τα FORD, τώρα με επιτόκιο 0,9%

0
Νέα εποχή στην χρηματοδότηση φέρνει η FORD Finance με χαμηλό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο μόλις 0,9% σε συνδυασμό με την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect...

BYD Atto 2 DM-i: Το νέο plug-in hybrid SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100χλμ. και 1.000χλμ....

0
Το BYD Atto 2 DM-i είναι το νέο plug-in hybrid compact SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100 χλμ. αυτονομία 1.000 χλμ. και προηγμένη τεχνολογία Super Hybrid...

Square Campus: Το νέο «εργοστάσιο θαυμάτων» της HYUNDAI που αλλάζει το μέλλον των...

0
Η HYUNDAI εδραιώνεται στην Ευρώπη, δημιουργεί κέντρο–κολοσσό στη Γερμανία, το Square Campus και ετοιμάζει τεχνολογίες που δεν έχουμε ξαναδεί.   Το Hyundai Motor Group εγκαινίασε το...

LEAPMOTOR B10: Ήρθε στην Ελλάδα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο LEAPMOTOR B10 κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά έχοντας κορυφαία ψηφιακή τεχνολογία, ευρυχωρία και πρακτικότητα, αλλά και τιμές που συναντάμε σε μικρότερα μοντέλα.     Το...

Τα πρώτα μονοθέσια που… δεν έχουν οδηγό! Δες πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη σπάει κάθε...

0
Ανακάλυψε την A2RL: Αγώνες ταχύτητας χωρίς οδηγούς, AI μονοθέσια με ταχύτητες 250 χλμ./ώρα και μάχες ανθρώπου εναντίον Τεχνητής Νοημοσύνης.     Η AbuDhabi Autonomous Racing League (A2RL)...

FORD Ranger Plug-In Hybrid Trailer Backup Assist: Το pick-up που μπαίνει στην πρίζα και...

0
Με το Trailer Backup Assist της FORD Pro, οι οδηγοί του νέου Ranger Plug-In Hybrid δεν χρειάζεται πλέον να κάνουν συνεχείς διορθώσεις με το...