Μόλις το 37% των σύγχρονων αυτοκινήτων έχουν το κλασικό χειρόφρενο όπως το ξέραμε. Μάλιστα η πλειοψηφία των αυτοκινητοβιομηχανίας χρησιμοποιεί πλέον ηλεκτρονικό χειρόφρενο με εξαίρεση την Dacia και την Suzuki που έχουν ακόμα το κλασικό χειρόφρενο σε όλα τα μοντέλα. Γεγονός είναι πως το ηλεκτρονικό χειρόφρενο δεν απαιτεί καθόλου μυϊκή δύναμη, είναι πιο αποτελεσματικά και δεν χρειάζονται ρύθμιση. Επιπλέον απ-εμπλέκονται αυτόματα και έχουν το hill-hold assist δηλαδή την βοήθεια σε δρόμο με κλίση. Μόνο πλεονεκτήματα για τα ηλεκτρονικό χειρόφρενο και όμως υπάρχουν αρκετοί που προτιμούν το παλιό παραδοσιακό χειρόφρενο με τον χαρακτηριστικό θόρυβο γιατί λέει αντιλαμβάνονται καλύτερα πως έβαλαν χειρόφρενο.