Η σχεδίαση είναι πρωταρχικός λόγος για τον οποίο οι πελάτες επιλέγουν τη Hyundai. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Hyundai εργάζεται διαρκώς για τη μελλοντική της σχεδιαστική ταυτότητα. Το πρωτότυπο αυτοκίνητο «Le Fil Rouge» αντιπροσωπεύει τη νέα σχεδιαστική κατεύθυνση της εταιρείας με κυρίως θέμα «Sensuous Sportiness».
Με την πρεμιέρα του στη Γενεύη, η Hyundai θέτει τα θεμέλια που θα επηρεάσουν όλες τις μελλοντικές σχεδιαστικές μελέτες. Η αποστολή της σχεδιαστικής κατεύθυνσης επιτυγχάνεται με την εναρμόνιση τεσσάρων στοιχείων: αναλογίες, αρχιτεκτονική, στυλ και τεχνολογία. Με βάση αυτή την ιδέα, η Hyundai θα μειώσει τα σχεδιαστικά όρια μεταξύ σχήματος και λειτουργίας με στόχο να δημιουργηθεί μία ενιαία αισθητική σύνδεση σε όλη τη μελλοντική γκάμα.
Με σκοπό η Hyundai να εμπλουτίσει το μέλλον της τεχνολογίας των connected cars, παρουσιάζει το σύστημα Intelligent Personal Cockpit – την τελευταία εφαρμογή πολλαπλών τεχνολογιών αιχμής, όπως το IoT και η αναγνώριση φωνής (AI). Η καμπίνα του αυτοκινήτου θα προσφέρει μια ολόκληρη σειρά νέων δυνατοτήτων ελέγχου φωνής, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος Car-to-Home IoT που επεκτείνει την εμβέλεια της φωνής του οδηγού στο περιβάλλον του σπιτιού. Ενσωματώνοντας την τεχνολογία του αυτοκινήτου στο σπίτι του πελάτη, είναι δυνατόν να ελέγχετε οικιακές συσκευές με φωνητικές εντολές από το αυτοκινήτου στο σπίτι. Επιπλέον, το Intelligent Personal Cockpit περιλαμβάνει το σύστημα Hyundai Wellness Care, το οποίο ανιχνεύει το επίπεδο άγχους του οδηγού με αισθητήρες στο κάθισμα και το τιμόνι. Το σύστημα αρχίζει να παίζει χαλαρή μουσική και μειώνει το φως της καμπίνας όταν αναγνωρίσει καταστάσεις άγχους.