Η Bugatti EB110 είναι παρελθόν πάνω από 20 χρόνια. Όταν ήρθε ο «θάνατος», αφού πρόλαβαν και είδαν το φως της ημέρα 139 κομμάτια, διάφορες εταιρίες απέκτησαν σασί και κομμάτια από κινητήρες με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν παραπαίδια όπως η Dauer EB110 και η B Engineering Edonis. Η Dauer απέκτησε τα περιουσιακά στοιχεία της Ιταλικής Bugatti και ξεκίνησε να κατασκευάζει ένα περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων ως το 2008 όταν και φαλίρισε. Η B Engineering προσέγγισε λίγο διαφορετικά το θέμα αγοράζοντας μη παρεληφθέντα ανταλλακτικά από τους προμηθευτές της Bugatti.
Η Aérospatiale, εξέλιξε και κατασκεύασε χρησιμοποιώντας αυτά τα κομμάτια ένα hypercar το οποίο παρουσίασε το 2001. Το Edonis μπόρεσε να ξεφύγει από το στάδιο του πρωτότυπου και η εταιρία κατάφερε να κατασκευάσει και να πουλήσει μερικά κομμάτια τα οποία όμως δεν ξέρει κανείς σε ποια γκαράζ βρίσκονται. Πρόσφατα παρουσιάστηκε ένα νέο αυτοκίνητο βασισμένο στην EB110. Η άγνωστη Casil Motors, εταιρία με έδρα το Las Vegas συμφώνησε με την B Engineering να «σπρώξει» το Edonis υποσχόμενη 15 νέα SP-110 Edonis Fenice τα οποία θα κινούν κινητήρες 3.8 λίτρων twin-turbo V12 απόδοσης 720 ίππων. 0-100 σε 3.4 δευτερόλεπτα, 0-160 σε 8.2 δευτερόλεπτα και τελική 350 χλμ./ώρα που συνολικά θα κοστίσουν 690.000€.