Νέο Piaggio Beverly: Το best seller ανανεώθηκε

Δημοφιλές από τη γέννησή του για την ασύγκριτη κομψότητά του, με το πέρασμα του χρόνου έγινε ένα από τα σκούτερ με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ιταλία και διαχρονικό best-seller της ελληνικής αγοράς.

Το Beverly ανανεώνεται πλήρως και εξελίσσεται, για να γίνει ένα αυθεντικό crossover που ξεχωρίζει στην κατηγορία του, συνδυάζοντας την ευελιξία, τα δυναμικά χαρακτηριστικά και την ευκολία χειρισμού ενός σκούτερ με μεγάλους τροχούς, με την συναρπαστική απόδοση και τις ανέσεις ενός πολυτελούς GT.

Το νέο Piaggio Beverly είναι ιδανικό για κάθε περίσταση, από την αστική μετακίνηση όπου υπερισχύουν η ευελιξία και η ευκολία χειρισμού, μέχρι και τα ταξίδια μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων ακόμα και με συνεπιβάτη, όπου αναδεικνύονται η σταθερότητα, η ισχύς και η μέγιστη άνεση.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ta Jeep Renegade και Jeep Compass με κατανάλωση αυτοκινήτου πόλης

0
«Τα τετρακίνητα οχήματα ταιριάζουν μόνο στις εκτός δρόμου διαδρομές». «Τα Plug-in Hybrid αποδίδουν μόνο στις αστικές συνθήκες». «Ένα σκληροτράχηλο «τζιπ» δεν μπορεί να είναι...

Αυτοκίνητο με φυσικό αέριο και μόλις 12.290 ευρώ ;

0
Με τη διάθεση το 1997 -για πρώτη φορά στον κόσμο- ενός αυτοκινήτου που χρησιμοποιούσε για την κίνηση του φυσικό αέριο (CNG), η Fiat δημιούργησε ένα νέο...

Τα πλοία μεταφοράς του Volkswagen Group, χρησιμοποιούν τηγανέλαιο για καύσιμο

0
Το Volkswagen Group, προκειμένου να μειώσει τις εκπομπές ρύπων CO2, δεν εστιάζει μόνο στη δημιουργία σύγχρονων ηλεκτρικών αυτοκινήτων ή τη φιλική προς το περιβάλλον...

Η νέα σχεδίαση είναι εμφανώς σπορ. Το μπροστινό μέρος έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, ενώ οι πλευρικές επιφάνειες εγκαταλείπουν την απαλή μορφή των προηγούμενων μοντέλων και γίνονται πιο δυναμικές και μυώδεις, οδηγώντας σε ένα πιο λεπτό, με κατεύθυνση προς τα πάνω πίσω μέρος.

Ο προβολέας LED κάνει αισθητή την παρουσία του στο κέντρο του νέου τιμονιού.

Τα φλας και τα φώτα θέσης είναι επίσης τεχνολογίας LED και έχουν τοποθετηθεί στα πλαϊνά της μπροστινής ποδιάς, τονίζοντας τα άκρα της και δημιουργώντας μία φωτεινή «υπογραφή» που κάνει το νέο Beverly άμεσα αναγνωρίσιμο, ακόμη και κατά τη διάρκεια της ημέρας. Στο πίσω μέρος, η ουρά τελειώνει σε μία πίσω φωτιστική μονάδα LED.

H νέα βάση πινακίδας κυκλοφορίας σε στυλ μοτοσυκλέτας, έχει τοποθετηθεί στον τροχό και συμβάλει στην πολύ καθαρή συνολική εικόνα του πίσω μέρους. Οι τροχοί είναι επίσης νέοι, με σπορ σχεδίαση επτά μπράτσων, ενώ και η σέλα έχει ανανεωθεί και διαθέτει διπλό κάλυμμα και διπλή ραφή.

Οι δύο νέοι ισχυροί κινητήρες Euro 5 της οικογένειας hpe (High Performance Engine) 300 και 400 κ.εκ. κάνουν το ντεμπούτο τους στο νέο Piaggio Beverly.

Και οι δύο κινητήρες είναι 4-χρονοι, 4-βάλβιδοι, μονοκύλινδροι με υγρόψυξη και ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου. Είναι το αποτέλεσμα της προσπάθειας που κατέβαλε το έμπειρο κέντρο έρευνας και εξέλιξης του Piaggio Group, για την επίτευξη καλύτερης απόδοσης και βελτιωμένης αξιοπιστίας, σε συνδυασμό με μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των μηχανικών θορύβων.

Στον κινητήρα 300 hpe έχει αυξηθεί η ισχύς κατά 23% σε σύγκριση με τον προηγούμενο κινητήρα αυτού του κυβισμού, φτάνοντας στα 19 kW (25,8 CV) στις 8.000 στροφές, με τη μέγιστη ροπή να έχει αυξηθεί κατά 15% και να αγγίζει πλέον τα 26 Nm στις 6.250 στροφές.

Ο κινητήρας 400 hpe αντικαθιστά τον προηγούμενο κινητήρα 350. Η διαφορά του  δεν έγκειται μόνο στην αύξηση του κυβισμού. Ξεκινώντας από έναν ήδη πολύ αποδοτικό κινητήρα, οι μηχανικοί της Piaggio βελτίωσαν περαιτέρω τη μηχανολογική και θερμοδυναμική απόδοση και μείωσαν ακόμη περισσότερο, τους ήδη χαμηλούς κραδασμούς και το επίσης χαμηλό επίπεδο θορύβου.

Το αποτέλεσμα είναι μια αύξηση ισχύος που φτάνει στα 26 kW (35,4 CV) στις 7.500 στροφές, με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει τα 37,7 Nm στις 5.500 στροφές, που σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, μεταφράζονται σε υψηλές επιδόσεις και ελαστικότητα στην οδήγηση.

googlenews