Νέες, πρωτοποριακές υπηρεσίες After Sales από τη Volkswagen

Κοινοποίησε το άρθρο

Στη σημερινή εποχή, οι καταναλωτές αποζητούν ταχύτητα, ευκολία, άνεση & αξιοπιστία στις καθημερινές τους επαφές με τα αγαπημένα τους brands. Παράλληλα, το σκηνικό που έχει διαμορφωθεί με την επιστροφή της οικονομίας σε μία «νέα κανονικότητα», απαιτεί νέες, καινοτόμες υπηρεσίες και προγράμματα που θα ικανοποιούν πλήρως τις μεταβαλλόμενες ανάγκες και επιθυμίες των πελατών μιας μάρκας.

Λαμβάνοντας όλα αυτά υπ’ όψιν, η KosmocarVolkswagen παρουσιάζει ένα νέο σύνολο υπηρεσιών που εντάσσονται στο πρόγραμμα Volkswagen MORE for you, σε επίπεδο After Sales αυτή τη φορά, που στόχο έχει να προσφέρει απόλυτη ικανοποίηση και ευκολία στους πελάτες της μάρκας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Square Campus: Το νέο «εργοστάσιο θαυμάτων» της HYUNDAI που αλλάζει το μέλλον των...

0
Η HYUNDAI εδραιώνεται στην Ευρώπη, δημιουργεί κέντρο–κολοσσό στη Γερμανία, το Square Campus και ετοιμάζει τεχνολογίες που δεν έχουμε ξαναδεί.   Το Hyundai Motor Group εγκαινίασε το...

LEAPMOTOR B10: Ήρθε στην Ελλάδα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο LEAPMOTOR B10 κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά έχοντας κορυφαία ψηφιακή τεχνολογία, ευρυχωρία και πρακτικότητα, αλλά και τιμές που συναντάμε σε μικρότερα μοντέλα.     Το...

Τα πρώτα μονοθέσια που… δεν έχουν οδηγό! Δες πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη σπάει κάθε...

0
Ανακάλυψε την A2RL: Αγώνες ταχύτητας χωρίς οδηγούς, AI μονοθέσια με ταχύτητες 250 χλμ./ώρα και μάχες ανθρώπου εναντίον Τεχνητής Νοημοσύνης.     Η AbuDhabi Autonomous Racing League (A2RL)...

Συγκεκριμένα, στη διάθεση των κατόχων μοντέλων της Volkswagen είναι άμεσα οι εξής υπηρεσίες, στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service της Kosmocar:

Volvo Ex30

Pick-up & Delivery – η παραλαβή για το service και επιστροφή-παράδοση του οχήματος, γίνεται στο χώρο που θα υποδείξει ο πελάτης.

MyServiceNow – ο πελάτης μπορεί να προγραμματίσει το ραντεβού για service σε πραγματικό χρόνο και να ενημερωθεί για την αξία του online, από την ευκολία του υπολογιστή ή του κινητού του τηλεφώνου, με λίγα μόλις clicks.

Online Service – ο πελάτης ενημερώνεται online για τις επιπλέον εργασίες που ενδεχομένως να προκύψουν κατά τον έλεγχο στο συνεργείο και δίνει τη σχετική έγκριση.

Φροντίδα Clean Plus – απολύμανση του συστήματος κλιματισμού, τοποθέτηση φίλτρου ενεργού άνθρακα και δωρεάν έλεγχος βασικών σημείων.

Κοινός παρονομαστής και των τεσσάρων υπηρεσιών είναι η ασφάλεια, η κορυφαία εξυπηρέτηση, η άνεση και η ευκολία την οποία η Kosmocar-Volkswagen θέλει να προσφέρει σε όλους τους πελάτες της. Οι υπηρεσίες αυτές είναι ήδη διαθέσιμες, σε όλο το δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service Volkswagen της Kosmocar σε όλη την Ελλάδα.

Περισσότερες λεπτομέρειες για τις νέες υπηρεσίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λάβουν στο δίκτυο της Kosmocar σε όλη την Ελλάδα ή στη σχετική ιστοσελίδα της Kosmocar-Volkswagen https://www.volkswagen.gr/el/owners-and-users//new-innovative-services.html