Στο στόχαστρο και οι ρύποι των κινητήρων diesel της Mitsubishi

Σε δέκα έρευνες προχώρησαν σήμερα οι γερμανικές αρχές στο πλαίσιο της διερεύνησης μιας υπόθεσης «απάτης» σχετικής με τους ντιζελοκινητήρες των οχημάτων Mitsubishi, όπως ανακοίνωσε η εισαγγελία της Φραγκφούρτης.
Σύμφωνα με τις εισαγγελικές αρχές, υπάρχουν υποψίες ότι οι κινητήρες αυτοί είναι εφοδιασμένοι με ένα λογισμικό που, στις δοκιμές, εμφανίζει τα αυτοκίνητα αυτά να ρυπαίνουν λιγότερο απ’ ό,τι συμβαίνει στην πραγματικότητα, όταν κυκλοφορούν στον δρόμο.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 AWD “σπάει την βαρεμάρα” στα SUV

0
Η ιαπωνική εταιρεία έχει μεγάλη ιστορία στο τομέα της τετρακίνησης η οποία πλέον μετουσιώνεται αυτούσια στα νέα πλάνα της Mitsubishi τα οποία εκφράζει το...

Νέα Γενιά Mitsubishi Space Star με ουσιαστικές αλλαγές

0
Έξι χρόνια μετά το Ευρωπαϊκό ντεμπούτο του – και με 653.065 πωλήσεις σε 90+ χώρες σε όλο τον κόσμο εκ των οποίων 205.264 στην...

To Mitsubishi L200 6ης γενιάς δίνει έμφαση στην ασφάλεια

0
Το «Σκληροτράχηλο & Ανθεκτικό» L200 6ης γενιάς συνδυάζει αξιοπιστία, αναβαθμισμένες ικανότητες on- & off-road, σταθερότητα και δυναμισμό και γίνεται ο απόλυτος εκφραστής της τετρακίνησης...

Στο στόχαστρο της εισαγγελίας βρίσκονται μια διεθνής αυτοκινητοβιομηχανία, δύο διεθνείς όμιλοι κατασκευής εξαρτημάτων καθώς και μια εμπορική εταιρεία.

Ο όμιλος Continental, η δεύτερη σε μέγεθος κατασκευαστική εταιρεία εξαρτημάτων και ελαστικών παγκοσμίως, επιβεβαίωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι τρεις χώροι ερευνήθηκαν. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι «αναφέρεται ως μάρτυρας στην έρευνα» και ότι «συνεργάζεται πλήρως με τις αρχές», όπως είπε ένας εκπρόσωπός της.



Οι έρευνες αυτές εντάσσονται στο πλαίσιο της διερεύνησης του τεράστιου σκανδάλου των ντιζελοκινητήρων που αποκαλύφθηκε το 2015, όταν η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen ομολόγησε ότι είχε εξοπλίσει 11 εκατομμύρια οχήματα με λογισμικό ικανό να παραποιεί το επίπεδο των εκπομπών καυσαερίων. Το «ντίζελγκεϊτ», όπως ονομάστηκε, παρέσυρε στη συνέχεια και άλλες εταιρείες, κυρίως τις γερμανικές Bosch και Daimler.

Η Mitsubishi παραδέχτηκε επίσης ότι εξωράιζε σκοπίμως το επίπεδο κατανάλωσης καυσίμων σε πολλά από τα μοντέλα της που πουλήθηκαν στην ιαπωνική αγορά. Ο όμιλος όμως δεν έχει κάνει καμία ανακοίνωση σχετικά με την ενδεχόμενη παραποίηση της εκπομπής οξειδίου του αζώτου (NOx).

Το σκάνδαλο έχει στοιχίσει στη Volkswagen περισσότερα από 30 δισεκατομμύρια ευρώ σε ανακλήσεις οχημάτων και σε δικαστικά έξοδα. Η εταιρεία ανακοίνωσε τον Ιανουάριο ότι βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για τον «φιλικό διακανονισμό» της δικαστικής διαμάχης της με εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες της στη Γερμανία.