Το Mercedes-Benz GenH2 Truck με κυψέλη καυσίμου και αυτονομία 1.000+ χιλιομέτρων

Η κατασκευάστρια εταιρία φορτηγών Daimler Trucks παρουσίασε σήμερα τη στρατηγική της για την τεχνολογία εξηλεκτρισμού των οχημάτων της, τα οποία καλύπτουν μια γκάμα που περιλαμβάνει από τις αστικές διανομές μέχρι τις διεθνείς μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, επικυρώνοντας έτσι τη δέσμευσή της ως προς τους στόχους της συμφωνίας του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή.

Η εκδήλωση εστίασε στην τεχνολογία φορτηγών μεγάλων αποστάσεων με κυψέλη καυσίμου υδρογόνου. Το Mercedes-Benz GenH2 Truck, το πρωτότυπο όχημα που έκανε σήμερα παγκόσμια πρεμιέρα, φέρει το πρώτο σύστημα μετάδοσης κίνησης με κυψέλη καυσίμου.

Με το GenH2 Truck, η Daimler Trucks παρουσιάζει για πρώτη φορά τις τεχνολογίες τις οποίες προάγει με ταχύτατους ρυθμούς, προκειμένου τα βαριά φορτηγά με κυψέλη καυσίμου να μπορούν να εκτελούν ευέλικτες και απαιτητικές μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, προσφέροντας αυτονομία 1.000 και πλέον χιλιομέτρων με ένα μόνο ρεζερβουάρ υδρογόνου.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ta Jeep Renegade και Jeep Compass με κατανάλωση αυτοκινήτου πόλης

0
«Τα τετρακίνητα οχήματα ταιριάζουν μόνο στις εκτός δρόμου διαδρομές». «Τα Plug-in Hybrid αποδίδουν μόνο στις αστικές συνθήκες». «Ένα σκληροτράχηλο «τζιπ» δεν μπορεί να είναι...

Αυτοκίνητο με φυσικό αέριο και μόλις 12.290 ευρώ ;

0
Με τη διάθεση το 1997 -για πρώτη φορά στον κόσμο- ενός αυτοκινήτου που χρησιμοποιούσε για την κίνηση του φυσικό αέριο (CNG), η Fiat δημιούργησε ένα νέο...

Τα πλοία μεταφοράς του Volkswagen Group, χρησιμοποιούν τηγανέλαιο για καύσιμο

0
Το Volkswagen Group, προκειμένου να μειώσει τις εκπομπές ρύπων CO2, δεν εστιάζει μόνο στη δημιουργία σύγχρονων ηλεκτρικών αυτοκινήτων ή τη φιλική προς το περιβάλλον...

Η μαζική παραγωγή του eActros LongHaul αναμένεται να ξεκινήσει το 2024. Η αυτονομία του θα ανέρχεται σε περίπου 500 χιλιόμετρα με μία φόρτιση της μπαταρίας.

Επιπλέον, με το Mercedes-Benz eActros για τον κλάδο των διανομών, το οποίο είχε ήδη παρουσιαστεί το 2018 και έκτοτε έχει υποβληθεί σε εντατικές δοκιμές από πελάτες σε συνθήκες καθημερινής χρήσης, η Daimler Trucks θα ξεκινήσει το επόμενο έτος τη μαζική παραγωγή ενός βαρέως φορτηγού που κινείται αμιγώς με μπαταρία.

Η αυτονομία του eActros μαζικής παραγωγής με μία φόρτιση της μπαταρίας θα ξεπερνά κατά πολύ τα περίπου 200 χιλιόμετρα του πρωτοτύπου.

Η Daimler Trucks σκοπεύει να ακολουθήσει παρόμοια χρονοδιαγράμματα για την κυκλοφορία των οχημάτων στις αγορές της Βόρειας Αμερικής, της Ιαπωνίας και της Ευρώπης. Έως το 2022, η γκάμα της Daimler Trucks στις βασικές περιφέρειες πωλήσεων – Ευρώπη, ΗΠΑ και Ιαπωνία – θα περιλαμβάνει μαζικής παραγωγής ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία.

Επιπλέον, η εταιρεία φιλοδοξεί έως το 2039 να προσφέρει καινούρια οχήματα μόνο με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα κατά τη λειτουργία οδήγησης («tank-to-wheel») σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική και Ιαπωνία.

googlenews