Volkswagen: Στο «περίμενε» και πάλι το εργοστάσιο στην Τουρκία

Την κατασκευή του εργοστασίου της στην Τουρκία ανέβαλε για άλλη μία φορά η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen.

Ο λόγος δεν είναι κανένας άλλος από την τουρκική εισβολή στη Συρία, γεγονός που έχει παγώσει την κίνηση των Γερμανών από το φθινόπωρο.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Formula 1: Σε Ευρωπαϊκές πίστες χωρίς θεατές για το 2020 ;

0
Οι αγώνες για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 έχουν μπει στον «πάγο» τουλάχιστον μέχρι τα τέλη Ιουνίου (στις 28/06 έχει οριστεί να γίνει το gp...

Γιατί τα περισσότερα οχήματα έχουν ένα μικρό βέλος δίπλα στην ένδειξη της βενζίνης;

0
Οι περισσότεροι οδηγοί δεν γνωρίζουν όλες τις ενδείξεις που υπάρχουν στο καντράν του ΙΧ τους, και μόλις ανάβει κάποια από αυτές «τρέχουν» στα συνεργεία, ενώ...

SKODA OCTAVIA RS iV: Πλέον plug-in υβριδική με συνολικά 245 ίππους

0
Για πρώτη φορά η SKODA προσφέρει στην οικογένεια RS ένα μοντέλο με plug-in-hybrid κινητήριο σύστημα. Η ολοκαίνουργια SKODA OCTAVIA RS iV είναι εξοπλισμένη με...

«Έχουμε ακόμη χρόνο και θα μπορούσαμε να αποφασίσουμε έως τα μέσα του έτους», δήλωσε στέλεχος της εταιρίας στην γερμανική υπηρεσία του πρακτορείου ειδήσεων Reuters, διευκρινίζοντας ότι το Εποπτικό Συμβούλιο το οποίο θα συνεδριάσει στο τέλος του μήνα και επρόκειτο αρχικά να αποφασίσει, δεν θα έχει το ζήτημα στην ημερήσια διάταξή του.

Τον περασμένο Νοέμβριο, ο επικεφαλής της Volkswagen Χέρμπερτ Ντις, σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα LinkedIn, είχε διαβεβαιώσει ότι η εταιρία του δεν εμπλέκεται σε πολιτικά ζητήματα, ταυτόχρονα ωστόσο είχε τονίσει ότι συμμερίζεται την εκτίμηση της γερμανικής κυβέρνησης και της ΕΕ για την τουρκική επίθεση στην Συρία. «Όσο σκοτώνονται άνθρωποι, δεν θα βάλουμε θεμέλια δίπλα στο πεδίο της μάχης», είχε γράψει χαρακτηριστικά ο κ. Ντις. Αργότερα, η εταιρία πάντως διευκρίνισε ότι δεν θα αναζητούσε άλλη χώρα για τη συγκεκριμένη επένδυση.



Σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο, το εργοστάσιο που θα κατασκευαζόταν ως το τέλος του έτους στην Σμύρνη θα απαιτούσε επένδυση ενός δισεκατομμυρίου ευρώ και θα απασχολούσε περί τους 4.000 εργαζόμενους. Προβλεπόταν να παράγει περίπου 300.000 αυτοκίνητα (τα σεντάν Skoda Superb και VW Passat) ετησίως, ξεκινώντας από το 2022.

Το Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων (dpa) μολαταύτα επισημαίνει ότι ο γερμανικός κολοσσός έχει ήδη ιδρύσει τουρκική θυγατρική, με αρχικό κεφάλαιο ύψους 164 εκατομμυρίων δολαρίων.