Πρωτοποριακές υπηρεσίες After Sales από τη SKODA

Η KosmocarSKODA αναβαθμίζει τις υπηρεσίες After Sales που παρέχει στους κατόχους μοντέλων της SKODA, με στόχο να τους προσφέρει μία ολοκληρωμένη εμπειρία άνεσης, ασφάλειας και ευκολίας για τη συντήρηση του αυτοκινήτου τους.

Οι νέες υπηρεσίες εντάσσονται στο πρόγραμμα SKODA ONE που έχει παρουσιάσει η Kosmocar-SKODA ειδικά για τους πελάτες και κατόχους μοντέλων της μάρκας λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις ξεχωριστές ανάγκες και επιθυμίες και είναι μελετημένες ώστε να ταιριάζουν στο πνεύμα της εποχής, με ιδιαίτερη έμφαση στους κανόνες υγιεινής και ατομικής προστασίας.

Συγκεκριμένα, στη διάθεση των κατόχων μοντέλων της SKODA είναι άμεσα οι εξής υπηρεσίες, στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service της Kosmocar:

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Με έναν πομποδέκτη η διέλευση από όλα τα διόδια της χώρας από τον Νοέμβριο

0
Σε λειτουργία βρίσκεται από τις αρχές του μήνα η υπηρεσία Egnatia Pass, η οποία βοηθά τους οδηγούς να διέρχονται με τα οχήματά τους από...

ΚΟΚ: Μετά τα 16 τα παιδιά σε μηχανάκι, σε ειδικό κάθισμα έως 12 ετών

0
Σύμφωνα με τον ΚΟΚ τα παιδιά επιτρέπεται να ανεβαίνουν σε μοτοσικλέτες μετά την ηλικία των 16 ετών είτε ως οδηγοί είτε ως επιβάτες. Επίσης, τα παιδιά πρέπει να κάθονται...

Ανάκληση για 1.070 Volvo XC60

0
Η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοίνωσε ότι, η εταιρεία Volvo Car Hellas εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων του μοντέλου XC60, παραγωγής 2018-20 (κωδικός ανάκλησης R-10044). Η ανάκληση αφορά σε 1.070 οχήματα. Μετά...

Pick-up & Delivery – η παραλαβή για το service και η επιστροφή-παράδοση του αυτοκινήτου, γίνεται στο χώρο που θα υποδείξει ο πελάτης, με γνώμονα πάντα την καλύτερη εξυπηρέτησή του, με σχολαστική τήρηση όλων των προβλεπόμενων κανόνων υγιεινής. Παρέχεται ακόμα και ασφαλιστική κάλυψη στην απίθανη περίπτωση που το αυτοκίνητο υποστεί κάποια φθορά κατά το διάστημα που μεσολαβεί από την παραλαβή και επιστροφή του στον κάτοχό του.

SKODA Online Service – ο πελάτης λαμβάνει e-mail ή sms και αποκτά online πρόσβαση για ενημέρωση με φωτογραφίες ή video για τις επιπλέον εργασίες που ενδεχομένως προκύψουν κατά τον έλεγχο στο συνεργείο και το κόστος αυτών και δίνει τη σχετική έγκριση.

Clean Plus – καθαρισμός και απολύμανση του συστήματος κλιματισμού του αυτοκινήτου, έλεγχος της απόδοσής του, αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας και τοποθέτηση φίλτρου ενεργού άνθρακα, δωρεάν έλεγχος βασικών σημείων (μπαταρία, μάκτρα υαλοκαθαριστήρων, ελαστικά, φρένα – τακάκια και δισκόπλακες – και χειρόφρενο).

Κοινός παρονομαστής όλων των υπηρεσιών είναι η ασφάλεια, η κορυφαία εξυπηρέτηση, η άνεση και η ευκολία την οποία η Kosmocar-SKODA επιδιώκει πάντα να προσφέρει σε όλους τους πελάτες της.

Περισσότερες λεπτομέρειες για τις νέες υπηρεσίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λάβουν στο δίκτυο της Kosmocar σε όλη την Ελλάδα ή στο διαδίκτυο, στο σύνδεσμο  https://www.skoda.gr/owners/new-innovative-services-skoda

googlenews