Η Nissan παρουσιάζει νέο ηχομονωτικό υλικό

Renault-Captur
Με βάρος στο ένα τέταρτο  των συμβατικών ηχομονωτικών υλικών, το ακουστικό μετα-υλικό της Nissan, προσφέρει τόσο ησυχία όσο και αποτελεσματικότητα
Η Nissan παρουσιάζει ένα νέο υλικό στη φετινή εμπορική έκθεση CES, που μπορεί να βοηθήσει να καταστούν πιο ήσυχες οι καμπίνες των αυτοκινήτων, ενώ ταυτόχρονα να ενισχυθεί η ενεργειακή απόδοση.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Πόσο κοντά είναι το concept από το αυτοκίνητο παραγωγής;

0
Μερικές φορές, η ουσία ενός πρωτότυπου αυτοκινήτου συνοψίζεται στην εξερεύνηση μια ιδέας. Μπορεί να αντικατοπτρίζει τον μεγαλεπήβολο σχεδιασμό για έναν μελλοντικό κόσμο, με τεχνολογία...

Nissan GT-R50 by Italdesign: Το πιο όμορφο εκατομμύριο με ρόδες… (+video)

0
Η Nissan συνεργάστηκε αρχικά με την Italdesign για να δημιουργήσει ένα  πρωτότυπο μοντέλο, βασισμένο στο τελευταίο Nissan GT-R NISMO, με αφορμή την  50η επέτειο...

Το νέο sub-compact SUV της Nissan, το Kicks

0
Το ολοκαίνουργιο sub-compact SUV, είναι το πρώτο στην Ταϊλάνδη που διατίθεται με την βραβευμένη τεχνολογία e-POWER Το Nissan Kicks e-POWER, ένα ολοκαίνουργιο sub-compact SUV...

Η Nissan θα παρουσιάσει το νέο, ελαφρύ ηχομονωτικό υλικό, γνωστό ως ακουστικό μετα-υλικό, αυτή την εβδομάδα στη CES 2020, στο Λας Βέγκας.

Η δομή του νέου υλικού είναι απλή. Ένας συνδυασμός δομής πλέγματος και πλαστικής μεμβράνης ελέγχει τις δονήσεις  του αέρα για να περιορίσει του θορύβους στη μεγάλη μπάντα  συχνοτήτων  (500-1200 hertz), όπως αυτούς που προέρχονται από τον δρόμο και τον κινητήρα.



Επί του παρόντος, τα περισσότερα υλικά που χρησιμοποιούνται για την απομόνωση αυτής της μπάντας συχνοτήτων αποτελούνται κυρίως από βαρύ ελαστικό πλαίσιο. Το νέο ακουστικό μετα-υλικό της Nissan ζυγίζει περίπου το ένα τέταρτο αυτών των υλικών, ενώ παράλληλα παρέχει τον ίδιο βαθμό ηχομόνωσης.

Λόγω της απλής δομής του, η ανταγωνιστικότητα κόστους του υλικού σε σχέση με τη μαζική παραγωγή είναι σχεδόν η ίδια ή, ενδεχομένως, και  καλύτερη από τα τρέχοντα υλικά. Ως εκ τούτου, το υλικό μπορεί επίσης να τοποθετηθεί σε οχήματα όπου η χρήση ηχομονωτικών υλικών είναι επί του παρόντος περιορισμένη, λόγω κόστους ή βάρους.

Η Nissan ξεκίνησε την έρευνα σχετικά με την τεχνολογία των μετα-υλικών από το 2008. Την εποχή εκείνη χρησιμοποιήθηκε μετα-υλικό σε κεραίες υψηλής ευαισθησίας που χρησιμοποιούνται στην  έρευνα των ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων. Η Nissan εργάστηκε για να επεκτείνει την εφαρμογή της συγκεκριμένης  τεχνολογίας προκειμένου να συμπεριλάβει τα ηχητικά κύματα, κάτι που οδήγησε  στην επιτυχή εφεύρεση του ακουστικού μετα-υλικού.

Η κατασκευή ελαφρύτερων οχημάτων συμβάλλει στον περιορισμό των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από την οδήγηση, βελτιώνοντας την ενεργειακή απόδοση.  Ενισχύει επίσης την απόλαυση της διαδρομής, καθώς η ήσυχη καμπίνα του οχήματος κάνει την οδήγηση πιο άνετη.

Οι επισκέπτες της CES 2020 μπορούν να δουν και να δοκιμάσουν το νέο ακουστικό μετα-υλικό στο περίπτερο της  Nissan (6306), στη Βόρεια αίθουσα του Συνεδριακού Κέντρου του Λας Βέγκας. Η φετινή CES ξεκινά από τις 7 Ιανουαρίου και θα διαρκέσει μέχρι τις 14 Ιανουαρίου.