Clutch-by-wire χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων από την Kia

Η Kia Motors παρουσιάζει περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων (iMT), το οποίο έχει σχεδιαστεί για μια σειρά από  υβριδικά εξηλεκτρισμένα μοντέλα (MHEVs) της Kia.

Πρόκειται για μία παγκόσμια καινοτομία ενός  υβριδικού κινητήρα 48V με μετάδοση «clutch-by-wire». Η τεχνολογία έχει σχεδιαστεί για τη βελτίωση της οικονομίας καυσίμου και τη μείωση των εκπομπών CO2 στα MHEV της Kia, διατηρώντας παράλληλα τη συμμετοχή του οδηγού όπως σε ένα συμβατικό χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Το iMT ενισχύει τον ηγετικό ρόλο της Kia στην εξέλιξη μιας ολοκληρωμένης σειράς εξηλεκτρισμένων κινητήρων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

διόδια στην Εγνατία Οδό

Διόδια στην Εγνατία Οδό : Τέσσερις νέοι σταθμοί είσπραξης

0
Από τις 12 Μαΐου έχουμε και νέα διόδια στην Εγνατία Οδό. Ο λόγος για τους πλευρικούς σταθμούς Βαφέικα, ΒΙ.ΠΕ. Κομοτηνής, στον πλευρικό Σταθμό του...
Mercedes Sprinter

Ανάκληση για Mercedes Sprinter. Δείτε αν σας αφορά

0
Η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοίνωσε ότι, η εταιρεία Mercedes-Benz ΕΛΛΑΣ ΜΟΝ. Α.Ε.Ε., γενικός αντιπρόσωπος και εισαγωγέας των Mercedes στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης ελαφρών φορτηγών...
Hyundai Motorsport

Η Hyundai Motorsport ανανέωσε με τους Thierry Neuville και Ott Tänak

0
Η Hyundai Motorsport ανακοίνωσε νέα πολυετή συμβόλαια με τους οδηγούς της ομάδας στο FIA World Rally Championship (WRC) Thierry Neuville και Ott Tänak Η Hyundai...

Αντί για μηχανικό σύνδεσμο, ο συμπλέκτης του iMT λειτουργεί εξ ολοκλήρου ηλεκτρονικά και ενσωματώνεται στον εξηλεκτρισμένο κινητήρα 48V MHEV. Το iMT συνεργάζεται με τo  υβριδικό σύστημα (MHSG) ώστε να απενεργοποιεί τον κινητήρα νωρίτερα από το σύστημα Idle Stop & Go  πριν την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου.

Επίσης, υπό προϋποθέσεις το σύστημα απενεργοποιεί περιστασιακά τον κινητήρα σε ταχύτητες έως και 125 χλμ./ώρα και τον ενεργοποιεί εκ νέου όταν ο οδηγός πιέσει ξανά το πεντάλ του γκαζιού ή του συμπλέκτη. Σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης το σύστημα μπορεί να βελτιώσει τη συνολική κατανάλωση καυσίμου και να μειώσει τις εκπομπές CO2 περίπου κατά 3%.

Η επιλεγμένη σχέση παραμένει εμπλεκόμενη ακόμη και με τον κινητήρα προσωρινά απενεργοποιημένο. Ο κινητήρας επανεκκινείται άμεσα με την ίδια σχέση από το MHSG μόλις ο οδηγός πιέσει τα πεντάλ του φρένου ή του γκαζιού.

Εάν ο οδηγός πιέσει το πεντάλ του συμπλέκτη για να αλλάξει σχέση ή εάν η ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι πολύ χαμηλή για την εμπλεκόμενη σχέση, τότε η μετάδοση επανεκκινεί τον κινητήρα στο ουδέτερο (δηλ. με ανοιχτό τον συμπλέκτη).

googlenews