Αν και οι πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων μεταξύ ιδιωτών έχουν μειωθεί για ευνόητους λόγους, οι επισημάνσεις που αφορούν στο πως πρέπει να είναι το προϊόν που πουλάμε είναι ιδιαίτερα σημαντικές. Καταρχήν δεν ισχύει σε καμία περίπτωση η άποψη πως επειδή το αυτοκίνητο κυκλοφορεί δεν χρειάζεται να είναι και καθαρό αφού ο αγοραστής θα κοιτάξει τα σημαντικά που αφορούν σε αυτό και όχι τα επιμέρους. Λάθος, η καθαριότητα και το πόσο περιποιημένο δείχνει ακόμα και ένα παλιό αυτοκίνητο είναι το ήμισυ του παντός, πέρα από αυτό όμως υπάρχουν πέντε σημεία που θα πρέπει κανείς να προσέξει:
- Τα πατάκια. Δεν μπορούν να κρύψουν την φθορά τους, οπότε είτε θα πάνε για καλό καθάρισμα είτε θα αντικατασταθούν.
- Το καπό. Αυτό θα ανοίξει εκ των πραγμάτων καθώς είναι δεδομένη η ματιά του αγοραστή στον κινητήρα, οπότε είναι καλό να μην μοιάζει με χάρτη της Ινδονησίας από τις σκόνες ή τυχόν λάσπες.
- Η θέση του οδηγού. Λένε πως είναι σημαντική η πρώτη εικόνα, οπότε η θέση του οδηγού θα πρέπει να είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Αν έχει φθαρμένο κάλυμμα καλύτερα να αφαιρεθεί, όταν κάτσει ο υποψήφιος αγοραστής θα πρέπει αυτό που βλέπει να είναι ένα καθαρό ταμπλό και τιμόνι.
- Μυρωδιά. Το καλύτερο και οικονομικά συμφέρον αυτοκίνητο να είναι αν μυρίζει άσχημα είναι σίγουρο πως θα αφαιρεθούν πολύτιμοι πόντοι.
- Βαφή και τροχοί. Φυσικά αμυχές εκατοστών και άλλες μικρές ατέλειες της βαφής είναι καλό να διορθωθούν, αλλά και οι ζάντες όσο περίεργο και αν φαίνεται είναι ένα σημείο που αποτελεί σημείο προσοχής των περισσοτέρων αγοραστών.
Εν κατακλείδι καλό είναι να μην δίνουμε αμέσως ραντεβού αλλά να ορίζουμε ώρα και μέρα που θα μας δίνει την ευκαιρία να το συμμαζέψουμε αν το κυκλοφορούμε καθημερινά.