Ποια είναι η πιο επικίνδυνη θέση για να κάθεσαι σε ένα αυτοκίνητο

Κοινοποίησε το άρθρο

Τι δείχνει έρευνα για την ασφάλεια των επιβατών αυτοκινήτων αναφορικά με τη θέση που κάθονται. “Καμπανάκι” για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το YANGWANG U9 Xtreme κάνει ρεκόρ γύρου στο Nurburgring (video)

Συνεχίζοντας την κατάρριψη διάφορων ρεκόρ, το «ακραίο» YANGWANG U9 Xtreme των 3.000 ίππων, εντυπωσίασε και στην Πράσινη Κόλαση του Nurburgring.     Μόλις έναν μήνα μετά το...

PEUGEOT E-3008 Dual Motor: Τετρακίνητο με 325 ίππους – Τιμές

Το κορυφαίο PEUGEOT E-3008, το Dual Motor 325 είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα, με ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό και υποσχέσεις για οδηγική απόλαυση.     Η PEUGEOT συνεχίζει...

BMW M2 κάνει drifting μέσα σε εργοστάσιο (video)

Δείτε έναν από τους πιο γνωστούς οδηγούς drift, να πλαγιολισθαίνει με μια πανίσχυρη M2 μέσα στο εργοστάσιο της BMW.     Ο Elias Hountondji είναι ένας καταξιωμένος,...

Τα αυτοκίνητα, βάσει ερευνών, είναι από τα πιο επικίνδυνα μεταφορικά μέσα. Δεν είναι τόσο θανατηφόρα όσο οι μοτοσυκλέτες αλλά έχουν μεγαλύτερα ποσοστά δυστυχημάτων σε σχέση με τα πλοία, τα τρένα, τα λεωφορεία και τα αεροπλάνα. Παρ’ όλα αυτά προτιμάται όταν είναι εφικτό, με το μεγαλύτερο μέρος της προσοχής όσον αφορά στην ασφάλειά τους, να πέφτει στον οδηγό.

Σε νέα έρευνα του Insurance Institute for Highway Safety (IIHC), μιας αμερικανικής ΜΚΟ, μπήκε στο μικροσκόπιο η ασφάλεια των επιβατών των πίσω καθισμάτων σε συγκρούσεις αυτοκινήτων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι επιβάτες που κάθονται πίσω διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο τραυματισμού ή θανάτου σε σύγκριση με αυτούς που είναι μπροστά.

Το IIHC υποστηρίζει ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν ρίξει όλο το βάρος τους για να βελτιώσουν την ασφάλεια του οδηγού και του συνοδηγού, εισάγοντας νέας τεχνολογίας αερόσακους. Την ίδια ώρα στα πίσω καθίσματα δεν έχουν ληφθεί τα ίδια μέτρα. Σύμφωνα με την έκθεση, οι πίσω ζώνες είναι λιγότερο αποτελεσματικές και συμβάλλουν σε πολύ μικρότερο ποσοστό στη μείωση των τραυματισμών από αυτές.

Στο πλαίσιο της εν λόγω μελέτης εξετάστηκαν 117 τροχαία στα οποία οι επιβάτες των πίσω καθισμάτων σκοτώθηκαν ή τραυματίστηκαν ενώ λήφθηκαν υπόψη φωτογραφίες, αστυνομικά και ιατρικά αρχεία και αυτοψίες. Σε πολλές περιπτώσεις οι πίσω επιβάτες χτύπησαν πιο σοβαρά από τους μπροστινούς με τον τραυματισμό στο στήθος να είναι ο πιο συνήθης, όπως και αυτός στο κεφάλι.

Οι συντάκτες της μελέτης, καταλήγοντας, παροτρύνουν τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να επικεντρωθούν στην ασφάλεια των πίσω επιβατών, καθώς οι περιοριστές δύναμης μπορούν να εγκατασταθούν αρκετά εύκολα. Τονίζεται, επίσης, ότι ορισμένα αυτοκίνητα διαθέτουν ζώνες με αερόσακο, που είναι σχεδιασμένος για να κατανέμει τη δύναμη σε όλο τον κορμό και το στήθος.