Ρεζέρβα ή κιτ επισκευής ελαστικού στο αυτοκίνητο σου ;

Όλο και περισσότερες εταιρίες αντικαθιστούν την ρεζέρβα με κιτ επισκευής ελαστικού, όπως έδειξε μια πρόσφατη μελέτη της AAA (American Automobile Association).
Σύμφωνα με την έρευνα από το 2005 και έπειτα, 29 εκατ. αυτοκίνητα στις Η.Π.Α διαθέτουν κιτ επισκευής ελαστικών αντί για ρεζέρβα, με το ποσοστό των νέων αυτοκινήτων που διαθέτουν κιτ επισκευής τα οποία αγοράστηκαν το 2014 και το 2015, να ανέρχεται στο 36%.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Τα Opel Ascona και Manta γίνονται 50 Ετών

0
Το 1970, η Opel έφερε την επανάσταση στη μεσαία κατηγορία. Το Opel Ascona ήταν το πρωτότυπο μιας απολαυστικής, σπορ λιμουζίνας με κοντούς προβόλους και...

Το Mercedes-Benz Sprinter γιορτάζει 25 χρόνια

0
Πριν από 25 χρόνια, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ένα ελαφρύ επαγγελματικό που έμελλε να δώσει το όνομά του σε μια ολόκληρη κατηγορία οχημάτων: το...

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ expo στο MEC Παιανίας, 29-31 Μαΐου 2020

0
Η ηλεκτροκίνηση ήρθε στη χώρα μας για να μείνει, να αναπτυχθεί, να κάνει τη μετακίνησή μας εύκολη και πιο φιλική στο περιβάλλον που ζούμε. Αυτό...

Ο κυριότερος λόγος που οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιλέγουν την αντικατάσταση της ρεζέρβας από κιτ επισκευής είναι η μείωση του κόστους, αλλά και η βελτίωση της μέσης κατανάλωσης, λόγω μειωμένου βάρους (σχεδόν 2 κιλά ζυγίζει ένα κιτ επισκευής, εν αντιθέσει με μια ρεζέρβα που ζυγίζει κοντά στα 14 κιλά.

Σύμφωνα με την έρευνα, τα κιτ επισκευής δεν μπορούν να αντικαταστήσουν πλήρως την ρεζέρβα μιας και αυτά δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε περιπτώσεις που το ελαστικό σπάσει εντελώς ή στραβώσει η ζάντα.

Τέλος η έρευνα έδειξε πως το 90% των ανδρών ηλικίας μεταξύ 34-54 ετών γνωρίζει πως να αλλάξει ένα ελαστικό, με το ποσοστό στους άνδρες ηλικίας 18-34 να ανέρχεται στο 78%. Το 97% των ανδρών ανεξαρτήτου ηλικίας δήλωσε πως γνωρίζει να αλλάξει ένα σκασμένο ελαστικό, με το αντίστοιχο ποσοστό των γυναικών να ανέρχεται στο 68%.