Ανάβαση Ριτσώνας 2024

Κοινοποίησε το άρθρο

Περισσότερες από 100 συμμετοχές, πολυάριθμους θεατές και έντονο συναγωνισμό είχε η πρώτη ανάβαση του 2024

 

Η ανάβαση της Ριτσώνας ανέκαθεν συγκέντρωνε μεγάλο ενδιαφέρον, αφού πρόκειται για έναν αγώνα με ιστορία. Δεν είναι μάλιστα λίγοι αυτοί που έμαθαν που βρίσκεται η Ριτσώνα, από την περίφημη ανάβασή της. Τώρα μάλιστα που αγωνιζόμενοι και θεατές περίμεναν από…πέρυσι για την πρώτη πρωταθληματική ανάβαση της χρονιάς, η συμμετοχή όλων ήταν εντυπωσιακή.
Οι θεατές πάντως αποζημιώθηκαν αφού οι οδηγοί οδήγησαν στο όριο.

Στη Formula Saloon ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει με το πανίσχυρο Ford Fiesta, αφού ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα. Έτσι έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από τη Ριτσώνα, κερδίζοντας παράλληλα και την κατηγορία FST.

Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX.

Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός με Ford Escort MKI ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, ενώ νικητής στην FST2 αναδείχθηκε ο Ευάγγελος Χαντζής με Alfa Romeo 75. Πρώτος στην FSA2L ήταν ο «Κανέλλος» με Peugeot 106.

Σπουδαία μάχη εκτυλίχθηκε στην Ομάδα Ν, με τον Μηνά Μπενή με Mitsubishi Lancer Evo IX να αναδεικνύεται νικητής και στη Ν4, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στη Ριτσώνα.

Πίσω του ακολούθησε ο περσινός πρωταθλητής της κατηγορίας, Γιώργος Θανάσης με Mitsubishi Lancer Evo IX. Χαρακτηριστικό της μεταξύ τους κόντρας είναι πως οι δύο οδηγοί πέτυχαν την ίδια ακριβώς επίδοση στο δεύτερο σκέλος του αγώνα.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου της Ν, μόλις 1 δευτερόλεπτο μακριά από τον νικητή, ανέβηκε ο νεαρός Γιώργος Κεχαγιάς με Mitsubishi Lancer Evo IX, στη δεύτερη χρονιά εμπλοκής με τους αγώνες.

Στη Ν έως 2 Λίτρα, ταχύτερος και στα δύο ανεβάσματα, ήταν ο Διονύσης Γιαννούλης με Honda Civic Type R EP3.

Ο Πανάγγελος Ρέκκας με Citroen Saxo, βρέθηκε στη δεύτερη θέση της Ν έως 2 Λίτρα και στην πρώτη της ιδιαίτερα ανταγωνιστικής Ν2. Ο Κίμωνας Θέος με Peugeot 106 αν και ανέβασε ρυθμό στο δεύτερο σκέλος δεν κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Κορίνθιου οδηγού, τερματίζοντας πίσω του.

Στην Ομάδα Α, ο Στάθης Κουκέας Ford Fiesta R5 με εντυπωσιακό ανέβασμα στο στο δεύτερο σκέλος ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, ενώ ήταν πρώτος και στην Α8.

Ο Αλέξης Μητσάκος με Peugeot 106 ήταν ο πρωταγωνιστής στην Ομάδα Α έως 2 Λίτρα, πετυχαίνοντας μια δύσκολη νίκη, τερματίζοντας παράλληλα στη δεύτερη θέση της Α και στην πρώτη της Α6.

Ακολούθησε ο Βασίλης Μπάτζανος με Citroen Saxo, τερματίζοντας μόλις μισό (δευτερόλεπτο μακριά από τον νικητή.
Ο Μιχάλης Ευθυμίου με Ford Escort αν και είχε αποκτήσει προβάδισμα νίκης μετά το πρώτο σκέλος του αγώνα, υποχώρησε στη συνέχεια, τερματίζοντας στην τρίτη θέση της Α.
Το βάθρο της Α έως 2 Λίτρα συμπλήρωσε ο Σταμάτης Δημητρόπουλος με Citroen Saxo. Στην Α7, τη νίκη κατέκτησε ο Αλέξιος Μενούνος με Honda Civic Type R FN2.

Στην ομάδα Ε δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει ο Βασίλης Δαμασκηνός Ευθυμίου με Ford Escort. Ο Διονύσης Τροβάς με BMW M3 E30 αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, με τον Βαγγέλη Τσιούρη να τερματίζει τρίτος. Ο Γιαννιώτης οδηγός του Renault Clio ήταν ο ταχύτερος στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα, διατηρώντας πίσω του τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας, Σταύρο Χατούπη με Opel Corsa B.

Την τριάδα στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα συμπλήρωσε ο Χαράλαμπος Μπουροθανασόπουλος με Citroen Saxo. Στις επιμέρους κλάσεις, νικητής στην Ε12 ήταν ο Διονύσης Τροβάς, στην Ε11 επικράτησε ο Ευάγγελος Τσιούρης και στην Ε10 ο Σταύρος Χατούπης.

Στα Ιστορικά, εύκολη ήταν η επικράτηση του Παναγιώτη Ευθυμίου με BMW M3 E30, με τους Ιωάννη Κάτσικα με Ford Escort MKII και Γιώργο Γαβριηλίδη με Ford Escort MKI να συμπληρώνουν το βάθρο της κατηγορίας.

Νικητής στην κατηγορία των Ιστορικών 1+2 αναδείχθηκε ο Ιωάννης Κάτσικας, ενώ στην κατηγορία 3 πρώτευσε ο Γιώργος Γαβριηλίδης.

Διοργανωτής της Ανάβασης Ριτσώνας ήταν το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.). Στο πλευρό των οργανωτών στάθηκε η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.), η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Χαλκιδέων.

Επόμενος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων είναι η Ανάβαση Ψάθας που θα διεξαχθεί στις 27 και 28 Απριλίου.

 

Δείτε εδώ τα αποτελέσματα της Ανάβασης Ριτσώνας 2024.

Φωτογραφίες : PhotoRpress

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

NISSAN Concepts : Το μέλλον ξεκινά από την Κίνα (video)

Πρωτότυπα μοντέλα για όλες τις διαθέσεις, που θα καλύπτουν τις μελλοντικές ανάγκες κινητικότητας παρουσίασε η NISSAN στην Κίνα       Δεν υπάρχει πλέον εταιρεία που να προγραμματίζει...

VIDEO : Χαλαρωτικό οδοιπορικό στη Μαγιόρκα με Mustang Mach-E

  Καθίστε αναπαυτικά και χαλαρώστε, ταξιδεύοντας στην πανέμορφη Μαγιόρκα «οδηγώντας» μια αθόρυβη Mustang Mach-E     Το Ford Scenic Project, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον καταξιωμένο Βρετανό...

DFSK: Νέα μάρκα στην Ελλάδα – Ποια μοντέλα έρχονται (video)

  Η DFSK, μια εταιρεία τα μοντέλα της οποίας κυκλοφορούν σε περισσότερες από 70 χώρες, εισάγεται πλέον επίσημα και στην Ελλάδα, από τον όμιλο εταιρειών...

Ανάβαση Ψάθας 2024

Η 3η Ανάβαση Ψάθας ήταν ο δεύτερος αγώνας Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και του αντίστοιχου θεσμού Ιστορικών αυτοκινήτων, με τη νίκη σε πολλές κατηγορίες να...

MAZDA EZ-6 : Το μελλοντικό (;) ηλεκτρικό 6 (video)

Με αρκετά παραδοσιακά χαρακτηριστικά της MAZDA, αλλά και υπερσύγχρονη τεχνολογία από την Κίνα, το ηλεκτρικό EZ-6 μας φέρνει αρκετά μηνύματα για το μέλλον     Είναι ξεκάθαρο...

F1 : Ο πρώτος οδηγός της AUDI

Ο Nico Hulkenberg είναι ο ένας από τους δύο πιλότους που θα οδηγήσουν τα μονοθέσιά της AUDI στο ξεκίνημά της στη Φόρμουλα-1     Θέλοντας να τονίσει...

Κ.Τ.Ε.Ο. : Πότε περνούν από τεχνικό έλεγχο τα καινούργια οχήματα – Ημερομηνίες

Δείτε μέχρι πότε πρέπει να επισκεφθούν τα Κ.Τ.Ε.Ο. τα καινούργια οχήματα και όσα μεταβιβάστηκαν πρόσφατα         Ο τεχνικός έλεγχος των οχημάτων, όλοι ξέρουμε ότι είναι υποχρεωτικός....

MINI Aceman : Ηλεκτρικό crossover πόλης (video)

Το Aceman είναι ένα ηλεκτρικό πενταθέσιο MINI, ιδανικό για τις αστικές μετακινήσεις διατηρώντας παράλληλα την ευελιξία και τη λειτουργικότητα ενός Crossover       Η MINI επιστρέφει στη...