Εξήντα χρόνια αγώνες BTCC (British Touring Car Championship), εξήντα χρόνια αυτοκίνητα που μοιάζουν με αυτά που οδηγούμε στην καθημερινότητά μας δίνουν την μάχη με το χρονόμετρο στα βρετανικά αυτοκινητοδρόμια. Οι αγώνες BTCC, είναι από τους πλέον παλιούς στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το 1958 υπήρχα τέσσερεις κλάσεις που αφορούσαν τον κυβισμό, ξεκινούσαν από τα 1200 κ. κε. και έφταναν στα 2701 κ. εκ. με πρωταγωνιστές τα Austin και τις Jaguars. Τα χρόνια πέρασαν και η δεκαετία του 1980 ήταν από τις πλέον εμβληματικές, κυριαρχούσαν θηρία με κινητήρες V8 και ιπποδυνάμεις που έφταναν τους 500 ίππους, βλέπε το υπέρ-όπλο RS500. Την δεκαετία του 1990 τα πράγματα καταστάλαξαν και δεν υπήρξαν σημαντικές αλλαγές, με τα Super Touring να είναι μεν αποτελεσματικά αλλά όχι χαρισματικά. Οι κανόνες του παιχνιδιού απλοποιήθηκαν για τους παίκτες, έγιναν πιο ελκυστικοί για τους κατασκευαστές, τους δόθηκε η ελευθερία να χρησιμοποιούν διάφορα ανταλλακτικά από την γκάμα των μοντέλων τους, να χρησιμοποιούν μπρος ή πίσω κίνηση ή τετρακίνηση, τέσσερις-πέντε ή έξι κυλίνδρους και μπήκε όριο τα δύο λίτρα στην χωρητικότητα των κινητήρων. Η χρηματοδότηση άρχισε να ξεφεύγει με τα ποσά να φτάνουν τα 7-8 εκατομμύρια αγγλικές λίρες για τις ομάδες που πρωταγωνιστούσαν στο πρωτάθλημα. Φυσικά δεν ήταν σε καμία περίπτωση βιώσιμο, απλά έδινε σε έμα βαθμό και για μικρό χρονικό διάστημα πρώτης τάξεως θέαμα. Την δεκαετία του 2000 τα κοστολόγια ανέβηκαν ακόμα περισσότερο με φήμες να μιλούν για 17 εκατομμύρια αγγλικές λίρες που ξόδευε η Ford για τρία αγωνιστικά ετησίως. Όπως και να έχει η μαγεία του BTCC δεν έπαψε ποτέ να αγγίζει τους βρετανούς, με τους θεατές να υπερβαίνουν τις 30 συν χιλιάδες σε κάθε αγώνα