Ράλι Ακρόπολις 2023: «Μάχη» Neuville με Ogier (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Στεγνούς αλλά κακοτράχαλους δρόμους συνάντησαν τα πληρώματα στις πέντε πρώτες ειδικές διαδρομές του Ράλι Ακρόπολις.

 

Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις του 2023 ξεκίνησε ουσιαστικά το πρωί της Παρασκευής! Γιατί μετά την εκκίνηση και την Υπερειδική διαδρομή το απόγευμα της Πέμπτης, τα πληρώματα βρέθηκαν στο Λουτράκι. Από όπου άρχισε η περιπέτειά τους στις άγνωστες συνθήκες των ειδικών διαδρομών.

Στις οποίες έκαναν αναγνωρίσεις τις προηγούμενες ημέρες με βροχή και λάσπη. Αλλά τις βρήκαν στο μεγαλύτερο μέρος τους στεγνές. Με το νερό να έχει παρασύρει το χώμα αφήνοντας αμέτρητες επικίνδυνες πέτρες στο οδόστρωμα. Γεγονός που προβλημάτισε όλα τα πληρώματα.

Στην πρώτη ειδική της ημέρας, στο Λουτράκι 1 ο Thierry Neuville με το HYUNDAI i20 σημείωσε έναν εξαιρετικό χρόνο και τέθηκε με το «καλημέρα» επικεφαλής. Ο Sebastien Ogier ακολούθησε 3,4 δλ. πίσω του, ενώ τον τρίτο χρόνο σημείωσε ο Ott Tanak, 3,9 δλ. πίσω από τον Βέλγο οδηγό.
Ο Pierre-Louis Loubet δεν ξεκίνησε την ειδική, εξαιτίας μηχανικού προβλήματος στο Puma.


Ακολούθησε η ειδική Πίσσια όπου ο Kalle Rovanpera σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, 3,1 δλ. μπροστά από τον Neuville και πέρασε στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης με τρίτο τον Ogier.

Στο Λουτράκι 2 ο Ogier με το TOYOTA Yaris εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τη σειρά εκκίνησης και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη στεγνή πλέον ειδική. Με διαφορά 2,2 δλ. ακολούθησε ο Thierry Neuville, ο οποίος παρέμεινε στην κορυφή της γενικής κατάταξης, μπροστά από τον Ogier.

Ο Rovanpera έχασε χρόνο «καθαρίζοντας» το δρόμο και βρέθηκε στην τρίτη θέση. Ο Tanak δέχθηκε 3′:40” ποινή, λόγω καθυστερημένης άφιξης (22 λεπτά) στο time control της ΕΔ4, έπειτα από πρόβλημα που αντιμετώπισε με την αντλία νερού.

Η ειδική όπως διακόπηκε για λόγους ασφαλείας μετά το πέρασμα των οκτώ πρώτων αυτοκινήτων, λόγω παρουσίας θεατών σε απαγορευμένες περιοχές! Η συμπεριφορά κάποιων λίγων «ανεγκέφαλων» θεατών ανάγκασε τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να φύγουν για την επόμενη ειδική διαδρομή χωρίς να αγωνιστούν. Και τους θεατές που βρέθηκαν από νωρίς στα προτεινόμενα από τους διοργανωτές σημεία παρακολούθησης, να μην απολαύσουν το θέαμα.

Ακολούθησε η Λιβαδειά όπου ο Tanak επέστρεψε με εντυπωσιακό τρόπο, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο. Ο Neuville, έχοντας κάνει τη σωστή επιλογή μαλακών ελαστικών, σημείωσε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο. Ο Ogier πλησίασε κάπως το ρυθμό του Βέλγου, μειώνοντας στα 7,4 δλ. τη διαφορά σε επίπεδο γενικής κατάταξης. Ο Rovanpera επέλεξε τη σκληρή γόμα και έχασε αρκετό χρόνο, μένοντας τρίτος με διαφορά 20,1 δλ. από τον Neuville.

Η ημέρα ολοκληρώθηκε με την εντυπωσιακή Ελάτεια των 28 χιλιομέτρων.
O Tanak σημείωσε ακόμα έναν ταχύτερο χρόνο με το FORD Puma, αλλά λόγω της ποινής βρίσκεται στην 8η θέση. Ο Ogier κατάφερε να μειώσει τη διαφορά από τον Neuville στα 2,8 δλ. στη γενική κατάταξη. Ο Elfyn Evans πέτυχε τον τρίτο ταχύτερο χρόνο στην ειδική και έτσι πλησίασε στα 5,5 δλ τον τρίτο της γενικής κατάταξης Rovanpera, ο οποίος απέχει 25,5 δλ. από την κορυφή.

Ο Nikolay Gryazin με SKODA Fabia βρίσκεται στην όγδοη θέση και στη δέκατη ο Rossel με CITROEN C3 ο οποίος προηγείται στο WRC 2.

Τη γενική κατάταξη μετά τις έξι πρώτες ειδικές διαδρομές του Ράλι Ακρόπολις μπορείτε να δείτε εδώ.

Πρώτο ελληνικό πλήρωμα είναι οι Αθανασούλας – Ζακχαίος οι οποίοι με το HYUNDAI i20 N βρίσκονται στην 18η θέση της γενικής κατάταξης. Οι Τσουλόφτας – Ηλία που βρίσκονταν με το VW Polo στην 15η θέση της γενικής εγκατέλειψαν στη Λιβαδειά.

Οι Ρουστέμης- Πετρόπουλος με SKODA Fabia βρίσκονται στην 28η θέση, μπροστά από τους Κεχαγιά – Κουζιώνη (SKODA) και Σερδερίδη – Miclotte (FORD Puma).

Στην κατηγορία RC4, στην κορυφή στο τέλος της ημέρας βρίσκονται ο Χατζημάρκος – Τσαούσογλου με PEUGEOT 208 Rally4.


Τα πληρώματα βρίσκονται πλέον στη Λαμία όπου θα διανυκτερεύσουν. Το πρόγραμμα του Σαββάτου περιλαμβάνει τις διαδρομές Παύλιανη, Καρούτες και Ελευθεροχώρι, οι οποίες θα διεξαχθούν δύο φορές.

Στο JWRC, όπου όλοι αγωνίζονται με FORD Fiesta Rally 3 προηγούνται οι Pellier και Dominguez.

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

F1: Η FERRARI γιορτάζει στη Μόντσα (video)

Η FERRARI αγωνίζεται στη Μόντσα σε εορταστικό κλίμα, με τους φανατικούς φίλους της να αναπολούν το παρελθόν και τη νίκη του Lauda το 1975,...

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2025: Εκκίνηση

Κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης ξεκίνησε το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις του 2025, για τη διήμερη περιπέτεια που θα ξυπνήσει τις μνήμες από...

BMW iX3 2025: Το πρώτο μοντέλο της Neue Klasse

Η νέα iX3 του 2025 σηματοδοτεί τη έναρξη μιας νέας εποχής για την BMW, η οποία πλέον θα κινείται στους…ρυθμούς της πολυσυζητημένης Neue Klasse.   Η...

CHEVROLET California Corvette Concept: Η GM επανασχεδιάζει το μέλλον της

Το GM California Corvette concept, είναι ένα μοναδικό hypercar, εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, αλλά με πολλά εμβληματικά στοιχεία από τη θρυλική Corvette.     Η GENERAL...

ID. Polo: Ο θρύλος της VOLKSWAGEN στην…πρίζα

Το VW Polo…φορτίζεται, μπαίνει στην οικογένεια των ηλεκτρικών ID. και ετοιμάζεται να κάνει την ηλεκτροκίνηση πιο προσιτή, αλλά και πιο συναρπαστική με την έκδοση...

AUDI Concept C: Το…ΤΤ του αύριο

To AUDI Concept C είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό, διθέσιο σπορ αυτοκίνητο, το οποίο θυμίζει το ΤΤ, αλλά δείχνει ξεκάθαρα τον δρόμο για το μέλλον...

SMART #2: Ετοιμάζεται η ηλεκτρική επιστροφή του fortwo

H SMART επιβεβαίωσε τις φήμες που κυκλοφορούσαν ότι ετοιμάζει ένα νέο διθέσιο fortwo, το οποίο αναμένεται το 2026 και θα λέγεται #2.     H SMART έγινε...

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2025: Το πρόγραμμα του αγώνα

Το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις για ακόμα μια χρονιά φέρνει στο σήμερα, εικόνες και αναμνήσεις από το ένδοξο παρελθόν του αγώνα.     Η αντίστροφη μέτρηση για το...