Ράλι Ακρόπολις 2023-3η ημέρα: Προβάδισμα Rovanpera (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Ανατροπές, απρόοπτα και σκληρή μάχη με τις πέτρες είχε η τρίτη ημέρα του Ράλι Ακρόπολις.

 

Το πρωί του Σαββάτου στη λασπωμένη Παύλιανη 1 ο Rovanpera με το TOYOTA Yaris σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο. Ο Ogier ήταν ο μοναδικός που κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό του Φινλανδού, με διαφορά 1,3 δλ. Ο τρίτος Neuville είχε 11,9 δλ. διαφορά από την κορυφή, μια επίδοση που του στέρησε την πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, στην οποία βρέθηκε το βράδυ της Παρασκευής. Έτσι, πρώτος πέρασε ο Ogier, 7,8 δλ. μπροστά από τον Βέλγο οδηγό.

Στις Καρούτες 1, όπου ο δρόμος ήταν στεγνός, αλλά με πολυάριθμες πέτρες, ο Neuville απάντησε με τον ταχύτερο χρόνο 9,8 δλ. μπροστά από τον Ogier. Έτσι τέθηκε και πάλι επικεφαλής του αγώνα με διαφορά 2,0 δλ. μπροστά από τον Γάλλο. Ο Rovanpera διατήρησε την τρίτη θέση γενικής, ενώ ο Lappi έχασε χρόνο, αφού σταμάτησε στην ειδική για αλλαγή ελαστικού.

Στο Ελευθεροχώρι 1, ο Rovanpera σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και μείωσε τη διαφορά από την κορυφή της κατάταξης. Ο Neuville παρέμεινε πρώτος 10,9 δλ. μπροστά από τον Ogier. Ο Elfyn Evans τερμάτισε την ειδική με το Yaris σε hybrid mode και υψηλή πίεση λαδιού.
Στο δεύτερο σκέλος της ημέρας όμως άρχισαν τα απρόοπτα.

Στο δεύτερο πέρασμα από την Παύλιανη ο Neuville, χτύπησε εμπρός δεξιά το HYUNDAI i20 και σταμάτησε στην ειδική με σπασμένη ανάρτηση. Ο Ogier πέρασε πλέον στην πρώτη θέση, 12,6 δλ. μπροστά από τον Rovanpera. Ο Φινλανδός σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην ειδική, με τον Sordo να σκαρφαλώνει στην τρίτη θέση γενικής. Μόλις 1,6 δλ. πίσω του βρέθηκε ο Evans.

Ο Rovanpera σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις Καρούτες 2, αλλά ο Ogier ήταν μόλις 0,2 δλ. πιο αργός. Ο Γάλλος παρέμεινε επικεφαλής του αγώνα έχοντας 12,4 δλ. διαφορά από τον Rovanpera. Αν και είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό, ο Evans ανέβηκε τρίτος, μπροστά από τον Sordo. O Katsuta είχε δύο κλαταρίσματα και ο Lappi τερμάτισε την ειδική με πρόβλημα στη μετάδοση και στο δυναμό.

Οι… ανατροπές συνεχίστηκαν και στην τελευταία ειδική της ημέρας. Στο Ελευθεροχώρι 2 ο Ogier έφτασε στον τερματισμό της ειδικής με σπασμένη ανάρτηση στο Yaris και δύο κλαταρισμένα πίσω ελαστικά. Γεγονός που τον ανάγκασε τελικά να εγκαταλείψει.

Έτσι, ο Rovanpera πέρασε στην πρώτη θέση έχοντας διαφορά μεγαλύτερη των 2 λεπτών από τον Sordo με το μοναδικό HYUNDAI που δεν πληγώθηκε. Μόλις 5 δλ. πίσω του, ο Evans κατάφερε να αναρριχηθεί στην τρίτη θέση, ενώ τέταρτος ανέβηκε ο Tanak με το FORD Puma.


Ο εντυπωσιακός Mikkelsen, ο οποίος έχασε χρόνο με κλαταρισμένα ελαστικά την Παρασκευή, έκανε…αντεπίθεση με το SKODA Fabia και ολοκλήρωσε την ημέρα στην όγδοη θέση και στην πρώτη του WRC2. Μόλις 0,4 δλ. πίσω του βρέθηκε ο Greensmith, με ένα ακόμα Fabia.

Ο Ιορδάνης Σερδερίδης βρέθηκε στη 19η θέση με το FORD Puma Rally 1, ενώ στην 22η θέση έφτασαν στη Λαμία οι Καρέλλης – Παναγιωτούνης με CITROEN C3.

Τη γενική κατάταξη μετά την ολοκλήρωση και των ειδικών διαδρομών του Σαββάτου, μπορείτε να δείτε εδώ.

Η ημέρα πάντως ήταν δύσκολη για αρκετά αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC 2, αλλά για τα ελληνικά πληρώματα.

Καταστροφικές εξόδους είχαν οι Τσουλόφτας και Αθανασούλας, ενώ εκτός από τους Φιλιππίδη και Ρουστέμη που δεν ξεκίνησαν το πρωί, δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν, μεταξύ άλλων, οι Βελάνης, Ξανθάκος, Κεχαγιάς, Πλάγος και Χατζημάρκος.

Το Ράλι Ακρόπολις του 2023 θα ολοκληρωθεί το μεσημέρι της Κυριακής στη Λαμία, αφού πρώτα διεξαχθούν τρεις ειδικές διαδρομές 42,37 χιλιομέτρων. Η θρυλική ειδική Ταρζάν και η επαναλαμβανόμενη Γραμμένη.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

F1: Η FERRARI γιορτάζει στη Μόντσα (video)

Η FERRARI αγωνίζεται στη Μόντσα σε εορταστικό κλίμα, με τους φανατικούς φίλους της να αναπολούν το παρελθόν και τη νίκη του Lauda το 1975,...

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2025: Εκκίνηση

Κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης ξεκίνησε το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις του 2025, για τη διήμερη περιπέτεια που θα ξυπνήσει τις μνήμες από...

BMW iX3 2025: Το πρώτο μοντέλο της Neue Klasse

Η νέα iX3 του 2025 σηματοδοτεί τη έναρξη μιας νέας εποχής για την BMW, η οποία πλέον θα κινείται στους…ρυθμούς της πολυσυζητημένης Neue Klasse.   Η...

CHEVROLET California Corvette Concept: Η GM επανασχεδιάζει το μέλλον της

Το GM California Corvette concept, είναι ένα μοναδικό hypercar, εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, αλλά με πολλά εμβληματικά στοιχεία από τη θρυλική Corvette.     Η GENERAL...

ID. Polo: Ο θρύλος της VOLKSWAGEN στην…πρίζα

Το VW Polo…φορτίζεται, μπαίνει στην οικογένεια των ηλεκτρικών ID. και ετοιμάζεται να κάνει την ηλεκτροκίνηση πιο προσιτή, αλλά και πιο συναρπαστική με την έκδοση...

AUDI Concept C: Το…ΤΤ του αύριο

To AUDI Concept C είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό, διθέσιο σπορ αυτοκίνητο, το οποίο θυμίζει το ΤΤ, αλλά δείχνει ξεκάθαρα τον δρόμο για το μέλλον...

SMART #2: Ετοιμάζεται η ηλεκτρική επιστροφή του fortwo

H SMART επιβεβαίωσε τις φήμες που κυκλοφορούσαν ότι ετοιμάζει ένα νέο διθέσιο fortwo, το οποίο αναμένεται το 2026 και θα λέγεται #2.     H SMART έγινε...

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2025: Το πρόγραμμα του αγώνα

Το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις για ακόμα μια χρονιά φέρνει στο σήμερα, εικόνες και αναμνήσεις από το ένδοξο παρελθόν του αγώνα.     Η αντίστροφη μέτρηση για το...