Ράλι Ντακάρ 2023: Νικητής ο Al Attiyah με ΤΟΥΟΤΑ

Κοινοποίησε το άρθρο

Το 45ο Ράλι Ντακάρ ολοκληρώθηκε στη Σαουδική Αραβία με τον Al Attiyah να νικά για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και τον Loeb να κερδίζει τις εντυπώσεις.

Το Ράλι Ντακάρ του 2023, το οποίο φιλοξενήθηκε στα δύσβατα εδάφη της Σαουδικής Αραβίας ολοκληρώθηκε μετά από περίπου 5.000 χιλιόμετρα και 14 ειδικές διαδρομές.
Στα αυτοκίνητα μόνο έκπληξη δεν ήταν η επικράτηση, όπως και πέρυσι, του Nasser Al Attiyah με TOYOTA Hilux. Το οποίο βέβαια δεν έχει καμία σχέση με το….αγροτικό Hilux.
Αυτή ήταν η πέμπτη νίκη, στον συγκεκριμένο αγώνα, του Al Attiyah ο οποίος μόνος ήσυχος δεν ήταν έχοντας πίσω του τον Sebastien Loeb με το πρωτότυπο HUNTER της Prodrive. O 48χρονος Γάλλος οδηγός, 9 φορές πρωταθλητής του WRC, τερμάτισε 1 ώρα και 20 λεπτά πίσω από τον νικητή, αλλά πέτυχε ένα σπουδαίο ρεκόρ για το Ράλι Ντακάρ. Γιατί ήταν ταχύτερος σε έξι συνεχόμενες ειδικές διαδρομές, από τις επτά που συνολικά κέρδισε.


Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν τα ΤΟΥΟΤΑ των Moraes, De Villiers και Lategan. Ο αγώνας δεν εξελίχθηκε όπως θα ήθελε η ομάδα της AUDI με τα ταχύτατα RS Q E-tron, αφού μόνο ο Mattias Ekstrom έφτασε στον τερματισμό, στην 14η θέση της γενικής κατάταξης. Ο Carlos Sainz και ο 14 φορές νικητής του αγώνα Stephane Peterhansel, δεν κατάφεραν να φτάσουν στον τερματισμό.


Δύο ημέρες πριν τερματισμό εγκατέλειψαν και οι Βαγγέλης Μπερσής – Φώτης Κουτσουμπός, που συμμετείχαν με ένα MITSUBISHI Pajero στην κατηγορία Classic. Αυτοκίνητα δηλαδή του…20ού αιώνα, σαν αυτά που είχαν λάβει μέρος στο «αυθεντικό» Ράλι Παρίσι – Ντακάρ του 1994 (video).

Στις μοτοσικλέτες ο Kevin Benavides πήρε το προβάδισμα την τελευταία ημέρα, ρίχνοντας τον Toby Price από την κορυφή της γενικής κατάταξης για να επικρατήσει τελικά με 43 δευτερόλεπτα διαφορά! Και οι δύο ήταν αναβάτες της ομάδας της ΚΤΜ.


Στα φορτηγά τα IVECO κυριάρχησαν με τον Ολλανδό Van Kasteren να τερματίζει πρώτος.
Συνολικά στον τερματισμό έφτασαν 235 από τα 355 οχήματα που ξεκίνησαν την παραμονή της Πρωτοχρονιάς. Ήταν 80 μοτοσικλέτες (από 121), 10 τετράτροχα (18), 46 αυτοκίνητα T1 και T2 (67), 38 ελαφριά πρωτότυπα (47), 39 SSV (45), 80 (88) αυτοκίνητα του Dakar Classic και τα 22 φορτηγά.

Την τελική κατάταξη όλων των κατηγοριών μπορείτε να δείτε ΕΔΩ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

F1: Η FERRARI γιορτάζει στη Μόντσα (video)

Η FERRARI αγωνίζεται στη Μόντσα σε εορταστικό κλίμα, με τους φανατικούς φίλους της να αναπολούν το παρελθόν και τη νίκη του Lauda το 1975,...

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2025: Εκκίνηση

Κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης ξεκίνησε το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις του 2025, για τη διήμερη περιπέτεια που θα ξυπνήσει τις μνήμες από...

BMW iX3 2025: Το πρώτο μοντέλο της Neue Klasse

Η νέα iX3 του 2025 σηματοδοτεί τη έναρξη μιας νέας εποχής για την BMW, η οποία πλέον θα κινείται στους…ρυθμούς της πολυσυζητημένης Neue Klasse.   Η...

CHEVROLET California Corvette Concept: Η GM επανασχεδιάζει το μέλλον της

Το GM California Corvette concept, είναι ένα μοναδικό hypercar, εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, αλλά με πολλά εμβληματικά στοιχεία από τη θρυλική Corvette.     Η GENERAL...

ID. Polo: Ο θρύλος της VOLKSWAGEN στην…πρίζα

Το VW Polo…φορτίζεται, μπαίνει στην οικογένεια των ηλεκτρικών ID. και ετοιμάζεται να κάνει την ηλεκτροκίνηση πιο προσιτή, αλλά και πιο συναρπαστική με την έκδοση...

AUDI Concept C: Το…ΤΤ του αύριο

To AUDI Concept C είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό, διθέσιο σπορ αυτοκίνητο, το οποίο θυμίζει το ΤΤ, αλλά δείχνει ξεκάθαρα τον δρόμο για το μέλλον...

SMART #2: Ετοιμάζεται η ηλεκτρική επιστροφή του fortwo

H SMART επιβεβαίωσε τις φήμες που κυκλοφορούσαν ότι ετοιμάζει ένα νέο διθέσιο fortwo, το οποίο αναμένεται το 2026 και θα λέγεται #2.     H SMART έγινε...

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2025: Το πρόγραμμα του αγώνα

Το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις για ακόμα μια χρονιά φέρνει στο σήμερα, εικόνες και αναμνήσεις από το ένδοξο παρελθόν του αγώνα.     Η αντίστροφη μέτρηση για το...