Η εμπειρία αλλά και η ψυχραιμία του Sebastien Ogier του έδωσαν μια σημαντική νίκη στο ιδιαίτερα απαιτητικό Ράλι της Σαρδηνίας.
Τα μαθήματα που δίνει ο Sebastien Ogier στους νεότερους οδηγούς συνεχίστηκαν και στους κακοτράχαλους δρόμους της Σαρδηνίας. Εκεί που ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έφτασε για πέμπτη φορά πρώτος στον τερματισμό. Και ας…καρδιοκτύπησε στην τελευταία ειδική διαδρομή.
Ο Γάλλος οδηγός της TOYOTA έδειξε από την αρχή τις διαθέσεις του. Προσπερνώντας στην τελευταία ειδική διαδρομή της πρώτη ημέρας τον Fourmaux, ολοκλήρωσε το σκέλος στην πρώτη θέση έχοντας 2 δευτερόλεπτα διαφορά από τον οδηγό της HYUNDAI. Με τους Tanak, Pajari, Rovanpera και Tanak να ακολουθούν.
Το…σημείο αναφοράς της ημέρας πάντως ήταν η δεύτερη ειδική διαδρομή. H Telti – Calangianus – Berchidda. Εκεί κατάφεραν με το…καλημέρα να βρεθούν εκτός δρόμου, αλλά και εκτός αγώνα, τα FORD Puma των Munster, McErlean και Sesks. Το απόγευμα, στο δεύτερο πέρασμα από την ίδια ειδική, ο Neuville κατέστρεψε το HYUNDAI i20 και δεν ολοκλήρωσε το σκέλος. Με πληγωμένο το Υaris πέρασε ο Katsuta, ενώ ο Ιορδάνης Σερδερίδης τούμπαρε σε μια φουρκέτα και συνέχισε χωρίς παρμπρίζ στο FORD Puma Rally1.
Τη δεύτερη ημέρα ο Ogier παρέμεινε ταχύτατος αποφεύγοντας τις κακοτοπιές. Έτσι, το βράδυ του Σαββάτου βρέθηκε να έχει 11 δευτερόλεπτα διαφορά από τον δεύτερο Tanak και 55 από τον τρίτο Rovanpera.
Ο ρυθμός του πολυπρωταθλητή δεν άλλαξε ούτε στις τρεις πρώτες ειδικές διαδρομές της Κυριακής. Έτσι ο Ogier, ξεκίνησε την Power Stage, με 17,1 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Tanak. Λίγο αργότερα όμως, αναγκάστηκε να σταματήσει και να κάνει όπισθεν αφού το Yaris δεν κατάφερε να στρίψει σε μια κλειστή στροφή με βαθιές αυλακώσεις.
Το μικρό αυτό λάθος τελικά δεν του στέρησε την 64η νίκη της καριέρας του, αφού τερμάτισε 7,9 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Εσθονό οδηγό της HYUNDAI. Τον μοναδικό που έδειξε ότι μπορούσε να διεκδικήσει τη νίκη.
Ο Rovanpera δεν ξεκίνησε καλά τον αγώνα, αλλά σταδιακά άρχισε να ανεβάζει ρυθμό φτάνοντας στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Ειδικά την Κυριακή, ήταν εντυπωσιακός τερματίζοντας πρώτος στην ξεχωριστή κατάταξη της Super Sunday, ενώ ήταν ο ταχύτερος και στην τελευταία Power Stage.
Ακολούθησε ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Evans, o οποίος όπως και στο ράλι Πορτογαλίας, έχασε χρόνο την πρώτη ημέρα «καθαρίζοντας» το δρόμο για τους υπόλοιπους. Ενώ το Σάββατο αναγκάστηκε να αλλάξει και ένα ελαστικό.
Στις υπόλοιπες θέσεις βρέθηκαν άλλα τρία TOYOTA, με το Yaris Rally2 του Solberg ανάμεσα στα Rally1 των Katsuta και Pajari.
O Gryazin με SKODA Fabia RS ήταν όγδοος, ενώ με ίδιο αυτοκίνητο ακολούθησε ο Dapra, ο οποίος ήταν και πρώτος στην κατάταξη του WRC2 αφού Solberg και Gryazin δεν βαθμολογούνταν στον συγκεκριμένο αγώνα. Ο Kajetanowicz με ΤΟΥΟΤΑ GR Yaris Rally2 συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα.
Στις δύο τελευταίες θέσεις της πρώτης εικοσάδας βρέθηκαν μετά από πολλά προβλήματα οι Neuville και Fourmaux, ενώ στην 25 θέση τερμάτισε ο Σερδερίδης.
Δείτε εδώ την τελική κατάταξη του Ράλι Σαρδηνίας.
Μετά από έξι αγώνες ο Evans εξακολουθεί να…οδηγεί το πρωτάθλημα οδηγών με 133 βαθμούς. Δεύτερος με 114 και …βλέψεις για τον τίτλο, βρίσκεται πλέον ο Ogier έχοντας τρεις νίκες στους τέσσερις αγώνες που έχει λάβει μέρος. Ακολουθούν οι Rovanpera με 113 και Tanak με 108.
Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών η αήττητη TOYOTA έχει 312 βαθμούς, η HYUNDAI 243, η FORD 87 και η δεύτερη ομάδα της TOYOTA 48.
Το επόμενο ραντεβού του WRC είναι στην Ελλάδα με το Ράλι Ακρόπολις το οποίο θα διεξαχθεί από τις 26 έως τις 29 Ιουνίου.