Μετά τα χιόνια της Σουηδίας ο Elfyn Evans έδειξε τις ικανότητές του και στις επικίνδυνες διαδρομές της Αφρικής, τερματίζοντας πρώτος στο Ράλι Σαφάρι.
Κάνοντας το πιο εντυπωσιακό ξεκίνημα της καριέρας του στο WRC, ο Elfyn Evans, με το συνοδηγό του Scott Martin και το TOYOTA GR Yaris Rally 1, δείχνουν αυτήν τη στιγμή ότι είναι ο πιο ισχυρός συνδυασμός.
Μετά τη δεύτερη θέση στο Ράλι Μόντε Κάρλο και τη νίκη στη χιονισμένη Σουηδία, ο Evans επικράτησε και στο ιδιαίτερα απαιτητικό Ράλι Σαφάρι. Έναν αγώνα επιβίωσης στα αφιλόξενα εδάφη της Κένυας. Εκεί που δοκιμάστηκαν οι αντοχές των πληρωμάτων, των αυτοκινήτων και ειδικά των ελαστικών.
Η μεγάλη αυτή περιπέτεια ξεκίνησε από το Ναϊρόμπι. Για να ακολουθήσουν στην άγρια φύση, 21 ειδικές διαδρομές. Τις οποίες, σύμφωνα με την τοπική αστυνομία, παρακολούθησαν περίπου 250.000 θεατές!
Αυτός που ξεκίνησε εντυπωσιακά ήταν ο Ott Tanak. Ο οποίος γρήγορα δημιούργησε μια σημαντική διαφορά από τους υπόλοιπους. Ο σπασμένος άξονας μετάδοσης όμως του HYUNDAI i20 N, στην τελευταία ειδική διαδρομή, τον έριξε στην τρίτη θέση. Πρώτος ολοκλήρωσε το σκέλος Παρασκευής ο Evans, έχοντας 7,7 δευτερόλεπτα πίσω του τον Rovanpera.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Neuville, ήταν τέταρτος έχοντας αντιμετωπίσει τα πάντα. Δέχτηκε ποινές συνολικά 2 λεπτών, αρχικά λόγω καθυστέρησης για αλλαγή κιβωτίου. Ενώ στη συνέχεια, καθυστέρησε πάλι προσπαθώντας να επισκευάσει το σύστημα ψύξης του HYUNDAI. Ακόμα χειρότερη ήταν η εξέλιξη για τον Fourmaux, που εγκατέλειψε.
Το Σάββατο ο Evans συνέχισε να οδηγεί ταχύτατα. Αντιμετωπίζοντας με επιτυχία τα όποια απρόοπτα. Με την ολοκλήρωση των έξι ειδικών διαδρομών της ημέρας, βρέθηκε να έχει 1:57’’ διαφορά από τον δεύτερο Τanak. Ενώ, άλλα 2:36’’ πίσω ακολουθούσε ο Neuville. Τέταρτος ήταν ο Katsuta, ενώ η πληγωμένη ανάρτηση του Yaris, έριξε τον Rovanpera στην πέμπτη θέση.
Οι τέσσερις ειδικές διαδρομές της Κυριακής δεν άλλαξαν την πρώτη τριάδα. Αφού ο Evans, παρά τα ηλεκτρικά προβλήματα του Yaris, έμεινε στην πρώτη θέση μέχρι το τέλος. Έγινε έτσι ο τρίτος Βρετανός, μετά τους Colin McRae και Richard Burns που κερδίζει το Ράλι Σαφάρι.
Tanak και Neuville συμπλήρωσαν το βάθρο εξασφαλίζοντας σημαντικούς βαθμούς για τη HYUNDAI.
Ο εντυπωσιακός, κατά διαστήματα Katsuta, στην τελευταία ειδική διαδρομή τούμπαρε το Yaris, το οποίο αν και ολοκλήρωσε τη διαδρομή, δεν κατάφερε να φτάσει στον τερματισμό.
Έτσι, τέταρτος τερμάτισε ο νεαρός Pajari με ΤΟΥΟΤΑ GR Yaris Rally 1. Πέμπτος, με προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων του FORD Puma ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Munster.
Πρώτος και με σημαντική διαφορά στην κατηγορία WRC2, ήταν ο Greensmith. Ο οποίος τερμάτισε στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης με SKODA Fabia. Τον ακολούθησε ο Ισπανός Solans, με TOYOTA Yaris.
Όγδοος, παίρνοντας και βαθμούς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Ιορδάνης Σερδερίδης. Ο οποίος το διασκέδασε αποφεύγοντας τα απρόοπτα με το FORD Puma Rally 1. Αντίθετα δεν κατάφερε να τερματίσει ο Γιώργος Βασιλάκης που συμμετείχε με ένα FORD Fiesta MkII.
Στην ξεχωριστή κατάταξη της Κυριακής, πρώτος, αλλά και ταχύτερος στη Power Stage, ήταν ο Fourmaux ο οποίος επανήλθε μετά την εγκατάλειψη της Παρασκευής.
Δείτε εδώ την τελική κατάταξη του Ράλι Κένυας.
Μετά τους τρεις πρώτους αγώνες του WRC, o Evans έχει μια αξιοπρόσεκτη συγκομιδή 88 βαθμών. Με 52 ακολουθεί ο Neuville, ενώ ο Tanak έχει 49. Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, η TOYOTA έχει 148 βαθμούς, η HYUNDAI 122, η FORD 47 και η δεύτερη ομάδα της TOYOTA 25.
Επόμενος αγώνας είναι το ασφάλτινο ράλι στα Κανάρια Νησιά, το οποίο θα διεξαχθεί από τις 24 έως τις 27 Απριλίου.