Ράλι Σαφάρι 2025: Κυρίαρχος της…ζούγκλας ο Evans (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Μετά τα χιόνια της Σουηδίας ο Elfyn Evans έδειξε τις ικανότητές του και στις επικίνδυνες διαδρομές της Αφρικής, τερματίζοντας πρώτος στο Ράλι Σαφάρι.

 

Volvo Ex30

 

Κάνοντας το πιο εντυπωσιακό ξεκίνημα της καριέρας του στο WRC, ο Elfyn Evans, με το συνοδηγό του Scott Martin και το TOYOTA GR Yaris Rally 1, δείχνουν αυτήν τη στιγμή ότι είναι ο πιο ισχυρός συνδυασμός.

Μετά τη δεύτερη θέση στο Ράλι Μόντε Κάρλο και τη νίκη στη χιονισμένη Σουηδία, ο Evans επικράτησε και στο ιδιαίτερα απαιτητικό Ράλι Σαφάρι. Έναν αγώνα επιβίωσης στα αφιλόξενα εδάφη της Κένυας. Εκεί που δοκιμάστηκαν οι αντοχές των πληρωμάτων, των αυτοκινήτων και ειδικά των ελαστικών.

Η μεγάλη αυτή περιπέτεια ξεκίνησε από το Ναϊρόμπι. Για να ακολουθήσουν στην άγρια φύση, 21 ειδικές διαδρομές. Τις οποίες, σύμφωνα με την τοπική αστυνομία, παρακολούθησαν περίπου 250.000 θεατές!

Αυτός που ξεκίνησε εντυπωσιακά ήταν ο Ott Tanak. Ο οποίος γρήγορα δημιούργησε μια σημαντική διαφορά από τους υπόλοιπους. Ο σπασμένος άξονας μετάδοσης όμως του HYUNDAI i20 N, στην τελευταία ειδική διαδρομή, τον έριξε στην τρίτη θέση. Πρώτος ολοκλήρωσε το σκέλος Παρασκευής ο Evans, έχοντας 7,7 δευτερόλεπτα πίσω του τον Rovanpera.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Neuville, ήταν τέταρτος έχοντας αντιμετωπίσει τα πάντα. Δέχτηκε ποινές συνολικά 2 λεπτών, αρχικά λόγω καθυστέρησης για αλλαγή κιβωτίου. Ενώ στη συνέχεια, καθυστέρησε πάλι προσπαθώντας να επισκευάσει το σύστημα ψύξης του HYUNDAI. Ακόμα χειρότερη ήταν η εξέλιξη για τον Fourmaux, που εγκατέλειψε.

Το Σάββατο ο Evans συνέχισε να οδηγεί ταχύτατα. Αντιμετωπίζοντας με επιτυχία τα όποια απρόοπτα. Με την ολοκλήρωση των έξι ειδικών διαδρομών της ημέρας, βρέθηκε να έχει 1:57’’ διαφορά από τον δεύτερο Τanak. Ενώ, άλλα 2:36’’ πίσω ακολουθούσε ο Neuville. Τέταρτος ήταν ο Katsuta, ενώ η πληγωμένη ανάρτηση του Yaris, έριξε τον Rovanpera στην πέμπτη θέση.

Οι τέσσερις ειδικές διαδρομές της Κυριακής δεν άλλαξαν την πρώτη τριάδα. Αφού ο Evans, παρά τα ηλεκτρικά προβλήματα του Yaris, έμεινε στην πρώτη θέση μέχρι το τέλος. Έγινε έτσι ο τρίτος Βρετανός, μετά τους Colin McRae και Richard Burns που κερδίζει το Ράλι Σαφάρι.

Tanak και Neuville συμπλήρωσαν το βάθρο εξασφαλίζοντας σημαντικούς βαθμούς για τη HYUNDAI.

Ο εντυπωσιακός, κατά διαστήματα Katsuta, στην τελευταία ειδική διαδρομή τούμπαρε το Yaris, το οποίο αν και ολοκλήρωσε τη διαδρομή, δεν κατάφερε να φτάσει στον τερματισμό.

Έτσι, τέταρτος τερμάτισε ο νεαρός Pajari με ΤΟΥΟΤΑ GR Yaris Rally 1. Πέμπτος, με προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων του FORD Puma ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Munster.

Πρώτος και με σημαντική διαφορά στην κατηγορία WRC2, ήταν ο Greensmith. Ο οποίος τερμάτισε στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης με SKODA Fabia. Τον ακολούθησε ο Ισπανός Solans, με TOYOTA Yaris.

Όγδοος, παίρνοντας και βαθμούς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Ιορδάνης Σερδερίδης. Ο οποίος το διασκέδασε αποφεύγοντας τα απρόοπτα με το FORD Puma Rally 1. Αντίθετα δεν κατάφερε να τερματίσει ο Γιώργος Βασιλάκης που συμμετείχε με ένα FORD Fiesta MkII.

Στην ξεχωριστή κατάταξη της Κυριακής, πρώτος, αλλά και ταχύτερος στη Power Stage, ήταν ο Fourmaux ο οποίος επανήλθε μετά την εγκατάλειψη της Παρασκευής.

Δείτε εδώ την τελική κατάταξη του Ράλι Κένυας.

Μετά τους τρεις πρώτους αγώνες του WRC, o Evans έχει μια αξιοπρόσεκτη συγκομιδή 88 βαθμών. Με 52 ακολουθεί ο Neuville, ενώ ο Tanak έχει 49. Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, η TOYOTA έχει 148 βαθμούς, η HYUNDAI 122, η FORD 47 και η δεύτερη ομάδα της TOYOTA 25.

Επόμενος αγώνας είναι το ασφάλτινο ράλι στα Κανάρια Νησιά, το οποίο θα διεξαχθεί από τις 24 έως τις 27 Απριλίου.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Φόρμουλα 1: Το…βάρος μετράει (video)

0
Δείτε ένα video το οποίο εξηγεί τη σημαντικό ρόλο που παίζει το βάρος των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1 και απαντά σε πολλά ερωτήματα.     Στη Φόρμουλα...

Όλα τα FORD, τώρα με επιτόκιο 0,9%

0
Νέα εποχή στην χρηματοδότηση φέρνει η FORD Finance με χαμηλό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο μόλις 0,9% σε συνδυασμό με την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect...

BYD Atto 2 DM-i: Το νέο plug-in hybrid SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100χλμ. και 1.000χλμ....

0
Το BYD Atto 2 DM-i είναι το νέο plug-in hybrid compact SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100 χλμ. αυτονομία 1.000 χλμ. και προηγμένη τεχνολογία Super Hybrid...

Square Campus: Το νέο «εργοστάσιο θαυμάτων» της HYUNDAI που αλλάζει το μέλλον των...

0
Η HYUNDAI εδραιώνεται στην Ευρώπη, δημιουργεί κέντρο–κολοσσό στη Γερμανία, το Square Campus και ετοιμάζει τεχνολογίες που δεν έχουμε ξαναδεί.   Το Hyundai Motor Group εγκαινίασε το...

LEAPMOTOR B10: Ήρθε στην Ελλάδα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο LEAPMOTOR B10 κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά έχοντας κορυφαία ψηφιακή τεχνολογία, ευρυχωρία και πρακτικότητα, αλλά και τιμές που συναντάμε σε μικρότερα μοντέλα.     Το...

Τα πρώτα μονοθέσια που… δεν έχουν οδηγό! Δες πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη σπάει κάθε...

0
Ανακάλυψε την A2RL: Αγώνες ταχύτητας χωρίς οδηγούς, AI μονοθέσια με ταχύτητες 250 χλμ./ώρα και μάχες ανθρώπου εναντίον Τεχνητής Νοημοσύνης.     Η AbuDhabi Autonomous Racing League (A2RL)...

FORD Ranger Plug-In Hybrid Trailer Backup Assist: Το pick-up που μπαίνει στην πρίζα και...

0
Με το Trailer Backup Assist της FORD Pro, οι οδηγοί του νέου Ranger Plug-In Hybrid δεν χρειάζεται πλέον να κάνουν συνεχείς διορθώσεις με το...

SEAT Days – “Black Friday Edition με όφελος έως 1.500€

0
Το νέο προωθητικό πρόγραμμα SEAT Days – “Black Friday Edition” αφορά ετοιμοπαράδοτα Ibiza, Arona και Leon με το όφελος για τον υποψήφιο αγοραστή να...