Το εντυπωσιακό HYUNDAI i20 N Rally2 των Βούλγαρων Isaev – Avramov κυριάρχησε στο Ράλι Σπριντ που έγινε στη διαδρομή του Μπράλου.
Αφιερωμένο στον Τάσο Κορμαζόπουλο, που έφυγε από τη ζωή το 2024, ήταν το ασφάλτινο Ράλι Σπριντ Μπράλου του 2025. Ο αγώνας ήταν ο πρώτος του Κυπέλλου Ράλι Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος και του Κυπέλλου Ράλι Ιστορικών αυτοκινήτων.
Τη 13,99 χιλιομέτρων διαδρομή του Μπράλου, έκαναν τρεις φορές τα 37 πληρώματα που έλαβαν μέρος. Νικητές αναδείχτηκαν οι θεαματικοί Βούλγαροι Ignat Isaev –Georgi Avramov με HYUNDAI i20 N Rally2.
Δεύτεροι γενικής και πρώτοι στην F2 και στην C5 τερμάτισαν οι Χρήστος Αυγερόπουλος-Στράτος Γιαβάσης στην πρώτη τους επαφή με το PEUGEOT 208 Rally4 επί ελληνικού εδάφους.
Οι Γιώργος Γεροδήμος-Σωτήρης Γρηγορίου με RENAULT Clio RS R3T τερμάτισαν στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης και στη δεύτερη στην F2.
Στην τέταρτη θέση βρέθηκαν οι Νίκος και Βασίλης Καραθανάσης με HONDA Civic Type R EP3, στην επιστροφή τους στην ενεργό δράση, έπειτα από διάλειμμα ενός έτους. Ακολούθησαν οι Ανδρέας Μαργαρώνης-Ανδρέας Καλυβιώτης, οι οποίοι με PEUGEOT 306 Maxi ήταν πρώτοι στην F2 E και στην C3.
Οι Σταμάτης Μιχαήλ-Γρηγόρης Κορίνθιος με PEUGEOT 106 S16, τερμάτισαν στην έκτη θέση της γενικής. Ακολούθησαν οι Δημήτρης Πολατσίδης-Στέλιος Κεράστας με HONDA Civic Type R EP3 και με ίδιο αυτοκίνητο, οι Νίκος Τσέρτος-Αναστάσιος Γρυπιώτης.
Οι εντυπωσιακοί Δημήτρης Κούγιας-Μαρίνα Χρυσάφη με PEUGEOT 106 S16, ήταν πρώτοι στην κατηγορία C6. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ιωάννης Μίχος-Χρυσόστομος Φλώρος με CITROEN Saxo VTS.
Στην κατηγορία των Ιστορικών, νικητές αναδείχθηκαν οι Ανδρέας και Κωνσταντίνος Κοφινάς με ALFA ROMOE Alfetta GTV. Ταχύτεροι ήταν οι Λυμπέρης Παπάζογλου-Μαρία Νικολοπούλου με LANCIA Delta Integrale. Τέθηκαν όμως εκτός κατάταξης όπως και οι Γιώργος Γαβριηλίδης-Νίκος Μουζάκης (FORD Sierra RS Cosworth), καθώς δεν είχαν ανανεώσει το HTP του αυτοκινήτου. Οι επικεφαλής της κατηγορίας, έπειτα από τα δύο πρώτα σκέλη του αγώνα, Τάκης Καμπύλης-Σταύρος Σταμέλος εγκατέλειψαν αντιμετωπίζοντας μηχανικό πρόβλημα με το VOLKSWAGEN Golf I.
To Ράλι Σπριντ Μπράλου, είχε και αρκετά απρόοπτα, με αποτέλεσμα αρκετά πληρώματα να μην φτάσουν στον τερματισμό στις Θερμοπύλες. Το πιο σοβαρό ατύχημα ήταν αυτό των Αθανάσιου Μόσχου-Ιωάννη Σαμαρτζή, οι οποίοι βγήκαν εκτός δρόμου με το RENAULT Clio Kit Car και τραυματίστηκαν ελαφρά. Λίγο αργότερα έξοδο είχαν με το RENAULT Clio Rally3 και οι Γιώργος Παντελάκης-Γιώργος Μουρτζούκος.
Δείτε εδώ την τελική κατάταξη του Ράλι Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» 2025.
Διοργανωτής του αγώνα ήταν η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), με συνδιοργανωτές την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τον Δήμο Λαμιέων και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος.