ΤΟΥΟΤΑ : «Επιστροφή» στη Φόρμουλα-1

Κοινοποίησε το άρθρο

Η TOYOTA GAZOO Racing και η MoneyGram Haas F1 Team ανακοίνωσαν το ξεκίνημα μια πολυετούς συνεργασίας, η οποία μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα στη Φόρμουλα-1.

 

 

Το γκραν-πρι του Άμπου Ντάμπι το 2009, ήταν το τελευταίο στο οποίο συμμετείχε μονοθέσιο της TOYOTA. Η οποία ξεκίνησε τη σύγχρονη ιστορία της στη Φόρμουλα-1, το 2002. Στο γκρα-πρι της Αυστραλίας.

Παρά την τεράστια επένδυση, οι 140 συμμετοχές της TOYOTA στη Φόρμουλα-1, δεν συνοδεύτηκαν με κάποια επιτυχία. Η συγκομιδή της ήταν 13 παρουσίες στο βάθρο, καμία όμως στο ψηλότερο σκαλί. Και η καλύτερή της θέση στο πρωτάθλημα, ήταν η τέταρτη, το 2005.

Έχοντας συνηθίσει να πρωταγωνιστεί, σε όποιο πρωτάθλημα και αν συμμετέχει, όπως στο WRC, η TOYOTA, δεν ξεχνά τη Φόρμουλα-1. Έτσι, αποφάσισε να…επιστρέψει στον κορυφαίο θεσμό του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Με κάθε επισημότητα, η TOYOTA GAZOO Racing (TGR) και η MoneyGram HAAS F1 Team ανακοίνωσαν ότι έχουν συνάψει μια βασική συμφωνία για τη σύναψη τεχνικής συνεργασίας.
Μέσω αυτής της συνεργασίας, θα αναπτυχθεί ένα περιβάλλον, στο οποίο οι νέοι Ιάπωνες οδηγοί και μηχανικοί θα μπορούν να αποκτήσουν εμπειρία και να αναπτυχθούν στη Φόρμουλα-1.

Μέσω αυτή της τεχνικής συνεργασίας, ουσιαστικά η TGR θα ενισχύσει τη HAAS F1 Team. Με έμψυχο και, όχι μόνο δυναμικό. Οι μηχανικοί και οι δοκιμαστές της TOYOTA, θα έχουν πλέον σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των μονοθέσιων της HAAS. Ειδικά στον ιδιαίτερα σημαντικό τομέα της αεροδυναμικής. Αλλά και στην κατασκευή ειδικών για τη Φόρμουλα-1, εξαρτημάτων.

Ουσιαστικά, η τεράστια τεχνογνωσία της TOYOTA θα αποτελέσει ένα μεγάλο «όπλο» για τη HAAS. Η οποία, θα συνεχίσει, μέχρι…νεωτέρας, να εφοδιάζεται κινητήρες και μηχανικά μέρη από τη FERRARI.

Στα μελλοντικά σχέδια των δύο εταιρειών πάντως είναι και άλλες πρωτοβουλίες για την ενίσχυση των αγωνιστικών τους ομάδων. Κάτι που μπορεί να σημαίνει και μεγαλύτερη εμπλοκή στη Φόρμουλα-1 για την TOYOTA. Η οποία επιστρέφει, εκ του ασφαλούς. Χωρίς να είναι δηλαδή «υποχρεωμένη» να συμμετέχει επίσημα στο πρωτάθλημα της F1.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

BYD Atto 3 2025 : Διακριτική ανανέωση – Τιμές

Το επιτυχημένο BYD Atto 3 ανανεώνεται στα σημεία, με σημαντικές αναβαθμίσεις στην τεχνολογία και επιλεκτικές στη σχεδίαση.     Το BYD Atto 3 είναι το κορυφαίο, σε...

VOLVO EX30 με όφελος έως 10.000 ευρώ

Η επιδότηση ηλεκτροκίνησης της VOLVO προσφέρει σημαντικό όφελος σε όλα τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, με το EX30 να έχει αρχική τιμή κάτω από 30.000 ευρώ.     Η...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Οι καλύτερες στιγμές (video)

Δείτε τις καλύτερες στιγμές του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις του 2025.     Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία με τον Ott Tanak να απογειώνει το HYUNDAI...

FORD Puma Gen-E: Σε «αναγκάζει» να το οδηγήσεις

Τελικά έφτασε η ημέρα που μπαίνεις σε ένα ηλεκτρικό FORD, το οδηγείς με όποιον τρόπο θέλεις και αυτό σου αφήνει μια αίσθηση ST!       Του Ηλία...

Ανάκληση, με οδηγία άμεσης παύσης της οδήγησης, σε παλαιότερα CITROEN C3 και DS3

Η Stellantis επεκτείνει την ενέργεια παύσης της οδήγησης στην Ευρώπη για τα CITROEN C3 και DS3 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2009 και 2019.     Η Stellantis ανακοίνωσε...

ALFA ROMEO Junior Intensa: Νέα πλουσιότερη έκδοση – Τιμές

Intensa λέγεται η νέα ειδική έκδοση εξοπλισμού της ALFA ROMEO Junior, η οποία ξεκίνησε να διατίθεται στην ελληνική αγορά.     Η ALFA ROMEO Junior ενισχύεται με...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Άπιαστος ο Tanak με το HYUNDAI(video)

Ταχύτατος, αλάνθαστος, αποφεύγοντας τις κακοτοπιές και τη φθορά των ελαστικών, ο Ott Tanak έφερε, αγχωμένος στο τέλος, το HYUNDAI i20N πρώτο στον τερματισμό του...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Αντέχει ο Tanak, παραμονεύει ο Ogier (video)

Το Ράλι Ακρόπολις έδειξε τον σκληρό του χαρακτήρα και το Σάββατο ταλαιπωρώντας ανθρώπους και μηχανές. Εκτός από τους Tanak και Ogier που δείχνουν να...