2ος Αγώνας Πρωταθλήματος Ταχύτητας : Με τον φακό…

Κοινοποίησε το άρθρο

Υψηλές επιδόσεις και έντονος ανταγωνισμός χαρακτήρισε και το 2ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2019 που φιλοξενήθηκε στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Τα δοκιμαστικά του Σαββάτου άρχισαν με βροχή, όσο όμως η πίστα στέγνωνε τόσο οι χρόνοι έπεφταν και «προανήγγειλαν» σημαντικές μάχες για την Κυριακή. Μάλιστα ο «Samino» με την Lamborghini Huracan της Formula Saloon σημείωσε νέο ρεκόρ πίστας, «παγώνοντας» τα χρονόμετρα στα 57.389.

Με σύμμαχο τον καλό καιρό την Κυριακή, χιλιάδες θεατές κατέκλυσαν και πάλι κάθε σημείο της πίστας των Μεγάρων. Αποζημιώθηκαν από το πλούσιο θέαμα και τις μάχες σε όλες τις κατηγορίες, καθώς και από τα Legend Cars που έκαναν εντυπωσιακά περάσματα.

Το διήμερο ολοκληρώθηκε με την απονομή στη νέα αίθουσα του 1ου ορόφου του κτιρίου της πίστας καρτ. Οι αγωνιζόμενοι ανανέωσαν το ραντεβού τους για τα τέλη Οκτωβρίου (26-27/10), για τον 3ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας και του Hellenic Time Trial Challenge.

Ας δούμε όμως αναλυτικά πώς εξελίχθηκε ο κάθε αγώνας το Σαββατοκύριακο.

Ομάδα Ν & Ομάδα Α

Για μία ακόμη φορά ο μικτός αγώνας με αυτοκίνητα των Κατηγοριών Ν και Α ήταν γεμάτος κόντρες και θέαμα. Ο Π. Ευθυμίου δεν αντιμετώπισε πρόβλημα κατά την εκκίνηση και άρχισε γρήγορα να απομακρύνεται με το Ford Escort RS Cosworth, φθάνοντας εν τέλει σε μία εύκολη νίκη. Ακολούθησε ο Β. Κοκλάνης, στον πρώτο αγώνα του με το Mitsubishi Lancer EVO IX της κλάσης Ν4, κερδίζοντας τον αγώνα για την Ομάδα Ν.

Πιο πίσω οι Α. Μητσάκος (Peugeot 106 S 16) και Χ. Μπουροθανασόπουλος (Honda Civic) της κλάσης Α6, έδωσαν μάχη που κράτησε και στους 18 γύρους. Τελικά επικράτησε ο Μπουροθανασόπουλος με διαφορά 2,3 δευτερολέπτων. Νικητής στην Α7 ήταν ο Α. Τζαβάρας με Opel Astra F GSi, επικρατώντας του Λ. Λεοντόπουλου (Honda Civic Type R).

Για την πρώτη θέση στην ανταγωνιστική και πολυπληθή Ν2 μονομάχησαν οι Ε. Καίσαρ (Peugeot 106 S 16) και Δ. Ζάγαρης (Citroen Saxo VTS), με τελικό νικητή τον πρώτο (η μεταξύ τους διαφορά ήταν μικρότερη από 2,2 δευτερόλεπτα).

Ιστορικά

Στην κατηγορία των Ιστορικών συμμετείχαν 7 αυτοκίνητα, καθώς δεν εκκίνησε ο Ι. Κάτσικας με το Ford Escort Mk2 RS2000. Μία ακόμη νίκη πήρε ο Μάριος Σταφυλοπάτης, ο οποίος ήταν ταχύτερος και στις χρονομετρημένες δοκιμές του Σαββάτου. Και ενώ ο οδηγός του Ford Sierra RS Cosworth έκανε έναν μοναχικό αγώνα, στις πιο πίσω θέσεις είχαμε συνεχείς εναλλαγές και αρκετές μάχες. Ο Χ. Αναστασιάδης έκανε εξαιρετική εκκίνηση με την Alfa Romeo GTV και περνώντας τους Δ. Σκεπασιανό (Ford Escort Mk2 RS2000) και Α. Μαρασλή (Porsche 911) ανέβηκε στην 3η θέση, πίσω από τους Σταφυλοπάτη και Β. Παπαφιλίππου (Opel Kadett C 1.9 GTE).

Σε μία προσπάθειά του όμως να περάσει από την εσωτερική τον Παπαφιλίππου και να ανέβει στη 2η θέση, ο Αναστασιάδης έκανε τετακέ και έπεσε 4ος. Τελικά τα προβλήματα που αντιμετώπισε ο Παπαφιλίππου τον ανάγκασαν να εγκαταλείψει μετά από 8 γύρους και να πάρει την 7η θέση στην τελική κατάταξη.

Έτσι ο Σκεπασιανός τερμάτισε 2ος και ο Αναστασιάδης 3ος. Ακολούθησαν οι Μαρασλής, Π. Πουλιάδης (Grag Prototype) και Ζ. Ζάχος (Toyota Corolla AE 86).

Formula Saloon και Ομάδα Ε

Στο grid βρέθηκαν τα αυτοκίνητα της Formula Saloon και της Ομάδας Ε για τον μικτό αγώνα των δύο κατηγοριών. Έχοντας σπάσει το ρεκόρ πίστας από το Σάββατο με χρόνο 57.389, o «Samino» με την Custom Huracan Super Trofeo είχε εξασφαλίσει την πρώτη θέση στην εκκίνηση. Δίπλα του βρέθηκε ο Π. Ηλιόπουλος με την Ferrari 458 Challenge, καθώς ο Π. Σολδάτος δεν εκκίνησε λόγω προβλήματος με τα φρένα της άλλης Huracan. Δεν συμμετείχε στον αγώνα και ο Γ. Κακαλέτρης με το Opel Astra G Coupe.

Ο «Samino» κρατήθηκε μπροστά στην εκκίνηση και δεν απειλήθηκε στη συνέχεια, κάνοντας ταχύτερο γύρο στο 59.151. Ο Ηλιόπουλος μείωσε τη διαφορά στους τελευταίους γύρους και τερμάτισε 2ος σε απόσταση 3,6 δευτερολέπτων.

Στην Ομάδα Ε είχαμε πολλά συμβάντα, από την εκκίνηση μάλιστα, όπου υπήρξε επαφή ανάμεσα στο Citroen Saxo VTS του Ι. Λούκου και το Ford Escort RS2000 του Α. Κουρνιάτη. Ως αποτέλεσμα, ο δεύτερος είχε έξοδο και λίγο μετά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Ατυχίες χτύπησαν επίσης τους Ε. Καλκούνο (BMW M3 2.3 E30), Η. Τσαγγαρά (Opel Astra F GSi), Δ. Καπράλο (Opel Astra G CC), Ν. Πλέσσα (Ford Siera RS Cosworth) και Γιώργο Μαραβέλια (BMW 318 iS), ο οποίος ήταν ταχύτερος στα χρονομετρημένα του Σαββάτου.

Μπροστά ο Χρήστος Κύρτσιος είχε έναν «καθαρό» αγώνα με το Citroen AX Sport, πανηγυρίζοντας τη νίκη, παρά την πίεση του Λούκου στους τελευταίους γύρους. Τρίτος τερμάτισε ο Δ. Ρηγόπουλος με το Opel City 2.0.

Φωτογραφίες: PhotoRallyPress