Θεαματικά περάσματα και έντονος συναγωνισμός ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά της Ανάβασης πραγματοποιήθηκε στην περιοχή της Κύμης.
Η Κύμη Ευβοίας φιλοξένησε, τον τέταρτο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, που διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο Start Line.
Η Formula Saloon, στην πλειοψηφία των αγώνων αναβάσεων χαρίζει τον καλύτερο χρόνο της ημέρας, αυτό φυσικά δεν άλλαξε στην 21η Ανάβαση Κύμης Γιάννης Ηλιόπουλος. Ο Μάριος Ηλιόπουλος με το νέο του απόκτημα, το εντυπωσιακό Ford Fiesta, όχι μόνο κέρδισε τον αγώνα αλλά πέτυχε και τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας 1:52.08! Η επικράτηση του Ηλιόπουλου ήρθε πολύ πιο άνετα από ότι περιμέναμε καθώς στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, οι Κωνσταντίνος Πατσουρέας (Mitsubishi LANCER) και Παναγιώτης Παρθένης (Mitsubishi LANCER) αντιμετώπισαν μηχανικά προβλήματα, με τον Πατσουρέα να χάνει τη δεύτερη θέση του βάθρου και τον Παρθένη να τίθεται εκτός αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος (Ford Escort MK2), ήταν αυτός που εκμεταλλεύτηκε τις ατυχίες των υπολοίπων και ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, ενώ ταυτόχρονα κέρδισε και την FSA. Στην τρίτη θέση της γενικής και στην πρώτη θέση της FSA2L, ολοκλήρωσε τον αγώνα ο «Κανέλος». Ο Παναγιώτης Δούβαλης (BMW 3 E36), ήταν ο ταχύτερος στην FST2.
Στην Ομάδα Ν, ο Γιώργος Θανάσης (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4) κατέκτησε τη νίκη σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα δύο περάσματα. Ακολούθησαν οι Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4) και Γιώργος Κεχαγιάς με ίδιο αυτοκίνητο. Νικητής στα δικίνητα της κατηγορίας ήταν ο Νίκος Συκαράς (Peugeot 106 S16), ο οποίος επικράτησε στο…νήμα του Κίμωνα Θέου (Peugeot 106 S16). Ο Μιχάλης Δουλτσίνος (Honda Civic EP3), επικράτησε στην Κλάση Ν3, καθώς ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη από τον Γιάννη Φωτεινέλη (Honda Civic EP3).
Στην Ομάδα Α ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC), κέρδισε και τα δύο σκέλη του αγώνα, κατακτώντας ταυτόχρονα και τη νίκη στην Κλάση Α8. Ο Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS), επικράτησε στην Κλάση Α6, ανεβαίνοντας ταυτόχρονα στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στην γενική της Ομάδας Α. Ακολούθησε ο Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106 S16). Νικητής στην Κλάση Α7, αναδείχθηκε ο Νίκος Αργυράκης (Citroen Saxo VTS).
Στην Ομάδα Ε επικράτησε ο Γιάννης Γύζης (Renault Clio 1), κερδίζοντας ταυτόχρονα την Κλάση Ε11. Ο Χαράλαμπος Μπουροθανασόπουλος (Citroen Saxo), ολοκλήρωσε τον αγώνα στη δεύτερη θέση, επικρατώντας στην Κλάση Ε10. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου βρέθηκε ο Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B). Στην Ε12 επικράτησε ο Σπύρος Χαρμαντάς (BMW M3 E36).
Τη δική τους ξεχωριστή νότα πρόσφεραν τα Ιστορικά αυτοκίνητα, κερδίζοντας και το ζεστό χειροκρότημα του κόσμου. Νικητής αναδείχθηκε ο Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW Μ3 Ε30), ενώ δεύτερος ήταν ο Γιάννης Κάτσικας (Ford Escort MK1/MK2), με τον Γιώργο Γαβριηλίδη (Ford Escort MK1), να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Την τελική κατάταξη μπορείτε να δείτε ΕΔΩ.
Επόμενος αγώνας για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, είναι η Ανάβαση Ριτσώνας στις 17-18 Ιουνίου.