30ο Ράλι Σπριντ Γραίκα

Κοινοποίησε το άρθρο

 

Με νικητές τους Ιωάννη Παπαδημητρίου-Νίκο Πετρόπουλο, ολοκληρώθηκε το 30ο Ράλι Σπριντ Γραίκα

 

 

Το 30ο Ράλι Σπριντ Γραίκα διεξήχθη στην περιοχή της Ηλείας, σε μια νέα ειδική διαδρομή που, με τη συγκεκριμένη χάραξη, χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε αγώνα ράλι.

Το service park ήταν στα Κρέσταινα και ο τερματισμός στο χωριό Γραίκας. Ο αγώνας ήταν ο τέταρτος και τελευταίος αγώνας του Κυπέλλου Χώματος και τα 32 πληρώματα έκαναν τρεις φορές τη μήκους 12,2 χιλιομέτρων διαδρομή.

Οι Παπαδημητρίου-Πετρόπουλος, εκμεταλλευόμενοι και την ανωτερότητα του Skoda Fabia R5, κέρδισαν με άνεση τα δύο πρώτα σκέλη του αγώνα. Στα μέσα του τρίτου περάσματος, ένα κλαταρισμένο ελαστικό, το οποίο τελικά δεν άλλαξαν, δεν στάθηκε αρκετό να τους στερήσει τη νίκη.

Ταχύτεροι στην τελευταία ειδική και δεύτεροι γενικής ήταν οι Στέλιος Λαϊνόπουλος-Πάνος Σπυρογιάννης, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν στην αρχή με το ημιαξόνιο του Mitsubishi Lancer Evo IX R4.

Στην τρίτη θέση τερμάτισαν τα αδέρφια, Ηλίας και Δημήτρης Τσετσώνης με που στο δεύτερο πέρασμα αντιμετώπισαν πρόβλημα με το διαφορικό του Subaru Impreza N12.

Μόλις 3 δευτερόλεπτα πίσω τους τερμάτισαν οι Αργύρης Τσούλος – Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι είχαν επίσης πρόβλημα με το πίσω διαφορικό του Mitsubishi Lancer Evo VIII.

Ακολούθησαν οι Δημήτρης Σταυρόπουλος-Παντελής Τζαβάρας, οι οποίοι με ένα Toyota Yaris τερμάτισαν πρώτοι στην F2 και στη C6.

Τον πρώτο τους τερματισμό στη σύντομη αγωνιστική τους καριέρα και μάλιστα στη δεύτερη θέση της F2 και στην πρώτη της C5, πέτυχαν οι Χρήστος Καστής-Δήμητρα Καστή με Peugeot 206 XS. Το κιβώτιο ταχυτήτων του οποίου δεν τους επέτρεψε να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο.

Στην έβδομη θέση τερμάτισαν οι Νίκος Ντάβαρης-Κωνσταντίνος Μακρής με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX, αφήνοντας πιο πίσω τους Ντίνο Ζυγογιάννη-Νικόλαο Τσέλλο με ίδιο αυτοκίνητο.

Ένατοι γενικής, τρίτοι στην F2 και πρώτοι στη C4 τερμάτισαν οι Αναστάσιος Αναστασόπουλος-Αχιλλέας Παρασκευόπουλος με ένα Toyota Corolla AE92. Πιο πίσω βρέθηκαν οι νικητές της C3, Κωνσταντίνος Αντωνίου-Απόστολος Μακάριος, οι οποίοι οδήγησαν με το πλάι το Ford Escort MKII, αποσπώντας το χειροκρότημα των θεατών σε κάθε τους πέρασμα.

Δεύτεροι στη C3 τερμάτισαν οι Γιώργος Αγαθοκλέους-Σάββας Ζάκου, με Peugeot 208 Rally4. Το Κυπριακό πλήρωμα κινήθηκε χωρίς να πάρει περιττά ρίσκα, έχοντας κατά νου να κατακτήσει τον τίτλο στην κατηγορία και με αυτό του το αποτέλεσμα, τα κατάφερε.

Στη C6, πίσω από τους Σταυρόπουλο-Τζαβάρα, βρέθηκαν οι Διονύσης Γαζετάς jnr-Παντελής Καραθανάσης, οδηγώντας ένα Toyota Yaris. Ο 21χρονος οδηγός πίεσε στο ξεκίνημα και στη συνέχεια έκοψε ρυθμό, καθώς η δεύτερη θέση στην κατηγορία ήταν αρκετή ώστε να του χαρίσει το έπαθλο της C6 στο φετινό Κύπελλο Χώματος.

Το βάθρο της C6 συμπλήρωσαν οι Νίκος Σωτηρόπουλος-Ευάγγελος Μούκας με Nissan Micra K11.
Πιο πίσω στην κατηγορία, τερμάτισαν οι πρωτοεμφανιζόμενοι Αθανάσιος Πατέας-Βασίλης Παναγόπουλος με Toyota Starlet EP91 και οι Διονύσης Κατέβας-Ιωάννης Κουζούλης με Toyota Yaris, οι οποίοι τα κατάφεραν περίφημα στην πρώτη τους αγωνιστική εμφάνιση.

Οι Παναγιώτης Μαντάς-Παναγιώτης Ρηγόπουλος με Toyota Yaris ολοκλήρωσαν στην έκτη θέση της C6, ενώ έβδομοι τερμάτισαν τα αδέρφια, Στέλιος και Παναγιώτης Κόκκινος, επίσης με Toyota Yaris.

Στην κατηγορία C4, δεύτεροι πίσω από τους νικητές, τερμάτισαν οι Γιώργος Μανέτας-Ανδρέας Αδαμόπουλος, οι αντιμετώπισαν πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων της Toyota Corolla AE111. Τους ακολούθησαν οι Γιώργος Καρούζος-Παναγιώτης Μπράβος με Toyota Corolla AE86 και οι Παναγιώτης Λαθούρης-Χρήστος Κουφός με Toyota Starlet.

Στην κατηγορία C5, δεύτεροι ήταν οι Φίλιππος και Παναγιώτης Ανδρικόπουλος με Peugeot 206 XS, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Θεόδωρος και Δημήτρης Πανούτσος με Ford Fiesta R2. Το οποίο μάλιστα αρχικά είχε μια επαφή με βράχο, ενώ στην τελευταία ειδική, τούμπαρε, συνεχίζοντας τελικά τον αγώνα του, με τη βοήθεια θεατών.

Άτυχοι στάθηκαν και οι Αναστάσιος Παπαδόπουλος-Ανδρέας Βασιλόπουλος με Mitsubishi Lancer Evo VIII οι οποίοι σταμάτησαν να αλλάξουν ελαστικό στην πρώτη ειδική διαδρομή, με αποτέλεσμα να χάσουν πολλά λεπτά και μαζί κάθε ελπίδα για διάκριση. Στη συνέχεια, πέτυχαν την τρίτη ταχύτερη επίδοση στα δύο τελευταία σκέλη του αγώνα.

Στο Ράλι Σπριντ Γραίκα συμμετείχε και έφτασε στον τερματισμό και ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας Τ1, το Mitsubishi Pajero Evolution των Ιωάννη Βορριά-Αθανάσιου Μπάκα.

Στις εγκαταλείψεις του αγώνα, ξεχωρίζει αυτή των Αντώνη Δημόπουλου-Ευθύμιου Σκαλτσά (Toyota Starlet) από διαφορικό κι ενώ ήταν στην κορυφή της F2. Τούμπαραν νωρίς στον αγώνα οι Ιωάννης Γιαννακόπουλος-Ιωάννης Φωτεινογιαννόπουλος με Ford Fiesta R2, ενώ δεν κατάφεραν να τερματίσουν οι Διονύσης Μαρούδας-Χρήστος Ξυνής (Ford Escort MKII) και οι Ηλίας Καραγκούνης-Σταύρος Ξένος με Opel Kadett E.

Στα μισά του πρώτου σκέλος, εγκατέλειψαν με πρόβλημα στο ημιαξόνιο της Toyota Corolla AE92 οι Άρης Μαυραγάνης-Νίκος Χρέππας, ενώ δεν ολοκλήρωσαν και οι Δημήτρης Λυκομήτρος-Γιώργος Καραχάλιος με BMW 320i E21. Έξοδο είχαν στο τρίτο σκέλος οι Θεόδωρος Εγγλέζος-Κώστας Γρηγοριάδης με Toyota Yaris.

Τον αγώνα διοργάνωσε η Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ) με υποστηρικτές το Δήμο Ανδρίτσαινας-Κρεσταίνων, το Δήμο Ζαχάρως, το Σύλλογο Φιλοπρόοδων Κρεσταίνων και το Δασικό Συνεταιρισμό Γραίκα.

Δείτε εδώ την τελική κατάταξη του 30ου Ράλι Σπριντ Γραίκα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Tο αυτοκίνητο της Naomi Campbell στις Κάννες

Η BMW χρησιμοποιεί επίσης τα φώτα της δημοσιότητας στις Κάννες για την παρουσίαση ενός ξεχωριστού οχήματος, το οποίο δημιουργήθηκε για τα...μάτια της Naomi Campbell       Για...

FORD Mustang Mach-E από…δοχεία γιαουρτιού

Η FORD κατάφερε να μειώσει το βάρος της Mustang Mach-E χρησιμοποιώντας μια ιδιαίτερα αποτελεσματική δίαιτα προερχόμενη από τα γιαούρτια       Για την FORD Mustang Mach-E έχουν...

ALFA ROMEO Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport (video)

  Οι εκδόσεις Super Sport επιστρέφουν στην γκάμα της ALFA ROMEO για να τονίσουν τα σπορ χαρακτηριστικά αλλά και να θυμίσουν το αγωνιστικό παρελθόν της...

Ηλεκτρονικός έλεγχος οχημάτων για ΚΤΕΟ και ασφάλειες

Η εποπτεία των οχημάτων με την ηλεκτρονική διασταύρωση, αναμένεται να μειώσει τα ανασφάλιστα αλλά και αυτά που κυκλοφορούν χωρίς να έχουν περάσει από Τεχνικό...

DS εμπνευσμένα από τον Antoine de Saint Exupéry

Εμπνευσμένη από τα ταξίδια και τις ιστορίες του Antoine de Saint Exupéry είναι η νέα συλλογή της DS Automobiles, που αποτελείται από DS 3,...

Ράλι Ακρόπολις 2024 με εκκίνηση 200 χιλιόμετρα μακριά από τον Παρθενώνα

  Με σημαντικά διαφοροποιημένη, συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια, διαδρομή θα διεξαχθεί στις αρχές του Σεπτεμβρίου το Ράλι Ακρόπολις του 2024         Το σήμα κατατεθέν του Ράλι...

NISSAN Ariya με έκπτωση 8.000 ευρώ

Το ηλεκτρικό NISSAN Ariya γίνεται ακόμα πιο δελεαστικό, αφού η NISSAN το προσφέρει με νέες επιπλέον εκπτώσεις     Το αμιγώς ηλεκτρικό Ariya, είναι αναμφίβολα το σήμα...

Ράλι Πορτογαλίας 2024 : Στο ρυθμό του Ogier (video)

  Ο Sebastien Ogier έγινε ο πρώτος οδηγός με έξι νίκες στο Ράλι Πορτογαλίας καταρρίπτοντας ένα ακόμα ρεκόρ στο WRC       Ο Ogier είναι πλέον ο πιο...