4η Ανάβαση Κορυλόβου : Ταχύτερος ο Λαζαρίδης με το Mitsubishi Evo VIII (φωτογραφίες)

Κοινοποίησε το άρθρο

Τερμάτισε και ο δεύτερος  γύρος του Κυπέλλου Αναβάσεων Βορείου Ελλάδος με τον Ο.Φ.Α.Δ. να διοργανώνει την 4η Ανάβαση Κορυλόβου στην  γνωστή και ιδιαίτερα δημοφιλής ειδική διαδρομή των 3,2 χλμ.

Το βουνό «ανέβηκε» κάνοντας τον καλύτερο χρόνο και στα 2 σκέλη ο Κώστας Λαζαρίδης με το Mitsubishi Lancer Evo VIII της κατηγορίας saloon turbo, διπλασιάζοντας τις νίκες του στο Κύπελλο. Την δεύτερη θέση κατέκτησε στην  παρθενική του εμφάνιση ο Δημήτρης Κατσαρός με Mitsubishi Lancer Evo IX χωρίς να μπορέσει να απειλήσει τον πρώτο. Τρίτος στην κατηγορία ο Σγουρής Μπαλάσης  με το αναβαθμισμένο Toyota Corolla .Την όμορφη γαλλίδα που «ακούει» στο όνομα Citron Xsara τερμάτισε στην  4η θέση ο Κώστας Βαστάρδης. Στην κατηγορία saloon ατμοσφαιρικά δύο ήταν οι πρωταγωνιστές με το Citroen Saxo VTS του Χαράλαμπου Κόκκαλη να προηγείται  της BMW E30 του Παπαδημητρίου Οδυσσέα ο οποίος ανηφόρησε τον Κορύλοβο με πλαγιολίσθηση έως την κορυφή.

Στην κατηγορία άνω των 2000 κ.εκ. ο Νίκος Σωτηριάδης τερμάτισε  το Subaru Impreza N11 με σχετική άνεση μπροστά από τους Απόστολο Βιδούρη με Mitsubishi Lancer Evo IX και «Πορτοκάλη» με Lancia Integrale. Στην κατηγορία έως 2000 κ.εκ. η νίκη για τον τοπικό Γιώργο Σαλωνίδη ήρθε «αβίαστα» με τον συντοπίτη του Κωνσταντίνο Ατματζίδη και το VW Golf I να τερματίζει δεύτερος.  

sotiriadis

Σημαντική ήταν η μάχη στην κατηγορία έως 1600 κ.εκ. με τον νεόφερτο στις αναβάσεις Κωνσταντίνο Αναγνωστάκη να τερματίζει πρώτο το καναρινί Suzuki Swift Sport αφήνοντας τους Σταμάτη Μιχαήλ (4:51.57) με Peugeot 106 και Παναγιώτη Γιουβανίδη (4:52:06) με Citroen AX να «σφάζονται» για την δεύτερη θέση της κατηγορίας.  Στην 4η  και 5η θέση τερμάτισαν οι Δημήτρης Κεχαγιάς με Peugeot 106 S16 και Γρηγόρης Ρακιντζής με  Peugeot 306 αντίστοιχα.

Στην κατηγορία έως 1400 κ.εκ. τον δικό του μοναχικό αγώνα έκανε ο Μιχάλης Παρασκευάς με Suzuki Swift αφήνοντας πίσω  τους Άγγελο Χατζηαγγγελάκη με Toyota Yaris και Γιάννη Ταμπακόπουλο με Peugeot 205.

paraskevas

Σημαντικά ήταν τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισε από την προηγούμενη ημέρα  ο  Βίκτωρ Σαρρής στο Citroen Saxo Kit Car, προβλήματα που δεν του επέτρεψαν να εκκινήσει στον αγώνα. Άτυχος κάνοντας μια ευτυχώς αναίμακτη έξοδο στο πρώτο σκέλος ήταν ο Αθανάσιος Αποστολίδης Citroen AX 1600.

Θετική ήταν η κίνηση του Ο.Φ.Α.Δ.  να συγκεντρώσει  το Σάββατο μετά τα δοκιμαστικά όλα τα αγωνιστικά στην πλατεία Ελευθερίας δίνοντας την ευκαιρία σε πολλούς δημότες να τα δουν από κοντά, να φωτογραφηθούν δίπλα σε αυτά και να γίνουν η αφορμή για συζήτηση.  

Η 4η Ανάβαση Κορυλόβου καταχωρήθηκε στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας διδάσκοντας μας πως ο κύκλος παραμένει φαύλος, με τις συμμετοχές να κυμαίνονται γύρω στις 20, τους θεατές να λιγοστεύουν παρά τις όποιες φιλότιμες προσπάθειες των λεσχών και το γενικότερο ενδιαφέρον  για αυτό το συναρπαστικό άθλημα να περιορίζεται στους άμεσα  ή έμμεσα εμπλεκόμενους και σε κάποιους ελάχιστους αθεράπευτα ρομαντικούς. Επόμενη προγραμματισμένη συνάντηση ήταν  η Ανάβαση Ελασσόνας 11-12 Ιουνίου, η οποία όμως αναβλήθηκε για τις 27-28 Αυγούστου μετά από αίτημα της διοργανώτριας λέσχης.

Φωτογραφίες: gpimages/Γ. Παπαδόπουλος

{gallery}agwnes/anavasidrama{/gallery}