Μήπως το αγωνιστικό NSX GT3 είναι προάγγελος της έλευσης ενός ακόμα πιο σκληρού NSX για τον δρόμο; Το αγωνιστικό της Honda θα στοιχίζει 465.000 €, πολλά λεφτά για τα οποία όμως αγοράζει κανείς πού αυτοκίνητο.
Το GT3 θα μπορεί να συμμετάσχει στο πρωτάθλημα της βορείου Αμερικής, της Ευρώπης (N24 και Blancpain), της Ασίας, της Ιαπωνίας (GT300), της Αυστραλίας και του πρωταθλήματος Intercontinental GT. Άρα ένα διηπειρωτικό αγωνιστικό που να σημειώσουμε πως έλιωσε κάνοντας 80.000 χιλιόμετρα εξέλιξης σε ένα χρόνο.
Το NSX αφήνει την υβριδική του υπόσταση και τους τρεις ηλεκτροκινητήρες και μεταμορφώνεται σε GT3 φορώντας έναν κινητήρα V6, twin turbo 3.5 λίτρων που αποδίδει 500 ίππους τους οποίους στέλνει μέσω ενός 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου στους πίσω τροχούς. Α και μη ξεχάσω να αναφέρω πως ζυγίζει σχεδόν 500 κιλά λιγότερο από το υβριδικό NSX του δρόμου.