Nico Rosberg και πάλι στην Ρωσία…

Κοινοποίησε το άρθρο

O Nico Rosberg συνέχισε το σερί νικών του (από το Μεξικάνικο GP του 2015).

Στο Σότσι κέρδισε εκκινώντας από την pole με την πολύ μαλακή γόμα, την οποία άλλαξε σε μαλακή στον 21ο γύρο. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο teammate του Lewis Hamilton. Ακολούθησε ίδια στρατηγική και κέρδισε 8 θέσεις εκκινώντας από την 10η θέση: βρέθηκε εκεί γιατί αντιμετώπισε τεχνικό πρόβλημα πριν το Q3.

Οι περισσότεροι οδηγοί ακολούθησαν στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών πολύ μαλακή/μαλακή. Οι δυο οδηγοί της Red Bull υιοθέτησαν μια εναλλακτική στρατηγική καθώς ενεπλάκησαν σε συμβάν το οποίο προκάλεσε την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στην αρχή του αγώνα. Τόσο ο Daniel Ricciardo όσο και ο Daniil Kvyat άλλαξαν σε μέση γόμα. Ο Kvyat συμπλήρωσε 50 γύρους με αυτή τη γόμα και τερμάτισε 15ος παρότι είχε βρεθεί τελευταίος μετά την ποινή 10 δευτερολέπτων stop & go που του επιβλήθηκε. Μια διαφορετική εναλλακτική στρατηγική υιοθετήθηκε από τον οδηγό της Force India, Sergio Perez που στον πρώτο γύρο υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, έβγαλε τη πολύ μαλακή και έβαλε μαλακή πατημένη γόμα. Απέμεναν 20 γύροι πριν τον τερματισμό όταν άλλαξε βάζοντας και πάλι μαλακή πατημένη γόμα. Ο Perez βαθμολογήθηκε αλλά δεν ήταν αυτός που τερμάτισε πιο ψηλά απ’ όσους υιοθέτησαν στρατηγική 2 αλλαγών. Ο οδηγός της Williams, Felipe Massa τερμάτισε 5ος καθώς στο τελευταίο κομμάτι έβαλε πάλι την πολύ μαλακή γόμα (πολύ μαλακή/μαλακή/πολύ μαλακή). Μόνο έξι οδηγοί έκαναν δυο αλλαγές οι υπόλοιποι έκαναν μόνο μια. Το Σάββατο οι θερμοκρασίες ήταν χαμηλές την Κυριακή όμως στον αγώνα ήταν υψηλότερες.

Review Russian-Race 3

Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής Pirelli: “Το αυτοκίνητο ασφαλείας που εμφανίστηκε νωρίς στον αγώνα πρόσθεσε μια νέα ενδιαφέρουσα διάσταση καθώς μερικοί οδηγοί έσπευσαν να υιοθετήσουν εναλλακτική στρατηγική. Στο φινάλε ο Daniil Kvyat έκανε όλο τον αγώνα με τη μέση γόμα παρότι βρισκόμαστε σε μια εποχή που τα ασκούμενα φορτία στα ελαστικά είναι τα υψηλότερα στην ιστορία της Formula 1. Είδαμε ακόμη μερικές διαφορετικές στρατηγικές οι Fernando Alonso, Kevin Magnussen και Romain Grosjean κατάφεραν να μεγιστοποιήσουν τις ευκαιρίες που τους έδωσε η στρατηγική της μιας αλλαγής κερδίζοντας αρκετές θέσεις σε σχέση με αυτές που εκκίνησαν. Γενικά μιλώντας η στρατηγική της μιας αλλαγής ήταν η ενδεδειγμένη όπως προβλέψαμε με χαμηλή φθορά και πτώση στην απόδοση και στις τρεις γόμες. Ήταν το 100στο Grand Prix για την Pirelli από την επιστροφή μας στη Formula 1 το 2011”.

Review Russian-Race 1

Ταχύτεροι χρόνοι ημέρας ανά γόμα:

 

Μέση

Μαλακή

Πολύ μαλακή

Πρώτος

KVY 1:42.344

ROS 1:39.094

MAS 1:39.743

Δεύτερος

GUT 1:42.378

RAI 1:40.101

ROS 1:41.364

Τρίτος

RIC 1:43.538

HAM 1:40.266

WEH 1:41.907

Μεγαλύτερη απόσταση στον αγώνα:

Μέση                           Kvyat              51 (γύροι)

Μαλακή                       Sainz               41

Πολύ μαλακή              Ericsson           27

ΡΩΣΙΑ ΠΕΡΙΛΗΨΗ PIT STOP

Νο

Οδηγός

Εκκίνηση

Pit 1

Pit 2

 

6

ROS

SSu

Sn (21)

  

44

HAM

SSu

Sn (17)

  

7

RAI

SSu

Sn (20)

  

77

BOT

SSu

Sn (16)

  

19

MAS

SSu

Sn (18)

SSu (46)

 

14

ALO

SSn

Sn (21)

  

20

MAG

SSn

Sn (16)

  

8

GRO

SSn

Sn (17)

  

11

PER

SSu

Su (1)

Su (27)

 

22

BUT

SSn

Sn (20)

  

3

RIC

SSu

Mn (1)

Sn (29)

 

55

SAI

SSn

Sn (11)

  

30

PAL

SSn

Sn (14)

  

9

ERI

Sn

SSn (1)

SSn (28)

 

26

KVY

SSu

Mn (1)

Mu (8)

Ποινή stop&go

12

NAS

SSn

Sn (12)

  

21

GUT

Sn

Mu (1)

Mu (9)

 

94

WEH

SSn

Sn (13)

SSn (39)

 

33

VES

SSu

Sn (22)

  

5

VET

SSu

   

27

HUL

Su

   

88

HAR

SSu

   

Η στήλη της εκκίνησης αφορά στα ελαστικά που χρησιμοποιούν οι οδηγοί στην αρχή του αγώνα.

SS = Πολύ μαλακή γόμα (Supersoft compound)

S = Μαλακή γόμα (Soft compound)

M = Μέση γόμα (Medium compound)

n = Νέα γόμα (new compound)

u = Πατημένη γόμα (used compound)