O Nico Rosberg συνέχισε το σερί νικών του (από το Μεξικάνικο GP του 2015).
Στο Σότσι κέρδισε εκκινώντας από την pole με την πολύ μαλακή γόμα, την οποία άλλαξε σε μαλακή στον 21ο γύρο. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο teammate του Lewis Hamilton. Ακολούθησε ίδια στρατηγική και κέρδισε 8 θέσεις εκκινώντας από την 10η θέση: βρέθηκε εκεί γιατί αντιμετώπισε τεχνικό πρόβλημα πριν το Q3.
Οι περισσότεροι οδηγοί ακολούθησαν στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών πολύ μαλακή/μαλακή. Οι δυο οδηγοί της Red Bull υιοθέτησαν μια εναλλακτική στρατηγική καθώς ενεπλάκησαν σε συμβάν το οποίο προκάλεσε την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στην αρχή του αγώνα. Τόσο ο Daniel Ricciardo όσο και ο Daniil Kvyat άλλαξαν σε μέση γόμα. Ο Kvyat συμπλήρωσε 50 γύρους με αυτή τη γόμα και τερμάτισε 15ος παρότι είχε βρεθεί τελευταίος μετά την ποινή 10 δευτερολέπτων stop & go που του επιβλήθηκε. Μια διαφορετική εναλλακτική στρατηγική υιοθετήθηκε από τον οδηγό της Force India, Sergio Perez που στον πρώτο γύρο υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, έβγαλε τη πολύ μαλακή και έβαλε μαλακή πατημένη γόμα. Απέμεναν 20 γύροι πριν τον τερματισμό όταν άλλαξε βάζοντας και πάλι μαλακή πατημένη γόμα. Ο Perez βαθμολογήθηκε αλλά δεν ήταν αυτός που τερμάτισε πιο ψηλά απ’ όσους υιοθέτησαν στρατηγική 2 αλλαγών. Ο οδηγός της Williams, Felipe Massa τερμάτισε 5ος καθώς στο τελευταίο κομμάτι έβαλε πάλι την πολύ μαλακή γόμα (πολύ μαλακή/μαλακή/πολύ μαλακή). Μόνο έξι οδηγοί έκαναν δυο αλλαγές οι υπόλοιποι έκαναν μόνο μια. Το Σάββατο οι θερμοκρασίες ήταν χαμηλές την Κυριακή όμως στον αγώνα ήταν υψηλότερες.
Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής Pirelli: “Το αυτοκίνητο ασφαλείας που εμφανίστηκε νωρίς στον αγώνα πρόσθεσε μια νέα ενδιαφέρουσα διάσταση καθώς μερικοί οδηγοί έσπευσαν να υιοθετήσουν εναλλακτική στρατηγική. Στο φινάλε ο Daniil Kvyat έκανε όλο τον αγώνα με τη μέση γόμα παρότι βρισκόμαστε σε μια εποχή που τα ασκούμενα φορτία στα ελαστικά είναι τα υψηλότερα στην ιστορία της Formula 1. Είδαμε ακόμη μερικές διαφορετικές στρατηγικές οι Fernando Alonso, Kevin Magnussen και Romain Grosjean κατάφεραν να μεγιστοποιήσουν τις ευκαιρίες που τους έδωσε η στρατηγική της μιας αλλαγής κερδίζοντας αρκετές θέσεις σε σχέση με αυτές που εκκίνησαν. Γενικά μιλώντας η στρατηγική της μιας αλλαγής ήταν η ενδεδειγμένη όπως προβλέψαμε με χαμηλή φθορά και πτώση στην απόδοση και στις τρεις γόμες. Ήταν το 100στο Grand Prix για την Pirelli από την επιστροφή μας στη Formula 1 το 2011”.
Ταχύτεροι χρόνοι ημέρας ανά γόμα:
Μέση | Μαλακή | Πολύ μαλακή | |
Πρώτος | KVY 1:42.344 | ROS 1:39.094 | MAS 1:39.743 |
Δεύτερος | GUT 1:42.378 | RAI 1:40.101 | ROS 1:41.364 |
Τρίτος | RIC 1:43.538 | HAM 1:40.266 | WEH 1:41.907 |
Μεγαλύτερη απόσταση στον αγώνα:
Μέση Kvyat 51 (γύροι)
Μαλακή Sainz 41
Πολύ μαλακή Ericsson 27
ΡΩΣΙΑ ΠΕΡΙΛΗΨΗ PIT STOP
Νο | Οδηγός | Εκκίνηση | Pit 1 | Pit 2 | |
6 | ROS | SSu | Sn (21) | ||
44 | HAM | SSu | Sn (17) | ||
7 | RAI | SSu | Sn (20) | ||
77 | BOT | SSu | Sn (16) | ||
19 | MAS | SSu | Sn (18) | SSu (46) | |
14 | ALO | SSn | Sn (21) | ||
20 | MAG | SSn | Sn (16) | ||
8 | GRO | SSn | Sn (17) | ||
11 | PER | SSu | Su (1) | Su (27) | |
22 | BUT | SSn | Sn (20) | ||
3 | RIC | SSu | Mn (1) | Sn (29) | |
55 | SAI | SSn | Sn (11) | ||
30 | PAL | SSn | Sn (14) | ||
9 | ERI | Sn | SSn (1) | SSn (28) | |
26 | KVY | SSu | Mn (1) | Mu (8) | Ποινή stop&go |
12 | NAS | SSn | Sn (12) | ||
21 | GUT | Sn | Mu (1) | Mu (9) | |
94 | WEH | SSn | Sn (13) | SSn (39) | |
33 | VES | SSu | Sn (22) | ||
5 | VET | SSu | |||
27 | HUL | Su | |||
88 | HAR | SSu |
Η στήλη της εκκίνησης αφορά στα ελαστικά που χρησιμοποιούν οι οδηγοί στην αρχή του αγώνα.
SS = Πολύ μαλακή γόμα (Supersoft compound)
S = Μαλακή γόμα (Soft compound)
M = Μέση γόμα (Medium compound)
n = Νέα γόμα (new compound)
u = Πατημένη γόμα (used compound)