Καταρχήν αγοράζοντας μια Lamborghini Huracán Super Trofeo, ίσως αυτήν στις φωτογραφίες η οποία είναι ετοιμοπόλεμη.
Πως όμως φτάσαμε στο σήμερα όπου Lamborghini συμμετέχουν σε αγώνες ταχύτητας; Σκεφτείτε πως ο ιδρυτής Ferruccio Lamborghini δεν ενθάρρυνε στο ελάχιστο την εμπλοκή της εταιρίας στους αγώνες με την δικαιολογία πως ήθελε να παράγει και να πουλάει αυτοκίνητα έτοιμα για τους δημόσιους δρόμους σε αντίθεση με τον ανταγωνιστή του, Enzo Ferrari του οποίου η παραγωγή αυτοκινήτων όχι μόνο στήριζε οικονομικά τις αγωνιστικές δραστηριότητες αλλά τα αυτοκίνητα παραγωγής «φορούσαν» κινητήρες προερχόμενους από τους αγώνες. Όταν την δεκαετία του 1970 ο Ferruccio αποσύρθηκε και η εταιρία χρεωκόπησε, ήταν η Chrysler η νέα ιδιοκτήτρια που άρχισε να προωθεί σοβαρά τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στο προφίλ της Lamborghini. Από την μια στιγμή στην άλλη άρχισαν οι Lamborghini V12 να δοκιμάζονται στην Formula 1, δυστυχώς χωρίς επιτυχία αν και από ήχο «έσκιζαν». Ακολούθησε η φανταστική Countach QVX της δεκαετίας του 1980 η οποία όμως δεν έφτασε ποτέ στην γραμμή εκκίνησης κάποιου αγώνα. Τελικά ήταν το 1996 όταν δημιουργήθηκε το Super Trofeo της Lamborghini με τις Diablo SV-R να γυροφέρνουν στις πίστες της Ευρώπης. Αποτέλεσμα αυτής της 20ετής πορείας η Huracán LP620-2 του Super Trofeo, ένα 100% αγωνιστικό κατασκευασμένο σε συνεργασία με την Dallara, έτοιμη να αγωνιστεί και να διεκδικήσει θέσει στο βάθρο. Κόστος αγοράς κάτι παραπάνω από 230.000€ κόστος χρήσης άγνωστο
{gallery}agwnes/lambo{/gallery}