To M-Sport Ford Puma Rally1 αποκαλύπτεται

Κοινοποίησε το άρθρο
Ford Puma Rally1

Η Ford παρουσίασε για πρώτη φορά το εξηλεκτρισμένο M-Sport Ford Puma Rally1 με ένα βίντεο που γυρίστηκε εκεί και κυριολεκτικά… ηλεκτρίζει.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

MERCEDES-BENZ CLA μετατρέπεται σε ροζ όχημα για πικνίκ

0
Δείτε πως ο Σουηδός σχεδιαστής Gustaf Westman, «άλλαξε τα φώτα» σε μια MERCEDES-BENZ CLA παρουσιάζοντας μια ροζ εκδοχή της με εξοπλισμό για πικνίκ!     Η MERCEDES-BENZ...

ID. Polo: Αποκάλυψη των χαρακτηριστικών του μελλοντικού ηλεκτρικού VW

0
Λίγους μήνες πριν την κυκλοφορία του αμιγώς ηλεκτρικού ID. Polo, η VW έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία και τεχνικά χαρακτηριστικά, που υπόσχονται νέα δεδομένα...

LEAPMOTOR C10: Ετοιμοπαράδοτο με μειωμένη τιμή

0
Το C10, το μεγάλο Plug-in Hybrid μοντέλο της LEAPMOTOR, είναι ετοιμοπαράδοτο, με νέα μειωμένη τιμή και πλουσιότατο εξοπλισμό.   Η LEAPMOTOR παρουσίασε πρόσφατα το νέο Β10,...

To M-Sport Ford Puma Rally1 ακολουθεί τα χνάρια του Ford Fiesta WRC, το οποίο εξασφάλισε τρεις τίτλους στο WRC μετά την εμφάνισή του το 2017.

Volvo Ex30

Το πρώτο ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Ford εισάγει ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης επόμενης γενιάς που ανακτά ενέργεια κατά το φρενάρισμα και την ρολάρισμα και την αποθηκεύει σε μια μπαταρία 3,9 kWh, πριν τη χρησιμοποιήσει για να υποστηρίξει τον κορυφαίο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα EcoBoost των 1,6 λίτρων EcoBoost με επαναλαμβανόμενες «τονωτικές ενέσεις» διάρκειας έως και τριών δευτερολέπτων μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα 100 kW.

Ford Puma Rally1

Το Μ-Sport Ford Puma Rally1 μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει το ηλεκτροκίνητο σύστημά του για την κίνηση μέσα σε πόλεις, το service park καθώς και σε επιλεγμένα τμήματα μεταξύ των ειδικών διαδρομών χρησιμοποιώντας αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια. Η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί χρησιμοποιώντας μια εξωτερική πηγή στα ειδικά σημεία σέρβις μεταξύ των ειδικών διαδρομών, με μια επαναφόρτιση να διαρκεί περίπου 25 λεπτά. Με βάρος 95 κιλά, το υβριδικό σύστημα ψύχεται με υγρό και αέρα και βρίσκεται μέσα σε ένα εξαιρετικά ανθεκτικό περίβλημα για να αντέχει τόσο στην πρόσκρουση όσο κα στις δυνάμεις g που αναπτύσσονται σε περίπτωση ατυχήματος.

Ford Puma Rally1Η έκδοση δρόμου του Ford Puma χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης 1.0 EcoBoost με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt που συμβάλει στην αύξηση της οικονομίας αλλά και της οδηγικής απόλαυσης . Μια ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια με ιμάντα ανακτά ενέργεια για να φορτίσει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 volt, και λειτουργεί επίσης ως κινητήρας παρέχοντας υποβοήθηση ροπής που μπορεί να βοηθήσει στην εξοικονόμηση καυσίμου ή στη βελτίωση της απόδοσης, ανάλογα με το σενάριο οδήγησης.

Η Ford επενδύει στον ηλεκτροκίνηση και νωρίτερα φέτος ανακοίνωσε ότι το 100% της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της στην Ευρώπη θα έχουν τη δυνατότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων, είτε ως πλήρως ηλεκτρικά είτε ως plug-in υβριδικά, έως τα μέσα του 2026, ενώ έως το 2030 θα πραγματοποιηθεί η πλήρης μετατόπιση σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.