Δοκιμή – Νέο Nissan Qashqai : Ολική αναβάθμιση και επανατοποθέτηση

Κοινοποίησε το άρθρο
Nissan Qashqai

Το πιο πρόσφατο Nissan Qashqai είναι ένας ισχυρός διεκδικητής στην κατηγορία των οικογενειακών SUV. Μπορεί να είναι το μοντέλο που ουσιαστικά “γέννησε” την κατηγορία, αλλά πλέον πρέπει να επιβεβαιώσει τον τίτλο απέναντι σε δυνατούς αντιπάλους. 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

H ALFA ROMEO 33 Stradale στην πίστα (video)

Οι δοκιμές εξέλιξης της ALFA ROMEO 33 Stradale στην πίστα του Nardò στην Ιταλία, επιβεβαίωσαν ότι…τρέχει με 333 χλμ./ώρα και ακινητοποιείται σε…33 μέτρα!     Η 33...

Ράλι Πύργου 2024

Οι Παπαδημητρίου – Κουζιώνης επικράτησαν στις «λασπομαχίες» του Ράλι Πύργου με το οποίο ολοκληρώθηκε το Κύπελλο Ράλι Χώματος για το 2024.     Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες...

HYUNDAI Staria: «Σαλόνι» από το μέλλον – Τιμές

Staria λέγεται το νέο επιβατικό van της HYUNDAI, το οποίο έρχεται στην Ελλάδα με ισχυρό υβριδικό κινητήρα και μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 9 επιβάτες.     Η...

Δεν θα κουραστούμε να λέμε ότι το Nissan Qashqai  ήταν το αυτοκίνητο που ξεκίνησε την τάση για τα κύρια οικογενειακά SUV.

Στην πραγματικότητα – όσο δύσκολο είναι να το πιστέψει κανείς τώρα – θεωρήθηκε κάτι σαν στοίχημα όταν πρωτοπαρουσιάστηκε. Ευτυχώς για τη Nissan , ο συνδυασμός μιας υπερυψωμένης θέσης οδήγησης, της κομψής, στιβαρής εμφάνισης και του απλού κόστους λειτουργίας έκαναν το Qashqai τεράστια επιτυχία.

Nissan Qashqai

Επιπλέον, η δημοτικότητά του αυξήθηκε με την άφιξη του μοντέλου δεύτερης γενιάς και μέχρι το τέλος της ζωής αυτού του αυτοκινήτου, πέντε εκατομμύρια Qashqai είχαν βρει σπίτια σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, αυτή η τελευταία, τρίτης γενιάς έκδοση αντιμετωπίζει μάλλον πιο σκληρό ανταγωνισμό από ό,τι οι προκάτοχοί της όταν κυκλοφόρησαν.

Οι βασικοί ανταγωνιστές της οικογένειας SUV περιλαμβάνουν όλα τα C SUV της αγοράς όπως Peugeot 3008, το Seat Ateca, το Skoda Karoq, το Renault Kadjar, Opel Grandland, Citroen C-Cross ενώ στο άνω άκρο της γκάμας Qashqai με τις τιμές να… ξεφεύγουν για τον μέσο Έλληνα, βρίσκει τις BMW X1 και Volvo XC40 .

Nissan Qashqai

Από την άλλη πλευρά, η μόνη επιλογή κινητήρα για το Qashqai αυτή τη στιγμή είναι ο βενζινοκινητήρας 1.3 DIG-T Mild Hybrid της Nissan, αν και μπορείτε να τον έχετε με μια επιλογή αποδόσεων ισχύος: 140 ίππων ή 158 ίππων. Όποιο κι αν επιλέξετε, υπάρχει κάποια πολύ ελαφριά ηλεκτρική υποβοήθηση μέσω του ήπιου υβριδικού συστήματος για βελτίωση της απόδοσης. Εμείς είχαμε στα χέρια μας την έκδοση των 140 ίππων !

Nissan Qashqai

Μια πλήρως υβριδική έκδοση e-Power θα ενταχθεί στη γκάμα στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον. Θα εξακολουθεί να έχει κινητήρα βενζίνης, αλλά δεν αυτός δε θα κινεί τους τροχούς αλλά θα τροφοδοτεί μια γεννήτρια και η παραγόμενη ηλεκτρική ενέργεια θα αποστέλλεται σε έναν ηλεκτροκινητήρα που θα ωθεί το αυτοκίνητο. Αλλά για αυτό περισσότερα, από την Άνοιξη του 2022…

Στο δρόμο…

Η επιλογή του DIG-T 140 δεν φαίνεται σαν μια κακή. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι συμπεριφέρεται σχεδόν με τον ίδιο τρόπο όπως το DIG-T 158 και δύσκολα θα παρατηρήσετε τον οριακά πιο αργό χρόνο στο 0-100, επειδή έχει σχεδόν το ίδιο τράβηγμα στις χαμηλές στροφές. Είναι επίσης φθηνότερο, καθιστώντας το τον αγαπημένο μας κινητήρα – τουλάχιστον μέχρι να φτάσει το υβριδικό μοντέλο e-Power το 2022.
Nissan Qashqai

Η ρύθμιση της ανάρτησης κάνει εξαιρετική δουλειά στο να “πνίγει” τις κακοτεχνίες των Ελληνικών δρόμων. Αντιμετωπίζει τις ταλαιπωρημένες επιφάνειες αποτελεσματικά ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ σε υψηλότερες “διαβάζει” γρήγορα και ανταποκρίνεται άμεσα, δημιουργώντας την απαραίτητη αυτοπεποίθηση στον οδηγό.