Δοκιμή Renault Captur 1.5 dCi 110

Κοινοποίησε το άρθρο

Το Renault CAPTUR, το πρώτο σε πωλήσεις B-Crossover στην Ευρώπη το 2016 με 215.670 μονάδες, επαναπροσδιορίζει για ακόμα μία φορά την κατηγορία. Με νέο πιο δυναμικό σχεδιασμό, με προηγμένες τεχνολογίες και κορυφαία πρακτικότητα, το νέο Renault CAPTUR έρχεται να ισχυροποιήσει ακόμα περισσότερο την παρουσία της Renault στην κατηγορία των Crossover.

Ακόμα πιο δυναμικός σχεδιασμός

Το νέο Renault CAPTUR έχει μια ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση, προσεγγίζοντας την αίσθηση του μεγαλύτερου Kadjar. Η επανασχεδιασμένη μάσκα τονίζει το στιβαρό χαρακτήρα του μοντέλου, όπως και οι προστατευτικές ποδιές στους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες που αποτελούν στοιχεία ενός πραγματικού crossover.

Στην ίδια λογική και οι επιλογές για τους τροχούς οι οποίοι ανάλογα με την έκδοση είναι διαθέσιμοι σε διαστάσεις 16 και 17 ιντσών. Στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα το νέο CAPTUR ενσωματώνει τα LED φώτα ημέρας σχήματος C, που αποτελούν βασικό χαρακτηριστικό της φωτεινής υπογραφής της Renault. Αντίστοιχα τα πίσω φωτιστικά σώματα εντυπωσιάζουν με την εμφάνιση τους, τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα. Με ξεχωριστά μοντέρνα χρώματα και δυνατότητα διχρωμίας  (αμάξωμα – οροφή), το νέο CAPTUR προσφέρει 35 χρωματικές επιλογές, δίνοντας τη δυνατότητα στους αγοραστές να διαμορφώσουν την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους. Αντίστοιχα πλούσιες είναι και οι επιλογές προσωποποίησης για το εσωτερικό του νέου CAPTUR, μέσω της επιλογής σχετικών πακέτων διαμόρφωσης.

Ακόμα πιο πρακτικό, ποιοτικό και προηγμένο

Πιο ραφιναρισμένο από ποτέ, το εσωτερικό του νέου CAPTUR χαρακτηρίζεται από τα ποιοτικά υλικά, τα νέας σχεδίασης άνετα καθίσματα, αλλά και τις πολυάριθμες πρακτικές λύσεις, όπως το ευρύχωρο ντουλαπάκι συνοδηγού Easy Life, αλλά και τις αφαιρούμενες με φερμουάρ επενδύσεις καθισμάτων “Zip Collection”.

Το νέο CAPTUR είναι εφοδιασμένο με μια σειρά προηγμένων συστημάτων πολυμέσων. Ακόμα και οι βασικές εκδόσεις εφοδιάζονται με το σύστημα της Renault R&Go®, το οποίο μετατρέπει το κινητό σε ένα πραγματικό κέντρο ελέγχου, απ’ όπου ο οδηγός μπορεί να έχει πρόσβαση σε μια σειρά χρήσιμων πληροφοριών που αφορούν στο ηχοσύστημα, το σύστημα πλοήγησης, το τηλέφωνο, αλλά και συστήματα του αυτοκινήτου.

Μηχανικό σύνολο που του πάει “γάντι”

Το Renault Captur της δοκιμής μας διέθετε τον πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου ο οποίος αποδίδει 110 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 26 χλγρ. στις 1.750 σ.α.λ.

Εφοδιασμένος σε κάθε περίπτωση με σύστημα Stop & Start και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, οι κινητήρες προσφέρουν κορυφαία απόδοση, οικονομία και πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας χάρη και στο νέο σχεδιασμό του turbo.

Το αυτοκίνητο προσδίδει κορυφαίες «επιδόσεις» λόγω της τοποθέτησης του δυνατού συνόλου diesel 1,5 dCi με 110 ίππους μαζί με 6άρι μηχανικό κιβώτιο άριστο στις αλλαγές και με κλιμάκωση τυπική για πετρελαιοκίνητο όχημα.

Ειδικότερα η διαδικασία επιτάχυνσης 0-100 χλμ. έπεσε από τα 13,1 δευτερόλεπτα στα 11,4 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα προσδιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα.

Το νέο Renault CAPTUR αναβαθμισμένο σε όλα τα επίπεδα είναι έτοιμο να συνεχίσει τον πρωταγωνιστικό του ρόλο στην κατηγορία των Β-crossovers. Παρά τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά και τον πλουσιότερο εξοπλισμό (όπως σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας, εμπρός και πίσω αισθητήρες στάθμευσης), οι τιμές του ανανεωμένου CAPTUR δεν παρουσιάζουν ουσιαστική μεταβολή σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, ενώ στις δημοφιλέστερες εκδόσεις η τιμή παραμένει σταθερή. Παράλληλα το νέο Renault CAPTUR διατίθεται με 5 χρόνια δωρεάν εργοστασιακή εγγύηση, καθώς και 3 χρόνια οδική βοήθεια.